Hakutulokset

1. A

!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

WAU mitä pudotuksia!! Hienosti kaikki edennyt, varsinkin Ketkupolkka onnee ekan kympin rikkomisesta!! Itsellä toi paino jäi niin totaalisesti jumiin,:headwall: että heitin vaa'an kaheks viikos jäähylle, kun tuntu että painoo tuli vahdittua ihan hulluna. Ja hyvin toimi, tänään kun sitten sen...
  2. A

Loistava saavutus toi vuosipäivä, ja vielä 25kg Miuliini85!! Peukut pystyy et puolikiloo viel karisee! Oon samaa mieltä, toi 25 on paljon maagisempi kun 24,5kg haha :) Suurella kunnioituksella tätä palstaa oon taas selaillu, kun kaikilla menee tosi mukavasti. Onnittelut Ketkupolkkalle...
  3. A

Heippa taas kaikille! :) Aattelin tänne tulla narisemaan, kun kerran tuli viikonloppulomalla heitettyä koko uudesti löytynyt itsekuri hevonkuuseen ja söin enemmän viikonlopussa kun armeijakomppanja kuukaudessa. You name it, I ate it! Täällä saa niin halvalla ostettuu esim. sushia että sitä...
  4. A

Hejssan taas kaikille! Tällä viikolla iski aikas äkänen angiina, kaato sänkyyn koko viikoks enkä oo päässy ollenkaa treenamaan :( positiivisella puolella, en oo paljon pystyny syömäänkää hahah. Kun kurkku vähän parani nielin varmaa puoli leipomoo huonoon olooni, että sellasta tunnesyömistä...
  5. A

Tervetuloo kaikille uusille multakin, vaikka itekin vasta viime viikolla porukkaan liityinkin! Unohdin totaalisesti pommiin nukuttuani ton perjantai-aamun punnituksen, joten hyppäsin vaa'alle heti ekana tänään ja tälläset olis tulokset: Pituus: 159cm Lähtöpaino: 80,2kg Tavoitepaino...
  6. A

Hejssan, ja anteeksi, unohdinpa laittaa että toi lähtöpaino on sitten 1/1/2011 ja siitä lähtien on toi nelisen kiloa tippunut.. Mahtavia viiikkotuloksia, eritoten KetkuPolkkalle onnittelut, ja Nöpö sullakin on tollanen ideaalipudotus..Jatkakaa samaan malliin!! :) Itse raahauduin eilen jopa...
  7. A

Terve vaan kaikille, mahtuuko vielä porukkaan mukaan? Käytin just tunnin lukemalla koko ketjun läpi ja teillä on täällä hyvä vauhti ja hauska porukka! :) Itsellä on kiloja tollee salakavalan hiipimällä kertyny melkein 20 ylimäärästä, ja niitä olis tässä tarkotus lähtee urakoimaan. Olen...

Yhteistyössä