Hakutulokset

1. K

!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

Huomenta =) Lykkäs ihan mielettömän tuloksen viime viikolle.. Pituus: 169cm Aloituspaino: 140,8 Paino nyt: 127.5 Viikkopudotus: -4,5 kg Pudotus yhteensä: -13,3 kg Tavoitepaino -99,9 -4,5 Kiloa viikossa,nutraamalla! Tätä jatkan kyllä hetken,jos vaikka sinne kymppiin asti ja sit...
  2. K

Aah,nyt on nutrilettia ostettu,josko kaksikin viikkoa jaksais tuota ja sitten kokeilla taas uusiksi tätä hommaa.Tää jumittaminen ottaa niiiiin hermoon! Noita nutrilett-kokemuksia olen lukenut,tulokset ei pussien kalorimäärään nähden ole kyllä huikeita ja ne litkut ei suurelle osalle maistu : /...
  3. K

Huomenta naiset. 131.8,ei jumalauta, -200g viikossa.. Nyt rupeaa riittämään,pistää ihan kiukuksi! Minkä vatun takia paino nyt jäi tähän? Tarviiko tässä ruveta nutrilettia nielemään? Ne pussit on niin kamalia mut kaipa sitä kaks - kolme viikkoa syö vaikka männynkäpyjä. Voi huoks!!! Millä...
  4. K

Huomenta. Voi kivinen kaivo,paino on nyt 132 ja turvotukset ennallaan. Maha ei toimi,juuri lainkaan. Mitähän ihmettä mä keksin että saan painon ensin ennalleen ja sitten kunnolla taas laskuun? Ei ole kyllä kiva olla,sormet on niin turvonneet ettei kunnolla edes taivu,vettä ja vissyä olen...
  5. K

Huomenta naiset. Hyppäsin vaa `alle ja lukemaksi pamahti 133,3.Tuo + 4kg viikossa ei ole kyllä syömällä tullut. Olo on ku muumilla,joka paikka on turvonnut ja maha on sen näköinen kuin olisin viimeisilläni.Noh,tää turvotus varmaan äkkiä laskee ja maha tarvis saada toimimaan jotenkin. Eiköhän...
  6. K

Pituus: 169cm Aloituspaino: 140,8 Paino nyt: 129.5 Viikkopudotus: -1,2kg Pudotus yhteensä: -11,3kg Tavoitepaino -99,9 Huomenta naiset. Jeeeees!!Miinusta Miinusta taas.Ja ollaan jo uudella kymmenluvullakin,enää 9,5 kiloa pois ja ruvetaan olemaan tämän kesän tavoitteessa :D Alle 120 kun...
  7. K

Pituus: 169cm Aloituspaino: 140,8 Paino nyt: 130.7 Viikkopudotus: -1,5kg Pudotus yhteensä: -10,1kg Tavoitepaino -99,9 JESJESJES!!! Ensimmäinen kymppi meni rikki. Mä jo pelkäsin että se lykkää plussaa taas mut onneksi ei. Josko ens maanantaina vaa `assa seisois 12* alkuinen paino...
  8. K

Pituus: 169cm Aloituspaino: 140,8 Paino nyt: 132,2 Viikkopudotus: -500g Pudotus yhteensä: -8,6 Tavoitepaino -99,9 Huomenta. Ajattelin että olis tippunut enemmän mutta tuli sentään miinusta.. Mikä ihme stoppi nyt tuli? Kahdessa viikossa lähteny 100 grammaa..Mä en käsitä. No ehkä...
  9. K

Pituus: 169cm Aloituspaino: 140,8 Paino nyt: 132,7 Viikkopudotus: +400g Pudotus yhteensä: -8,1 Tavoitepaino:99,9 Se ensimmäinen plussa,kyllä kannatti ahmia ittensä täyteen kaikkea sontaa kiukussa :headwall: Noh,täksi viikoksi onkin sitten tuo 400g ylimäärästä sulatettavaa,jos...
  10. K

Vähän venähti toi mun -palaan illemmalla.. Huoks,täällä on taistelu vaa`an kanssa,se näyttää 133,7 aamulla,illalla,ennen vessassa käyntiä ja sen jälkeen,sama vaikka oisin syönyt tai juonut,aina sama lukema,koko viikon! Mikähän piru sitä nyt vaivaa,patterikin vaihdettu ettei siinä nyt vika voi...
  11. K

Pituus: 169cm Aloituspaino: 140,8 Paino nyt: 132,3 Viikkopudotus: -2kg Pudotus yhteensä: -8,5 Tavoitepaino:99,9 Jei! Ekaan kymppiin matkaa enää puolitoista kiloa! Nyt on kiirus,illemmalla palailen. Mukavaa alkanutta viikkoa naiset :flower:
  12. K

Huomenta :) Pituus: 169cm Aloituspaino: 140,8 Paino nyt: 134,3 Viikkopudotus: -0,7kg Pudotus yhteensä: -6,5 Tavoitepaino:99,9 Tällainen vähän pienempi pudotus,miinusta onneksi kuitenkin. Näinköhän se sitten tasaantuu ja vähenee,siis tuo viikossa putoava määrä.Tämä viikko tarvii...
  13. K

Hyvää alkanutta viikkoa naiset! Tärkein heti : Pituus: 169cm Aloituspaino: 140,8 Paino nyt: 135 Viikkopudotus: -1,4kg Pudotus yhteensä: -5,8kg Tavoitepaino:99,9 Jei,putos se silti vaikkei jaksanutkaan viime viikkoon täysillä panostaa. Vauhti on aikamoinen,tätä samaa rataa niin...
  14. K

Astre: Auts! Mulla on ja kerran murtunu häntäluu,tulin erään baarin rappuset alas vauhdilla...Ilta/yö en tuntenut mtn kipua mutta kun aamulla nous sängystä ylös niin taju lähti. Toivottavasti paranee nopiaan =) Hiukan jänskättää huominen punnitus,en oo jaksanu polkasta metriäkään tällä...
  15. K

Pituus: 169cm Aloituspaino: 140,8 Paino nyt: 136,4 Viikkopudotus: -1,7kg Pudotus yhteensä: -4,4kg Tavoitepaino:99,9 Jei!! Miinusta Miinusta,jes! Bikinikuntoon tuskin ikinä pääsen,vaikka laihtuisi niin nahkaa jäisi kuitenkin sen verran reilusti että näyttäisin varmasti...
  16. K

Heipat vaan kaikille uusille minunkin puolesta :) En olis ikinä uskonut että olisin näin onnessani kuukautisista.Valumattoman vuoden jälkeen kroppa ilmeisesti kiittää painonpudotus päätöksestä ja jo tippuneista liki 4 kilosta,oli aivan pakko hypätä puntarille kun tuntui että turpoaa vaan mutta...
  17. K

Sarp-pa: mä oon aina inhonnu rahkan makua,siinä on jotaki outoa eikä se sovi mun suuhun. Kokeilin x-tra rahkaa 500g purkki,saa ainaki s-marketeista,on tosi hyvää eikä maistu yhtään rahkalta,on sellaista pehmeän makuista,vähän kuin paksua maustamatonta jugurttia. Puoli purkkia rahkaa ja joukkoon...
  18. K

Huomenta vaan :) Tärkein heti ekaksi : Pituus: 169cm Aloituspaino: 140,8 Paino nyt: 138,1 Viikkopudotus: 2,7kg!!!! Tavoitepaino:99,9 Täähän toimii :D Oon pyrkiny syömään alta 1500 kaloria päivässä,syönyt 5 kertaa päivässä ,nälkä ei vaivaa eikä mieliteot,enkä oo laittanut suuhuni...
  19. K

Minäkään en onnistu laihduttamisessa jos olen parisuhteessa ja menee vielä hyvin :D Eron jälkeen on helppo pudottaa kilot kun pääsee ystäviään tapaamaan,rupeaa liikkumaan ja on aikaa vain itselleen,muutaman kilon pudotus vain piristää ja jaksaa ja paino putoaa kuin itsestään.2007 keväästä...
  20. K

Pituus: 169cm Aloituspaino: 140,8 Paino nyt: 140,8 Viikkopudotus: - Tavoitepaino:99,9 Todellakin,iski hurjan lukeman kun vaa`alla kävin. Ajattelin aloittaa tuon kuntopyöräilyn syömisten vähentämisen tuoksi. En jaksa kävellä edes portaita ylös hengästymättä,asumme hissittömän talon...

Yhteistyössä