Hakutulokset

  1. Rödluvan

    Endoa sairastavat, laparoskopian jälkeen luomusti raskaaksi?

    Meillä oli ollut 6kk yritystä ennen laparoskopiaa. Sen jälkeen kivut olivat poissa puoli vuotta, mutta raskaaksi en yrittämisestä hulimatta tullut. Nyt ICSI:n avulla minulla on yksi poika ja toinen kohta tulossa (rv 37+6 nyt :))
  2. Rödluvan

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pakko tulla kommentoimaan, toivottavasti kukaan ei harmistu... Tsemppiä kauheasti teille näihin viikkoihin ja ekoihin kuukausiin, ne on ehdottomasti piinaavimmat! Mulla syntyi 2012 terve poika 1.ICSI 1.PASista, ja koko raskauden ajan pelkäsin ihan hysteerisesti että jotain menee pieleen, en...
  3. Rödluvan

    HCG, millaisia arvoja teillä on ollut alkion siirron jälkeen varhaisraskaudessa?

    Mulla oli esikoisen raskaudessa (1.ICSI 1.PAS) pp9 ja 5 päivän blasto, eli dpo 14 hcG 137, ja siitä 3 vrk päästä eli dpo 17 hcG olikin jo 827. Terve poika syntyi :) Toisessa raskaudessa samoin pp9 ja 5 päivän blasto, eli dpo 14 hcG oli vain 45, ja kesken meni 5+6 :unsure: Kolmannessa...
  4. Rödluvan

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Heips, minut voi poistaa listasta, tänään alkoi vuoto ja edeltävästi jo hCG oli aivan liian matala. Ehkä tammikuun lopussa uuteen PASiin, hyvällä tuurilla. Kiitos Läiti, olitkin jo kertonut puolestani. Onnea jatkoon!
  5. Rödluvan

    Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

    Tänään hcg vain 120, eli ei ole todellakaan noussut riittävästi. Niin siinä sitten kävi että minäkin joudun keskenmenon kokemaan :'( Nyt vaan odotetaan vuodon alkua, ellei sitten haluta poissulkea kohdunulkoista jotenkin, en tiedä kun en oo vielä päässyt polille soittamaan, sain vain ton arvon...
  6. Rödluvan

    Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

    Tervetuloa kaikille uusille! Täällä on todella surkea olo, eilinen hCG laskujeni mukaan dpo 16 oli vaan 87 :'( IVF-hoitaja sanoi että onhan se aika matala mutta joskus kuitenkin raskaus jatkuu. Eli kiva, oletus siis on että menee kesken mutta harvalla onnellisella voi käydä tuuri. Kuulemma...
  7. Rödluvan

    Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

    AlinaMW ja Ropsupopsu, tervetuloa! Laittele sinäkin Ropsu tietosi (LA/nimi/ikä/monesko lapsi/synnytyssairaala) näkyviin niin saan sut merkittyä etusivun listaan :) FantaViona kyseli taustoista, mulla on yksi lapsi ennestään (täyttää nyt 2v), jota tehtiin 3,5 vuotta hoidoilla ja lopulta...
  8. Rödluvan

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    1.ICSI 2.PAS, LA 8.8 oli mun puuttuvat tiedot Huomenna hCG-määritys ja 19.12 olis varhaisultra jos sinne asti päästään. Jännittää ihan sairaasti huominen, jostain syystä oon ihan varma et hcg on vaan 30 tai jotain...
  9. Rödluvan

    Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

    blue-bell, Dark76, saraheinä ja sarafi, tervetuloa!! Sarafi, mikä on synnytyssairaalasi, päivittäisin senkin vielä etusivulle? Dark76, et kertonut ikääsi mutta oletan että 38? Blue-bell, hienostihan sulla oli viiva vahvistunut! Jos haluaa vielä varmistella niin se clearbluen viikkonäytöllinen...
  10. Rödluvan

    Raskaana vai ei? Milloin te olette plussanneet / tehneet testin

    Plussasin 2 pv ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa eli dpo 12. Nyt siitä on vasta 4 päivää eli voi yhä osoittautua vaikka ihan kemialliseksikin, mutta joka tapauksessa silloin sain ihan selkeän plussan. Mutta sun kannattaa ap kuitenkin vielä testailla jos vuoto ei ole alkanut, koska...
  11. Rödluvan

    Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

    Tootsie Roll, sorry ymmärsin väärin! Joo olis ihanaa jos olis jotain selviä oireita kuten pahoinvointia (tai noh, ihanaa ja ihanaa :snotty:) että tietäis et joku siellä kohdussa pistää tuulemaan. Sohvi, tervetuloa mukaan! HooKoo, itse en ole keskenmenoa (vielä) kokenut mutta kamala pelko...
  12. Rödluvan

    Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

    Läiti, itsekin jo kauhulla odotan kesän helteitä, viime raskaudessa kuljin pakkasella ennen synnytystä takki auki ja ilman pipoa ja hanskoja kun oli vaan niin kuuma koko ajan, tällä kertaa varmaan läkähdyn ihan tosissaan... vaan eipä sillä, tottakai oon iloinen jos sinne asti päästään...
  13. Rödluvan

    Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

    FantaViona ja Läiti, tervetuloa ja onnea! Läiti, en tiennytkään että alkionsiirrostakin voi tulla kohdunulkoinen! Toivotaan että tällä kertaa on onni matkassa. Itse ilmoittelen gynen polille maanantaina plussasta - jos se yhä on plussa - ja katsotaan sitten milloin pääsen varhaisultraan...
  14. Rödluvan

    Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

    Tervetuloa Tootsie Roll ja Audrey, ja onnea plussauksesta! Toivotaan että meillä kaikilla pysyy pienet matkassa mukana elokuulle asti :) Pahoittelut Audrey aiemmasta km:sta :hug: Tootsie, lempinimi ei ole mitenkään välttämätön, mulla vaan on ollut tapana nimetä jokainen siirretty alkio...
  15. Rödluvan

    Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

    Heipparallaa, Löytyykö muita joiden laskettu aika on elokuussa 2015? Perustin nyt joulukuun ketjun kun marraskuuta on vain 2 päivää jäljellä. Toivottavasti löytyy juttuseuraa :) Itse odotan siis nyt toista lastani, ennestään on alkionsiirrolla aikaansaatu poika, joka täyttää kohta 2 v...
  16. Rödluvan

    Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

    Meitä on jo 15 odottajaa!! Laskettu aika Nimi/Ikä/Monesko lapsi/Sairaala/Tyttö vai poika 1.8 Tootsie Roll/26/ensimmäinen/Tays 2.8 Sohvi/37/neljäs/KOS 3.8 AlinaMW/35/neljäs/Tyks 4.8 Audrey/26/ensimmäinen/EKKS 5.8 Hunajapuu/27/toinen/OYS AnjaEm/kolmas 7.8...
  17. Rödluvan

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Skorppari, yhdyn edellisiin siinä että tosi runsas painonousu on usein isoksi osaksi nestettä. Itseltäni jäi laitokselle 11 kg joten kyllä siinä nestettä oli aika lailla. Ricardina, onnea ultrakuulumisista! Esikoisen kanssa olin itsekin ihan tippa linssissä vikassa ultrassa...
  18. Rödluvan

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Hei ja onnea kaikille kanssasisarille! Tänään testi sitten väitti että raskaana ollaan :) Ikää 32v, taustalla endo+PCOS+kilpirauhasen vajaatoiminta ja miehellä huonot simpat. Meillä on 1.ICSI 1. PASista kohta 2 v ihana poika (tuoresiirrosta siis silloin nega). Nyt viikko sitten käytiin...
  19. Rödluvan

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei, minäkin voisin tulla kerhoon jutustelemaan. Meillä yksi ICSI-poika ja nyt juuri käytiin uuden hoidon suunnittelukäynnillä, jännää :)
  20. Rödluvan

    4D-ultra Turun seudulla???

    Suosittelen lämpimästi Jussi Savonlahden vastaanottoa Varsinais-Suomen lääkäripalvelussa Kaarinassa. Hinta oli hiukan alhaisempi kuin muualla, en nyt muista enää tarkkaan paljonko, mutta ei siis missään nimessä muita kalliimpi. Palvelu oli aivan ykköstasoa! Lääkäri oli lämmin, sympaattinen ja...

Yhteistyössä