Hakutulokset

1. S

* OYS 2011 hoidot *

Katjuska-79: onnea kovasti!! Tuplat sitten teille tulossa!!
  2. S

* OYS 2011 hoidot *

Moikka!! Olen käynyt aina täällä seurailemassa miten menee!! Hienoa että on tullut plussia tauluun!! Tsemppiä vain kaikille plussanneille, että raskaus jatkuu ja voi hyvin. Jaksamista yrittäville ja kumpa vielä teidänkin testit näyttäisi plussaa.. Mulla olis muuten ovulaatiotestejä, jotka...
  3. S

* OYS 2011 hoidot *

Katjuska-79: eiköhän se plussa ole plussa. Onneksi olkoon!! Tästä se plussa juna alkaa.. Itte varasin ultra-ajan, joka olis parin viikon päästä. Ei ole kyllä juurikaan mitään raskausoireita, vaikea uskoa että raskaana ollaan. Mutta sitten ultrassa näkee, että onko kaikki ok.
  4. S

* OYS 2011 hoidot *

Katjuska: Kuulostaa hyvälle sinun " oireet ". Itse aavistelin plussaa jo viikkoa ennen testin tekemistä. Ensin oli menkkamaista juilintaa ja sitten kun se loppui, niin tunsi " alakerrasta " että paikat on jotenkin muuttuneet. Ikäänkuin turvonneet tai jotain. USL: Kyllä on jännä sinun tarinasi...
  5. S

* OYS 2011 hoidot *

Kiitos kaikille!! Meille tämä olisi toinen, jos kaikki hyvin menee. Nyt erilaiset asiat pelottaa, kun tietää mitä kaikkea voi olla vauvan kanssa ja kun meillä oli aika rankkaa ensimmäiset kuukaudet. Mutta yritän hokea ittelleni että kaikesta selviää..Anteeksi jos puhun tällaisia täällä, kun...
  6. S

* OYS 2011 hoidot *

Testattu tänä aamuna ja kyllä sieltä plussa tuli!! Vähän hurjaa kyllä!!
  7. S

* OYS 2011 hoidot *

En ole vielä testannut, huomenna kyllä meinasin. Tulen sitten kertomaan miten kävi!! Mansikkatyttö: Voi, jaksamisia sinulle. Ei ole varmasti helppoa koota taas itteensä. Toivottavasti te saatte vielä jonain päivänä sen pikkuisen.
  8. S

* OYS 2011 hoidot *

Mulle tehtiin siirto 5 päivänä ovisplussasta. Täällä vielä piinaillaan, tuntuu tosi hitaasti aika menevän. Menkkamaisia tuntemuksia on välillä ja välillä ei juuri mitään.
  9. S

* OYS 2011 hoidot *

Katjuska-79: onneksi se on nytten ohi!! Hieno saalis ja toivottavasti moni munasolu hedelmöittyy. Mansikkatyttö: koska sinä pääset testaamaan?? Onko mitään tuntemuksia?? Mulla on todella menkkamaiset jomotukset mahassa. Pelkäänpä että menkat alkaa ens viikolla. Kyllä sitä varmaan joutuu...
  10. S

* OYS 2011 hoidot *

Mansikkatyttö: on mulla maha ollut vähän kipeä ja outo, mutta jotenkin eritavalla kuin ennen siirtoa. Tekiskö nuo luget sitten jotain.. Mitenköhän nuo luget, sotkeekohan ne omaa kiertoa jos nyt ei onnistuskaan?? Mietin vaan, että onnistuuko mennä ens kuussa uudestaan jos niin käy ettei onnistu...
  11. S

* OYS 2011 hoidot *

Katjuska-79: Hieno juttu, että punktio päivä sitten päätetty!! Itsekin olen LKS:ssä käynyt lapsettomuustutkimuksissa ym. niin pelkästään positiivista kokemusta itellä. Aivan ihana se lääkäri siellä oli!! Tänään sit sain palleron kyytiin ja kaikki meni nopeasti ja vaivattomasti. Tässä sitten...
  12. S

* OYS 2011 hoidot *

Mansikkatyttö: helpotus kuulla, että se voi olla ihan normaalia toi kipuilu. Tänä aamuna ei taas tunnu missään, mutta eilenkin illalla taas koski. Huomenna aamulla aikaisin herättävä, meiltä menee aikaa kun ajaa Ouluun. Pitää vielä tuo lapsikin ottaa mukaan, ei saanu sitä minnekään hoitoon. Se...
  13. S

* OYS 2011 hoidot *

Tsemppiä Mansikkatytölle piinailuun ja Katjuskalle hoitojen etenemiseen!! Ei ois enää kuin vajaa 2 päivää siirtoon. Tätä on odotettu, mutta saa nähdä pystynkö menemään sinne. Mitäs sitten kävis jos alkio jo sulatetaan ja sitä ei siirretäkään?? Laitetetaanko se uudestaan pakkaseen?? Mulla on...
  14. S

* OYS 2011 hoidot *

Katjuska-79, tsemppiä viimeiseen ultraan!! Me oltiin aikoinaan potilashotellissa 3 yötä kun oli eka se punktio ja sitten se siirto. Sekään ei ihan halpa ollut, mutta jos en väärin muista niin kela tais korvata yöpymiset ( jos en ihan väärässä ole ). Siitä on tosiaan aikaa pari vuotta!! Ei ois...
  15. S

* OYS 2011 hoidot *

Jeps Katjuska-79, oikein on!! Tänään ovis bongattu, voi että olen iloinen siitä. Soitin OYSssiin ja maanantaina siirto jos kaikki hyvin menee. Helpotti ainakin hetkeksi jännittäminen, ennenkuin alkaa uudestaan!!
  16. S

* OYS 2011 hoidot *

Voiko tuota clearbluen ovulaatiotestiä käyttää heti aamusta ensimmäisestä virtsasta?? Onkohan OYSsissa olemassa niin sanottuja huonoja päiviä, että jos ovulaatio sattuu esim.torstaille niin sitten siirtoa ei voida tehdä?? Joissakin keskusteluissa on vain aiemmin mainittu jotain esim. torstaista...
  17. S

* OYS 2011 hoidot *

Tänään käyty ultrassa ja kaikki oli ok. Huomisesta alkaa sitten tikuttamaan ovista. Mulla on hankittuna toi digitaalinen clear blue,että josko sitä sillä kokeilisi. Toivotaan että se sitten sieltä löytyisi!!
  18. S

* OYS 2011 hoidot *

Heippa!! Täällä yks OYSsin hoitolainen lisää. Taustaa sen verran, että meillä icsi hoidosta ihana tyttö tuloksena, joka tehtiin pari vuotta sitten. . Nytten olis haaveissa toinen pienokainen ja meillä pakkasukkoja jäljellä 3 erää. PASsia ollaan suunnittelemassa tälle kuulle, mutta saa nähdä...

Yhteistyössä