Hakutulokset

1. M

Ivf-hoitojen onnistumisprosentit

Hei! Olen lukenut jostain, että viidennen ivf-hoidon jälkeen raskautumisen todennäköisyys laskee reilusti. Minkälaiset prosentit onnistua ovat viidennessä hoidossa ja sen jälkeen? Takana neljä ivf-hoitoa, joissa seitsemän siirtoa, yksi kemiallinen neljännessä tuoresiirrossa. Diagnoosina...
  2. M

Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

Terve Untuvikko! Etköhän voi ostaa lääkkeet heti kun saat reseptit. Jos se lääkekatto ylittyy, niin pidät tallessa sen/ne kuitin/-t ja Kelalta tulee automaattisesti ilmoitus ylityksestä ja mukana tulee lomake, jolla voit hakea sitten niistä lääkkeistä rahat takas mitkä ylitti sen katon. Kela...
  3. M

Toive Wau! Onnea matkaan tuhannesti!e
  4. M

Paaaaljon onnea Haikala, LaaL ja Marjana :flower: Ja voimia odotukseen!! Pahoittelut Laura :hug: Mitenkähän Hoxilla menee? Toive Entäs sinun "piinailut"? Jos viitit/joudat niin voisitko päivittää listaa, poistaa piinailijoista ja muuttaa siihen 2.PAS maaliskuu Eli siis nega...
  5. M

Täällä kaksplussalla on mahdollista perustaa suljettu kerho tuonne KERHOT -tilaan. Jonkun pitää vaan perustaa se ja sitten liittää muut sinne jäseniksi. Päivän paras Laura :D Minä oon testaillu niillä s-ryhmän halppisliuskoilla ja ihan ne on toimineet ja paikkansa pitäneet. Nellikaneli...
  6. M

Hei minäkin liityn teidän piinailijoihin joukkoon!! Hox Voi harmi :hug: Mut piinaillaan kuitenkin tämäkin piina ennen kuin luovutetaan! Sinullakin ollut tuota että vuoto alkaa aikaseen, eikö olekin turhauttavaa kun ei "saa" piinailla koskaan loppuun asti? Minua ainakin se on vetänyt mielen...
  7. M

Hei! HalleB iso:hug: Ja hurjasti voimia! Harmittaa sinun puolesta :( Toivottavasti ens siirtoon sitten saatais nuo ongelmat jotenkin ratkottua! Minulla se ainut kerta kun PAS on tehty (omaan kiertoon), niin siinä luget piti aika hyvin vuodon pois, mutta silti alkoi päivää kahta ennen...
  8. M

Ihan mahtavia uutisia Hallella! Jännäilly täällä sinun hoidon etenemistä :D nyt vaan toivotaan että menee hyvin tulevatkin päivät, onnea matkaan!! Jospas se puhelin pirisis nopeasti Johkusella, ettei tartteis pitkittää enempää tätä hommaa. Hyvä että saitte asiat selvitettyä ja helpotuksen...
  9. M

Kiitokset teille kaikille :hug: HalleB Minä kävin syksyllä kohtutähystyksessä ja siinä otettiin koepala limakalvosta. Sitten siinä selostuksessa luki että se limakalvo oli "höttöinen". Kysyin tuosta lääkäriltä, että mitä se tarkoittaa, niin se limakalvo oli kiertopäiviin nähden (se oli kp6)...
  10. M

Toive13 En pysty kuin arvamaan puolia sinun tuskasta :hug: Voimia! Niinhän siinä kävi että plussa jäikin vaan kiinnittymisyritykseksi. Eilen alkoi kunnolla vuotamaan :'( Vaikka epäillys olikin koko ajan, niin silti sen lyhyen hetken jo haaveili ja toivoi.. Jos joku ihana vois päivittää...
  11. M

Nellikaneli Hienoa! Olihan tänäänkin hyviä uutisia? Peukut pystyssä että ei tapahtuisi mitään pahaa!! aniraz ja muutkin tsemppi:hug: Toivon niiin todella että ensi vuosi olisi meille kaikille helpompi ja ehdottomasti toisi sen ilouutisen! Tulee nyt aika omanapapostaus :ashamed...
  12. M

Nomen Pahoittelut :hug: Siis ihan järkyttävää käytöstä anopiltasi!! Extra jaksamisia sinulle! Miten kehtaakin sanoa moista, lyödä nyt lyötyä.. Onko miehes puolustanut sinua vanhemilleen tai sanonut mitään vastaan koskaan? ei taida varmaan muu auttaa, kun sanoa asiat halki? Tai pitää ihan vaan...
  13. M

valoa Piinailukamu!! :) Onnea siirrosta ja hurrrrrjasti tsemppiä!! Millasen alkion siirsivät? Ai että kuulostaa teidän joulun vietto suunnitelma kyllä oikein ihanalta, rentoa matkaa teille! aniraz Oliko helppo valita kohde? Joko on ajankohtakin valittu? Mutta en epäile yhtään että ei oo...
  14. M

Heippa! dreamer1 En taida minä ainakaan oikein osaa sanoa tuohon mitään. Ei siitä kokeilusta varmaan haittaa ole, tosin voihan siinä mennä kuukausia että näkyy onko tilanteessa tapahtunut muutosta? Onnea koitokseen! Miten on johkusella töihin paluu onnistunut? Vieläkö tuntuu kipuja...
  15. M

Heippa! Kissimyy hieno saalis! Toivottavasti moni vielä mukana perjantaina! Onko teillä aikasemmin ollut pikkusen pitempi viljely? Sori kun nyt en muista, mutta oliko sinulla pitkällä kaavalla vai lyhyellä tämä hoito? Minulla kans meinaa tulla niitä pikkusia eli lähteä epätaisaisesti...
  16. M

Heippa! Terve vaan minunkin puolesta Kissimyy, Nellikaneli ja Nannukka! :) simplillä on ollut ISO saalis!! Onnea ja tsemppiä! Kissimyy on joutunut kokemaan epäonnea kyllä aika lailla! Te saitte vielä tuon neljännen hoidon julkisella? Kyllä tässä ehkä sellanen fiilis on tullut, että ei...
  17. M

valoa En oikein silloin hoksannut kysyä mitä varten sinne tähystykseen, että oliko siihen jokin erityinen syy, mutta siinä epikriisissä oli vaan maininta että "ei löytynyt mitään rakenteellista tai muuta syytä poikkeavalle UÄ-näkymälle" mikä oli vissiin syy sille tähystykselle, koskaan ei ole...
  18. M

Silleen kiva kuulla etten koe olevani ainut epätoivoinen :D Mukavasti lähteny juttu luistamaan täällä ja paljon erilaisia tarinoita takana! Hei HalleB! Ihanaa että teille on löytynyt luovuttaja!! Peukut pystyssä että kaikki menee hyvin eikä tule mitään takapakkeja (taas) :) Vähän samanlaisia...
  19. M

Terve! Tunkisikohan nokkansa tänne, jos vaan sallinette? Kiitos piu_pau pinosta! Itsekin mietin jotain tällaista, nimeksi olisin laittanut "epätoivoiset", oiskohan kukaan uskaltanut liittyä pinoon... :D Mutta siis tällä hetkellä yritystä takana reilu neljä vuotta ja hoidoissakin ollaan...
  20. M

Vuodon alkaminen ennen testipäivää

Löysin tällaisen vanhemman ketjun, jonka aihe koskettaa juuri minua. Onko täällä muitakin, joilla vuoto alkaa ihan liian aikaisin, varsinkin tuoresiirroissa? Oletteko saaneet mitään lisätukea lugesteronin/lutinuksen lisäksi siirron jälkeen? Onko teille kerrottu miksi näin käy? Onko luget...

Yhteistyössä