Hakutulokset

1. M

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Mitenkäs eskimopuikolla sujuu? Omat piinailut taitaa olla ohi :-( tuttuun tapaan 2 vkoa punktiosta alkoi tuhruttelemaan, vuoto puskee lugeista huolimatta. Taidan olla immuuni sille, kun ei minulla pidä limakalvoa yllä. Tämä oli jo kolmas tuoresiirto kun samalla lailla käy. Oikeesti pitäisi...
  2. M

Mitenkäs kesänlapsen ja Minnien piinailut? Ootteko testailleet (lisää)? Toivottavasti siellä olis testissä iloiset näkymät! Minnie Ei oo syytä meille selvinny, ollaan selittämättömiä. Minulla on tosin pco:ta, mutta kierrot toimii yms, joten ei oo selittävä tekijä. Toisaalta olis kiva kun...
  3. M

Puhelimella kirjoitan tällaista pikaista vastausta. Voihan kökkö kesänlapsi, tosin onhan se vielä aika ajoissa testattu että ei se paikkaansa välttämättä pidä! Luget on katala lääke, että siitä tulee just moiset olot. Minnielle pitkää pinnaa piinailuun! Eskimopuikko: ens viikolla...
  4. M

Terve! Ei ole tullut kirjoiteltua tänne pitkilleen, pysynyt vähän taka-alalla. Olen kyllä lueskellut kuulumisia! Macyn kirjoitus tässä sai sitten liikkeelle. Itse sain vihdoin ja viimein (ja nähtävästi viime tipassa) käytyä Päivillä juttelemassa ja nyt ehkä pikkusen harmittaa ettei...
  5. M

Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

ONNEA ONNEA Nyppy!! :heart::flower: Ihana kuulla että se oli ensirakkautta heti :) Kestäköön rakkaus ikuisesti!
  6. M

Voi Nyppy :hug: Minä aattelin että siellä saattais jo olla vauva ulkomaailmassa, mutta vielä ootellaan :) Mitkä noin olot muuten? Alkaako olla kärsimätön fiilis? Hurrrjasti voimia koitokseen kun sen aika tulee! Kyllä täälläkin aika voimakkaan reaktion koin lukiessa Violan viestiä, toki oli...
  7. M

Kiukkuketju

RBAM Sympatia:hug: Mistä noita kaiken maailman tietäjiä ja viisastelijoita riittää?! Itse miettinyt, että jos joskus osais sanoa jotain jauhot suuhun -tyylistä heille, loppuiskohan se älyttömien kommenttien tulva.. "Lohduttavaa" kuulla etten ole ainut jolla käynyt näin siskonsa kanssa, vaikka...
  8. M

Kiukkuketju

Kyllä taas tietää olevan täys p* ihminen, eikö minulla ollut oikeutta kuulla siskoni vauvan syntymästä häneltä suoraan?!! Ei hänen mielestään! Vaan lueppa se fb:stä mistä muutkin, siis voi jumalauta!! Kuulama kun en ole ollut tukena hänen raskaudessaan niin en ole ollut siinä listassa ketkä...
  9. M

IVF "tulostilastointia"

1.IVF/ICSI -18 follia punktioitiin -9 solua (kaikki kypsiä) -5 hedelmöittyi -> 4 alkiota -1 tuoresiirtoon ja 3 pakkaseen (ei passeja pakastuksen epäonnistuttua) Nega 2.IVF/ICSI -arvio ultrassa ~15 follia, punktioitiin varmasti enemmän -12 solua (11 kypsää) -4 hedelmöittyi ja 4 alkiota...
  10. M

Masentavaa maanantaita, no kohta onneks on tiistai..josko se parempi päivä.... Pinkulle :hug: tää on just niin -PIIIIP- :'( Kyllä juuri moiset uutiset oman epäonnen kohdalla kirpasee kovaa, jaksuja! Minulle on käynyt siskoni kohdalla vähän samoin kun hän raskautui, se on vieläkin kova...
  11. M

Tärppionnea vauvayritykselle! Pää pystyyn, ei kai ne menkat vielä voi alkaa, jos ne on vaan jotain muuta kremppaa. Kiva kuulla että inssi sujui hyvin :) Nyt ei tosiaan voi muuta kuin piinailla! Tuliko sinulle tukilääkitys? Lugesteronit tai Lutinus? Nyppy Voi kiitos :hug: Harmi kun sinun...
  12. M

Moi kaverit!!! :wave: Ja pahoittelut hiljaiselostani :ashamed: I'm been busy.. vauvayritys Kuinka meni teidän inssi? Nämä on aina vähän säätämistä kun joutuu hoitopaikalle lähtemään ja varsinkin jos sattuu olemaan matkaa hiukkasen enemmän, niin ei se ihan pikainen poissaolo töistä...
  13. M

Tervetuloa vaan vauvayritys! Tämä ketju alkaa valitettavasti olla jo hiljentymään päin, mutta siis en sitä tarkoittanut ettei tänne saa kirjoitella :) Teillähän riittää haasteita melkoisesti, vaikka jo itsestään tämä tärppäämättömyys on jo iso haaste... Joudutko/tarvitsetko sinä varautumaan...
  14. M

miles Eikö olekin mielenkiintoista? Piti ihan googletella enemmän. Sain vähän sellasen käsityksen, että tuo tutkimusaihe (vai miksi sitä nyt sanoisi) on vielä aika vähemmän tutkittu tai siihen on vasta nyt kait ruvettu selvittelemään. Tuo IVIg-hoito mitä ne oli käyttänyt vissiinkin tuossa on...
  15. M

:hug: Kultapuro Kelju sentään että se meni sitten näin :( mutta onhan teillä onneksi tämä loisto yksilö :) Ja nyt sitten kun se on jo näinkin pitkästi hyvä ja selvinnyt, niin onhan se mahdollisuus onnistua, ei vielä masistella ettei tärpännyt!! Vasta kahen viikon päästä se kirves saa lentää...
  16. M

Garfield Moiii! :wave: Kiva kuulla sinusta :) Oliko teillä jokin erityinen syy, että päädyitte/valitsitte yksityisen juuri Helsingistä? Ei sitä ihan silloin ajatellut, että matkasta tulee pitkä ja mutkainen kun tähän ketjuun ensimmäisen kerran kirjoitteli...ja tunne matkan kestosta on tällä...
  17. M

Kultapuro tuohan toooosi hyvä tulos hedelmöittymisessä!! Mahtavaa :) Kait se on ihan normaalia ettei kaikista solua löydy ja varmaankin just jos on pco:ta vielä. Minulla oli silloin ekassa ivf:ssä vähän samalla lailla kuin sinulla nuitten follien kans, 18 follia punktioitiin ja 9 solua löyty...
  18. M

Nyppy Voi ku itselläkin olis ollut edellinen punktio yhtä vahvoissa tropeissa mutta ei. Punktion jälkeenkin sain vasta monen tovin odottelun jälkeen särkylääkettä, kun hoitaja sitä pihtaili :whistle: Oli kyllä kiiiiipeä kokemus tällä kerralla, kun eka punktio oli ihan iisi homma eikä juuri...
  19. M

Olen tosi tosi pahoillani Pinkku :hug: :'( Paljon voimia ja jaksamista sinne sinulle!! Tosi harmi että tämä meni tälleen, valmiiksi vaikeaan tilanteeseen lisää murhetta :( Kiva kun otat kuitenkin tuon silleen positiivisesti, siis että se vuoto alkoi itsestään, oishan se inhottavaa jos...
  20. M

Nypylle ihan pikavastauksena, että ihan kotitesti täällä käytäntönä. Ja tänäänhän se vuoto alkoi, kuten arvasin :headwall: :( Ei tarttee kuin sen yhen tauon pitää, toivottavasti, kai. Ja eikun taas haavoja nuolemaan.. Pinkulle supervoimia huomiselle!!!

Yhteistyössä