Hakutulokset

  1. myru

    Mikäs vois vaivata nelivuotiasta?

    Juu, kurkkuun ollaan katsottu, hieman punoittaa mutta ei ole peitteitä. Ja angiinan tunnistan jos sen "näen" kun itselläni vähän liianki kanssa ollut riesana se tauti... Viime yönä silmissä vilisi kauhukuvia umpisuolesta aivokalvontulehdukseen mutta eipä nuo oireet niihinkään täsmää. Tyttö...
  2. myru

    Mikäs vois vaivata nelivuotiasta?

    Maanantaina aamulla oli ok paitsi valitteli kurkkukipua, kävi sisarensa kanssa ulkona ja sieltä tullessa nousi kuume, 38,3... Tuosta ei mennyt kauaakaan kun alkoi valittaa vatsaa ja oksensi. Nukkui hetken ja kuume laski, illalla nousi 38,7. Vatsakipu oli illalla kuitenkin poissa. Tiistaina...
  3. myru

    Ketju lukittiin

    Jahas, tökkäsi eli uudestaan kirjoittamaan. Kun olen ymmärtänyt että mitäs nyt on vähän kuin aihe vapaa, eli voi puhua asiasta kuin asiasta... Tottahan omilla osioillaan löytyy se kohderyhmä mutta harva kai täältä edes käy niillä, itse en ainakaan muualla ole kuin kerhoissa ja täällä käyn...
  4. myru

    Voisitko ruveta homoparille

    En miekään voisi antaa pois jotain joka olis ollut "minun oma" sen 9kk ajan... Mutta jos siihen kykenisin ilman tunnemyrskyjä jne, niin kyllä voisin alkaa.
  5. myru

    Onko muilla näin?

    Näinpä, ite olen koko päivän jankuttanu mieheltä että mikä on vialla, vastaus on joka kerta "ei mikään". Ja ollaan koko muu perhe vietetty tänään aikaa ulkona iloisissa merkeissä, naurettu ja oltu hyvällä tuulella, isäntä vaan makaa sisällä ja mököttää, jos käy ulkona murahtelee kiukkusena...
  6. myru

    Onko muilla näin?

    Huomannu vaan että jos minä olen pahalla tuulella jonain päivänä, on koko muukin perhe kuin persauksiin ammuttuja karhuja, kiukutellaan, riidellään jne... Ja vaikka itse en edes riitaa haastaisi, olisin vain hiljaa, mutta se minusta huokuva ärtymys ärsyttää myös muut kiukkuseksi. Mutta jos...
  7. myru

    Kuinkahan suurella todennäköisyydellä

    No me kyllä ollaan miehen kanssa todella helposti sikiävää sorttia, kumpiki lapsi on kerrasta saanut alkunsa, toinen lapsi tosin sai alkunsa ilmeisesti ihan kumin läpi.... :snotty: Joten... hmm, senpä näkee. :D Oishan se kyllä NIIN ihanaa... :xmas:
  8. myru

    Kuinkahan suurella todennäköisyydellä

    tulisin raskaaksi, viime yönä meillä kortonki hajosi, menkat pitäis alkaa kohta (tänään tai huomenna ) joten mietin että onkohan mitenkään mahdollista että nyt olisinki tullut raskaaksi.... :D Olen kolmannesta vaavista haaveillut jo pitkään mutta mies ei ole lämmenny ajatukselle... :whistle:
  9. myru

    olipas juhlat

    Kyllähän se piristää, vaikkei nyt yhtään pirteä olo olekaan... :x Onneksi lapset tulee mummolasta vasta illalla, saa ihan rauhassa parannella krapulaa. Hyytis otti jo loiventavat ja katosi ko pieru saharaan... :whistle:
  10. myru

    olipas juhlat

    Eilen hyytiksen kans taidettiin laulaa liianki kovaa karaokea, naapuri tuli äsken vastaan pihalla ja sano että me voitettais euroviisut ihan leikiten... :laugh: Aamulla kaheksalta vielä kumottiin kuppia ja murehdittiin maailman menoa. :D Mutta olenpa nyt juhlinu synttäreitä kunnolla, saa...
  11. myru

    Siis apua nyt!!!!

    On mulla sen numero mut tuuttaa varattua....
  12. myru

    Siis apua nyt!!!!

    Hei hyytikyyti! EI OLE KIELLETTYÄ PITÄÄ PUHELINTA AUKI KU TOISELLA OLIS ASIAA!!! :kieh: :saint:
  13. myru

    TESTaa itsesi, käsi ylös ketä ei ala naurattamaan?

    http://www.youtube.com/watch?v=vRXgpR2lzo4 Tämä on niiiiin ihana. :D
  14. myru

    Kemin lukio tyhjennetty pommiuhan vuoksi !

    http://www.kemi.fi/paasivustot/Uutiset/uhkaavatilanne.htm Saa nähdä miten käy.
  15. myru

    Kemin lukio tyhjennetty pommiuhan vuoksi !

    Kyllä kyllä, koulupäivä oli peruttu meiltä ja suora näköyhteys mulla koululle, ei ole vielä ainakaan mitään tapahtunu.
  16. myru

    Täällä on Lukiossa pommiuhka päällä...

    Ei ole ainakaan vielä pamahtanu. Asun tässä näköetäisyydellä....
  17. myru

    Mie haluan vauvan

    Tätäpä mieki mietin. Tiedän että mies HALUAA lapsia lisää, sitä en tiedä miksi pitäis oottaa 5 vuotta.... :o Minua pelottaa etten enää itse taho lisää lapsia sitte viiden vuoden päästä....
  18. myru

    Mie haluan miehen ja vauvan,

    Kun lakkaa etsimästä, löytyy.
  19. myru

    Mie haluan vauvan

    Olisko ihan hirveää pistellä kortsuihin reikiä? :saint: :laugh:
  20. myru

    Mie haluan vauvan

    no meillä kuopus täyttää 3 vuotta.... ja kun mie niin tahtoisin jo.... :ashamed:

Yhteistyössä