Hakutulokset

1. E

Ulosottoon menee iso summa rahaa, neuvoja?

Ulosottovirastossa työskentelee ihan tavallisia ihmisiä, en usko että sinne on mitään erityisen v-mäisiä valittu. :D Esität asiasi niin että haluat tottakai velkasi maksaa mutta jos vähän voisi kuukausierää pienentää. Ei ne sua lynkkaa, soita saman tien niin saat pelon pois.
  2. E

Mitäs mieltä te olette tällasesta? (koiran pureminen)

Mun mielestä koiralla on oikeus (ellei jopa velvollisuus) puolustaa omistajaansa jos joku käy käsiksi. Vaikka koira purisi hyökkääjää, se ei mitenkään päin ajatellen tarkoita mielestäni sitä että koira olisi yleisesti ihmisille vaarallinen.
  3. E

Onko lapsettomilla kokemusta "oikeasta elämästä"

Lapsettomilla ei ole kokemusta perhe-elämästä, siis siitä mitä se on oman lapsen kanssa. Mutta ei se ole ainoaa oikeaa elämää.
  4. E

Toinen lapsi, eikä kukaan huomioi..

Toivottavasti tuo tasaantuu ajan kanssa. Mun molempia lapsia huomioitiin kyllä vauvana tasapuolisesti. Ja kohtelu on edelleen melko tasapuolista siinä mielessä että yksiä isovanhempia sekä kummeja ei kiinnosta enää kumpikaan lapsista yhtään...
  5. E

kotiäidit tekee 70h työviikkoja.. hyvä me äipät :D

Aika hauska artikkeli. Mites kun teet vaikkapa 37,5 h työviikkoa ja päälle ne kotityöt. Kyllähän ne ylityörajat paukkuu siinäkin. Ruoka on tehtävä joka päivä, siivottavakin on, lapset puettava ja nukutettava... Tokikaan siivoamista ja lapsenhoitoa ei tule yhtä paljon kuin työssäkäyvälle mutta...
  6. E

G: Montako hyvää ystävää sinulla on?

Noilla kriteereillä mulla ei ole yhtään ystävää. (Mieheni toki täyttää kriteerit, onneksi.)
  7. E

Kertokaahan kokemuksia kahden eri ikäisen imettämisestä :)

Eli nyt voidaan säälitellä että isompi lapsiparka joutuu juomaan kolostrumia. :D Sun melkein kannattaisi joko lopettaa imetys samantien tai sitten kokeilla sitä tandemia. Ainakaan lopetus ja vauvan syntymä samaan aikaan ei ole hyvä, kai noin pienikin osaisi yhdistää kivan loppumisen vauvan...
  8. E

kateellinen kauniille naisille

Mutta toisaalta, jos mies valitsee naisen ulkonäkökeskeisin perustein niin onko se mies parempi kuin tavalliseen naiseen "tyytyvä"...? (Ja kohta tämä ketju on täynnä kauniiden ihmisten valitusta siitä kuinka vaikeaa on olla kaunis. Varoitan.)
  9. E

Pitkästä aikaa viihteelle

:O Ei kai sentään.... :D
  10. E

Jotkut tykkää käydä tuulettumassa ja viettämässä aikaa miehen kanssa. Miksi ei?
  11. E

Meidän pienini on maailman parhaassa päiväkodissa!

Taidat olla oikealla alalla. :) Mulla on onneksi vain ruusuja niille päiväkodeille joista on kokemusta. Jokainen täti on ottanut syliin, itse usein pyytävät tytön syliin vaikkei itkuinen olisikaan. :) Mahtavia hoitajia ovat kaikki joihin olen lasteni kautta törmännyt. Selvästi juuri sillä...
  12. E

Eipä siitä montaa viikoa taida olla kun viimeksi käytiin.
  13. E

Voisitteko laskea lapset isän kanssa lomailemaan jonnekin kauemmas?

Meillä on vuoroviikot eli voisin. On vaan pakko luottaa siihen että se toinenkin osaa lapsista pitää huolta.
  14. E

rintamamiestaloissa asuvat ja juomavesi

Miten talotyyppi vaikuttaa juomaveden laatuun?
  15. E

G:Kenellä lyhin ponnistusaika?

Ai niin, mulla kesti vartin verran eli en nyt itseäni puolustellut tuolla aikaisemmalla viestillä. :xmas:
  16. E

G:Kenellä lyhin ponnistusaika?

Sanoisin että kyllä se ponnistaminenkin vähän lihaskuntoa vaatii. :D
  17. E

Sisäinen kauneus näkyviin

Heh, nyt taisi löytyä syy siihen että tutustun tosi helposti uusiin ihmisiin ja juttua riittää kaikkien kanssa. :D Mä olen hölö. Tosin ongelma on siinä että vaikka tutustun helposti, kukaan ei halua ystävystyä mun kanssa. Olen kai liian vaikea ihminen, en tiedä.
  18. E

Millaiset säännöt teillä kun lapsiporukka tulee kylään leikkimään?

Mun sängyssä ei saa olla eikä jääkaapille yms. mennä ilman lupaa, muuten kämppä vapaassa käytössä. Lisäys: telkkaria ei myöskään avata ilman lupaa. Mä tykkään että lapset leikkii kun on kavereita eikä vaan nökötä rivissä telkkaria tuijottamassa.

Yhteistyössä