Hakutulokset

  1. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    Gabi: Onnea ihan mielettömästi, tuli kyllä kyyneleet. Oikeus ja kohtuus että ketjun aloittajakin plussaa :) Ihan mielettömän hieno juttu! Kyllä tää ketju tosiaan on ollut maaginen, oon niin onnellinen että silloin joskus sain liittyä mukaan. Ja kiitos sulle Gabi tän perustamisesta!
  2. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Luin sun uutiset tuolta toisesta ketjusta, IHANAA, ONNEA!!!! :heart: Oon toivonut sulle plussaa niin kovasti, ja jännäsin kovasti, miten tässä käy, kun oli sellainen olo, että NYT se tulee!!! =) Oon ihan mielettömän onnellinen sun puolesta, loistava uutinen...
  3. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    Halaus Snoww´lle!!! :hug: Myöskään mä en ole osannut sanoa mitään, kun tiedän, että mitkään sanat ei auta. Mutta toivon ihan hirmuisesti, että tiistaina syke löytyy. Tiedän parikin tapausta, että syke on löytynyt vasta myöhemmin, eikä jo siinä ultrassa missä oletettiin, että olis jo pitänyt...
  4. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    Baby :hug: Apua, miten paljon rupes itkettämään. :'( Ihan mielettömän kurja juttu, että tässä hoidossa kävi noin, hirmuisesti voimia ja lämmin halaus!!! Kirjoitit niin kauniisti, kiitos. Toivottavasti odotusaika seuraavaan hoitoon kuluu yllättävän nopeasti... Ja mä kyllä toivon ja uskon...
  5. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    Niin no, onhan tosiaan menny fiilikset vähän kirjoitella tänne. Meitä on kuitenkin aika monta täällä, mutta silti vissiin jäädään nyt vain miettimään tätä yhtä asiaa, kun joku ei ole ollut tarpeeksi vastaanottavainen muiden kommenteille surustaan johtuen. Ja teit niin tai näin, aina jotain...
  6. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    Huomenta!!! :wave: Täällä minäkin oon! Käyn tosi usein katsomassa onko kukaan antanu kuulua itsestään, mut ei ole tullut kirjoiteltua. Ei jotenkin ole sanottavaa, juurikaan, kun ne, ketä eniten haluaa nyt tsempata vaan odottelee tulevaa. Mut kovasti jänskään, milloin ei (VIELÄ) vauvautuneet...
  7. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    Iinis :'( Oon surullinen teidän puolesta. Koittakaa jaksaa :hug: Ihan epäreilultahan toi vaan tuntuu... Sera Ei edelleenkään mitään... mut ihan hyvä niin ;)
  8. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    Baby :hug: No höh, miten pitkä odotusaika :( Mut tosiaan voishan sitä käydä yksityisellä välillä ja vaikka sit palata julkiselle. Tuntuu tosi kurjalta toi odottaminen, varsinkin kun voisi PASin jälkeen kuitenkin jatkaa samantien ilman mitään taukoja. Äläkä vielä masennu, tosi harvat kuitenkin...
  9. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    snoww Meidän klinikoilla eka kp on aina ollut vasta sellanen päivä, kun tulee kunnon vuotoa, tiputteluita ei ole laskettu. (Tämä siis ainakin jos vuoto on tullakseen, en tiiä mitä sit, jos ei ollenkaan tulis...?). Ja tuolla nykyisellä klinikalla eivät kahden alkion siirrossa suostu tekemään...
  10. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    Voi itku, Baby :'( Onpa surullinen uutinen. Onpas epäreilua. Koita kestää, paljon voimia! :hug: Oisin niin toivonut sulle sitä plussaa jo.
  11. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    Iinamiina: :hug: Ja piti muuten jo aiemmin kommentoida sitä taustalta-kommenttia... että eipäs ole kovin tahdikasta tulla tänne syyttämään ketään omien hoitojensa epäonnistumisesta. Ja asiallisesti Iinamiina siihen vastasikin. Totta, pitäisi voida luottaa lääkäreihin ja siihen, että tietävät...
  12. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    Helou helou :) Ihanalta kuulostaa teidän kaikkien vauva-arki!!! Ja aika kyllä kuluu niin nopsasti, että huh, Barbakin jo noin pitkällä :heart: Despelle voimia valvomiseen, vielä se aika joskus tulee, ku saa nukkua, vaikka en kyl tiiä lohduttaako just nyt... Ja ihania noi Ellin pikkuiset, toi...
  13. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    snoww Ja höpö höpö!!! Mehän ollaan sovittu, että täällä ollaan niin kauan, että jokaikinen plussaa =) Ei meistä niin vaan kuule eroon pääse ;) Baby Fiiliksiä kehiin vaan :) Vai joko oot testannu/testaamassa, on kyllä ihan mielettömän jännää, huomennahan se the päivä jo on. Voi kun mä niin...
  14. Lili_78

    Hoidot jatkuu 2012

    Syssy!!!!! ONNEA!!! OMG =) Olipas ihana uutinen :heart: Me plussattiin joulukuussa (7. ICSIN ja 3 inssin jälkeen), ja aion kyllä seurata kaikkien vanhojen tuttujen taivalta plussaan asti ;) pakko oli heti tulla sua onnittelemaan!!! Ihmeitä tapahtuu, eikä pelkästään muille - niin se vaan on :hug:
  15. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    Joo, hyvä Despe!!!! =) Ja Kielo, apua kun en kuollaksenikaan muista niitä määriä enää... mutta siis sen, että ehdottomasti vaikutti laatuun! Yleensä niitä a-liikkuvia ei ole juurikaan ollut, ja nyt oli yhtäkkiä monin(kymmen?)kertainen määrä, oisko ollut 20% tms. Määrä tais olla samaa luokkaa...
  16. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    Iinis-haniii, toi kuulostaa nyt niiiiin hyvältä!!! Se onnistuminen ku on aina niin monen asian summa, ja nyt tuntuu, että teilläkin on niin moni asia paremmin ku viime kerroilla!!!! Harmi ku noissa lääkäreissäkin on niin paljon eroa, luulen, että meidän lääkäri (se uus, vanhahan olis sanonu...
  17. Lili_78

    Hoidot jatkuu 2012

    Susirouva!!! :heart: ONNEA!!! :hug: Pakko oli tulla onnittelemaan, johan oli aikakin =) Oot varmaan aikas hämmennyksissä ;)
  18. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    Baby Ihanaa!!!!! Onnea pikkuisen kyytiin saamisesta :) Nyt sit toivotaan ihan hurjasti, että tarraa kyytiin. Musta se on tosi hyvä merkki, että se selvis niin pitkästä viljelystä!!!! Eiköhän tämä ole kestävää sorttia... Pidän peukkuja :heart:
  19. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    Muakin jänskättää Babyn kuulumiset, eilen jo kävin vähän väliä kuikuilemassa. Voi kun toivon, että kaikki on hyvin siellä!!! :hug: Snoww Nautipas kuule lepäilystä, se tekee oikeasti tosi hyvää!!! Hyvä asenne sulla :hug: Kielo Teidän arki kuulostaa niin kivalta kyllä!!! Niisk :heart...
  20. Lili_78

    KESÄ 2010 hoidot

    Voi ei, Baby :( Onpas kurja homma tuo!!!! Tsemppiä!!! Ja mä kyllä uskon, että se viiden päivän alkio jaksaa sinnitellä - sehän on ihan hirmuisen sitkeä sissi ja potentiaalinen yksilö, kun on kerran nyt jo noin pitkälle sinnitellyt!!!!! =) Pidän kovasti peukkuja!!! :hug:

Yhteistyössä