Hakutulokset

  1. P

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Kiitokset onnitteluista, ootte ihania! En uskalla vielä ajatellakaan odotuspuolelle siirtymistä, jotenkin en uskalla uskoa raskauteen ennen kuin saan niin selvät viivat että mieskin näkee.. Olen saanut niin monta haamua etenkin noilla Davidin liuskoilla, että en osaa niihin luottaa, mutta kun...
  2. P

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Onnea Heenulle ja muille plussanneille! Minä olen yrittänyt ajatella välillä muuta (työpaikan vaihtoa..) ja vieroittautua tavaksi tulleesta testauskierteestä (kun ei ole imetyksen takia edelleenkään niitä menkkoja että olisi jotain tolkkua kierrosta...), mutta tänä aamuna taas sorruin...
  3. P

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Testejä kuluu täälläkin luvattoman paljon.. Sain juuri ja juuri nähtävän haamuntapaisen Elivon testiin maanataina, sitten taas negaa Davidin liuskoihin. Tilasin ne Raskauskeijulta ja olivat olevinaan niitä erittäin herkkiä (10), ovat kuitenkin samanlaisia vihreitä violettitekstisessä...
  4. P

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Hei kaikille! Sopiiko sekaan? Täällä neljättä kuumeilee 35-v äippä, meillä on pojat 12/03, 8/05 ja tytär 12/09. Neljäs lapsi olisi "vakalle kansi" ja lupa annettiin tulla heti kun on tullakseen tämän kolmosen jälkeen. Imetän vielä pienimmäistä, eikä menkkoja ole kuulunut, joten kierrosta ei ole...

Yhteistyössä