Hakutulokset

  1. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea kaikille vauvan jo saaneille! täällä on tullu niin paljon tekstiä etten oo kerenny lukemaan. esikoinen ja vauva pitää kiireisenä. Saatiin vaavi 3vk ikäisenä viimein kotiin. Sillon oli vielä nenämahaletkussa, mutta hän sai ekana iltana sormensa teipin väliin ja kiskas letkun pois...
  2. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Näköjään juu hävittäny viestin. Eli 2290g poika syntyi 5.2 klo11.50 sektiolla rv32+6 La illalla alko hirveät kivut ja supistukse eikä saatu lääkkeillä loppumaan. Lopulta päädyttiin sektioon kun ei kohdunsuulla tapahtunu tarpeeksi ja arpikivut oli niin hirveät että pelkäsivät repeämistä...
  3. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Zuzalle tsemppiä synnytykseen! Täällä käytiin pe-la yö nukkumassa kotona ja eilen tuli niin hirveet kivut että itkin sohvalla kippurassa. Eilen tulin sitte takas sairaalaan, supistuksia tuli 10min välein. Estolääkkeillä saatiin ne rauhottumaan klo4 yöllä. Ja klo7 alko taas. Nyt ei tabletit oo...
  4. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnea vauvautuneille! Hetkeen en ole kerennyt lukemaan ja täällä on jo kaks syntyny.. Pikaseen tulin kertomaan kun en saa kivuilta nukuttua. Täällä ollaan sairaalassa. Arpi ruvennu tällä viikolla sattumaan ihan hirveästi, ja tänään tulin sitten osastolle saamaan kunnon särkylääkkeitä. Jos...
  5. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Hei taas pitkästä aikaa =) Lukemassa käyn usein, mutta kirjotettua tulee harvemmin =( kantoliinoista Meillä on esikoisen jäljiltä trikoinen liina, jota aion tämänkin kanssa käyttää =) Tarkotus olisi myös itse tehdä neliöliina tai kantoreppu.. pesänrakennusvietti voi kyllä.. Pinnasänky...
  6. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Mam_87 Painoarvio oli 1400g ja viikkoja oli tuolloin 27+1. katoin just esikoisen äitiysneuvolakorttia, ja siellä oli 28+6 viikolla painoarvio 1260g, ja esikoinen oli syntyessään hiukan päälle 3,5kg. Santzuu
  7. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Nippatäti kannattaa vaan ottaa itteä jotenkin niskasta kiinni ja sanoa asiasta neuvolassa! Meillä oli eilen neuvola, jossa palautettiin voimavarakyselylomake, jonka pohjalta sitten ruvettiin neuvolalääkärin kanssa juttelemaan mun laskeneesta mielialasta. Lykkäs masennuslääkereseptin kouraan ja...
  8. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

    Jos pikaisesti vastailis pariin =) Kaura Agrimarket jos löytyy niin sieltä pitäis saada kauraa, ja mun mielestä ihan prismoissa ym on ollu joskus. Muistaakseni ite ainakin 2v sitten ostin ihan isosta marketista, tais olla linnuille/eläimille tarkotettua. Kurkkaa lemmikkien ruokaosastolta...
  9. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

    Neuvolakäynneistä Mulla no ollu 3 neuvolakäyntiä ja 2ultraa. Aika vähältä tuo tuntuu, kun esikoista odottaessa oli paljon useammin. Mutta eiköhän näilläkin pärjää =) Viimekäynnin tiedot: 23+0 paino 92,6 (kokonaisuudessaan tullu 1,4kg) verenpaine 94/55 vähän on menny matalaks =/ syke 145 hb...
  10. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

    Jos minäkin tulisin pitkästä aikaa kirjottelemaan =) Silloin tällöin olen käyny lukemassa jutut läpi, mutta kommentointi on sitten vaan jäänyt. Jotenkin nyt kun ollaan jo vähän turvallisemmilla viikoilla, niin uskaltaa oikeasti ruveta ajattelemaankin että meille tulee vauva =) Peloista on...
  11. S

    Cosatto zoomi 123 turvaistuin kokemuksia??

    En löytänyt mistään suomeksi kokemuksia/mielipiteitä kyseisestä istuimesta (tullut suomeen myyntiin vasta äskettäin), joten ajattelin kysäistä täälltä jos jollain olisi kokemusta kyseisestä turvaistuimesta??
  12. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Mulla meni vähän kaikki pieleen. Vesien menosta kesti 2 vuorokautta että supistukset alkoivat. Poika oli vähän väärässä asennossa tulossa. Puudutteet ei toiminut. Lopulta mulla nousi korkea kuume, lapsen sydänäänet heikkeni samoin kuin happisaturaatiokin, joten mentiin hätäsektioon. Papereissaa...
  13. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    hei taas pitkästä aikaa. en ole hirveästi vielä uskaltanut käydä täällä. kun tulee hirveä pelko kun lukee keskenmenoista ym.. :/ Ensi viikon tiistaina olisi vihdoin ultra. JEE!! ei enää kauaa. Aika menee nopeasti, kun juoksee tuon 11kk taaperon perässä täällä =D kertomisesta Ei olla vielä...
  14. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    keksiviikkona oli neuvola. aivan ihana neuvolatäti! Harmi vaan kun on vain sijainen. :/ 4.9 ois nt-ultra (piiiiitkä aika vielä), ja siitä viikon päästä sokerirasitus. Mulla tosiaan tuo sokerirasitus nyt jo vk12 (tai jotain sinne päin) YÖKYÖKYÖK. Se litku on ihan hirveetä. Ja meinasin viimeks...
  15. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    meillä myös 2 kissaa. Ja kuten viimeraskaudessa, niin tässäkin, mies hoitaa laatikon siivoamisen. eihän tuo pakko ois, mutta hyvä syy itse luistaa siitä ja saa tuon miehenkin tekemään jotain kotona xD voiko hajuaisti oikeesti olla näin tarkka?? haistan meidän olohuoneessa kun naapuri kokkaa...
  16. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    kamala kun on ollut laiska lueskelemaan ja kirjottamaan... :ashamed: Leo81 ihanaa että ultrassa löytyi syke! =) Mulla on ihan hirvee pahoinvointi. paino on pudonnut nyt viikon aikana 2kg :O Mitään ei oikein pysty syömään, ja jos jotain kunnon ruokaa koittaa syödä, niin tulee kaikki heti...
  17. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    mut saa myös lisätä listaan 27.3, 2.lapsi, TYKS Mulla on vielä edellisestä raskaudesta jääny kiloja, varsinkin tuohon vatsan seudulle. Saas nähä kuinka kauan tätä pystyy peittelemään. Mulla on nyt ollu ihan tyttöolo. Edellisessä raskaudessa ei ollut hirveesti mitään mielihaluja, eikä...
  18. S

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    apua! olen ihan unohtanut tulla tänne sanomaan, että minut voi poistaa listalta. meni kesken. =( Mutta, tossa pari päivää sitten tein uuden plussan, eli siirryin vaan täältä maaliskuisiin =)
  19. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Jospa minäkin ilmoittaudun joukkoon. 27.3 ois LA, ja toinen tulossa. Esikoinen on nyt 10kk =) niin, ja sairaalana TYKS. (ellen päätä sitten synnyttäessä lähteä sittenkni saloon) Nyt kiireesti vaan kirjottelemassa, lueskelen jutut läpi ja kirjottelen paremmalla ajalla enemmän =) Santzuu...
  20. S

    Tammikuun tuhisijat 2013

    hyppään mukaan joukkoon =) laitan enemmän tietoja ja lueskelen utut läpi paremmalla ajalla. Santzuu/26/toinen/Tyks LA 14.1 Tosiaan toinen tulossa. Ennestään 7kk vanha poika =) Perheeseen kuuluu myös mies ja 2kissaa. Lisää kun kerkeän paremmin koneelle. Santzuu

Yhteistyössä