Hakutulokset

  1. A

    11-hoidot

    Se siitä olosta sitten, nega tuli ja menkat alkaa millä hetkellä hyvänsä... Toivon sydämestäni onnea teille muille hoidoissa! Meillä pakkanen nyt tyhjä, ja uuteen hoitoon ei lähdetä. Joten minut voi poistaa listasta kokonaan. Me yritämme nyt saada vauvahaaveet pois mielestä ja keskittyä muihin...
  2. A

    11-hoidot

    Plussanneille sydämelliset onnittelut! Neganneille tsemppiä ja jaksamista! Omaa napaa sen verran, että on ihmeen levollinen ja tyytyväinen olo, olen aika varma, että nyt onnistuu! Oireita ei kauheasti ole. Vielä viikko piinailua!
  3. A

    11-hoidot

    Nyt on siirrosta palattu takaisin työpöydän ääreen.. Kaikki 6 joutuivat sulattamaan, ja kaksi selvisivät sulatuksesta, joten kaksi siirrettiin ja mitään ei jäänyt pakkaseen. Eli aikamoinen kato kävi.. Nyt on paras sitten onnistua! Testipäivä on sitten 19.10. Mörkötys Mulle sanoivat tänään...
  4. A

    11-hoidot

    Tänään ultrassa käyty, ja kaikki näyttäisi olevan ok.. sunnuntaina alkaa sitten luget (yök!) ja keskiviikkona siirtoon. Kaksi samassa oljessa olevaa alkiota sulatetaan, ja molemmat siirretään, mikäli selviävät sulatuksesta. Jänskää! Onko jollain enemmän tietoa alkioiden sulatuksesta. Onko siis...
  5. A

    11-hoidot

    Hei vaan kaikille, minäkin voisin taas ilmoittautua ketjuun, eli näillä näkymin pitäisi olla siirto vko 40, 1.pas icsi. Aiemmat siirrot on epäonnistuneet polyyppien ja kesälomien takia.. Mutta nyt taas yritetään, josko nyt päästäisiin siirtoon asti. Paljon on porukka vaihtunut tässä ketjussa...
  6. A

    11-hoidot

    Negahan mullekin tuli... Joskus touko-kesäkuussa sitten PAS:iin :'(
  7. A

    11-hoidot

    Voimia peppi ja muutkin neganneet! Kävin sitten apteekissa, ja ostin kolme testiä :) ihan varmuuden vuoksi... Menin sitten testaamaan jo melkein viikko sitten, eli pp7 ja negahan se oli (tietysti!). No se johti siihen etten uskalla enää testata ollenkaan, niin ihanaa ajatella, että saattaisi...
  8. A

    11-hoidot

    Täälläkin samoja oireita, kuin muilla piinailijoilla, eli väsymys, kahvi ei maistu ja vähän paha olokin, ja heikottaa.. Olen kyllä pistänyt oireeni noiden lugejen piikkiin. Vaikka tietysti toivon, että olisivat raskausoireita. Alavatsa on myös hieman kipeä, menkkakivut mulla tuntuu aina...
  9. A

    11-hoidot

    Nyt on meillekin haettu "muru" mukaan.. Pakkaseen jäi 6kpl. Testauspäivä mullakin 31.3. Luget aiheuttaa mullekin huonoa oloa ja huippausta, sekä väsymystä... No eiköhän se tästä :)
  10. A

    11-hoidot

    Eilen kävin kanssa punktiossa, ihan hyvin meni, hieman oli myöhemmin maha kipeä, mutta muuten ok. 10 munista saatiin, ja tänään pitäisi kuulla, ovatko hedelmöittyneet, ja huomenna mahdollisesti sitten siirto... myy75, tarkoitus olisi, että tämä olisi meidän ensimmäinen ja viimeinen hoito...
  11. A

    11-hoidot

    Omaa napaa (taas) Ultrassa nyt sitten käyty, maha on ihan pinkeä, ja kipeä pistelyistä. Orgalutran tosiaan kirveli :/ No yksi piikki enää sitä ja sitten se on ohi! Eli maanantaina puntio! Ultrassa näkyi oikealla 3 isoa rakkulaa ja vasemmalla 14, ongelma vaan on, että vasen munasarja on jossain...
  12. A

    11-hoidot

    Oma napa: Maanantaina puregon-annosta lisättiin, ja nyt olen laittanut sitä 150, ja tänään pitäisi aloittaa orgalutran.. Vähän jännittää, tuo pistäminen ei ole minulle kovinkaan helppoa, mutta kaippa se siitä.. Olo ei ole sen kummempi, kun aiemminkaan, vähän maha turvoksissa ja väsyttää, mutta...
  13. A

    11-hoidot

    Moikka kaikille! Omaa napaa tulin päivittelemään, ja kyselemään teiltä paremmin tietäviltä... Eli puregonit aloitettiin keskiviikkona, annos 125 iui. Lääkäri sanoi, että minulla on pco-tyyppiset munasarjat, ja täytyy varoa hyperiä, siksi määräsi kuulemma pienen annoksen.. Minkä kokoisia...
  14. A

    11-hoidot

    Heippa vaan kaikille! Tänään kävin ultrassa, ja piikittelyt siirtyy kuukaudella eteenpäin, kysta löytyi vasemmasta munasarjasta, joten lääkäri oli sitä mieltä, että "hoidetaan" se pois e-pillereillä, ja piikittelyt aloitetaan siis vasta kuukauden päästä... Että näin meillä. Onnittelut...
  15. A

    11-hoidot

    Heippa! Minä olen tässä taustalla lueskellut ja saanut paljon selvyyttä asioihin teidän juttujanne lueskellessa, ja nyt uskaltaudun mukaan, jos minut vain huolitaan? Eli meillä sellainen tilanne, että minulla kaksi lasta edellisestä liitosta, ja nyt ollaan uuden mieheni kanssa yritetty lasta...

Yhteistyössä