Hakutulokset

  1. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Meille syntyi poika 25.6 klo 17.29. Hänen piti olla iso mutta 3620g ja viikkoja 38+2 Synnytys oli kauhea mutta hengissä selvittiin. Kertomus myöhemmin. Piiper ja poika
  2. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Päivitys käynnistyksestä. 11 aikaan aamulla lääkäri otti vastaan ja teki sisätutkimuksen. Sormelle auki. Sain vaihtoehdot: ballonki tai nappi. Valitsin ballongin. Sen laittaminen ei tuntunut missään ja reippaasti lähettiin miehen kans ostoksille kaupungille :ROFLMAO: no ei oltu kauaa kun...
  3. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Huomenna menen aamulla suoraan osastolle käynnistykseen. Jännittää ja pelottaa. Viime viikolla peruivat käynnistyksen, toivottavasti sitä ei tehdä enää. :cautious: Saunassa käyty ja alan ootella aamua :eek: Miten kaalimaankakara??? Piiper ja poika 38+0
  4. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    :love: Onnittelut nelHM!!!! Ihanaa että vihdoin hän syntyi :) Piiper ja poika 38 poks
  5. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Toivotaan kaalimaankakara että ihan oikeesti ei mee montaa päivää. Saitko valita millä käynnistetään? Ajattelin vaan kun meen ite ke että voiko toivoa miten käynnistetään vai määrätäänkö :unsure: Mites Nelli, ootko näytillä käynyt? staRR--> mulla ollut molemmat koliikkeja ja kyllä rohkeasti...
  6. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Heipparallaa! Täällä taas ja yhes koos, tietenkin :sleep: Päivä meni autossa istuessa ja se ei tuntunut miltään, joten annan olla :confused: Kaalimaankakaralle tsempit huomiseen käynnistykseen ja ihan samalla tavalla täällä alkaa pelot nostaa päätään. Mutta tiedätkö mitä? Me selvitään niistä...
  7. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Niin se vaan meni tämäkin päivä, jes! Käytiin reissussa ja automatkat meni mukavasti ja illalla kun kotiin tultiin niin kävin kävelyllä. Ei mitään tuntemuksia o_O Eilen oli painetta ja vihlontaa sekä suppareita, tänään ei mitään, siis ei yhtään mitään :mad: No, keskiviikkona hänet häädetään...
  8. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Mistäs muualla kuin kotona :sleep: Yö meni pyöriessä ja muutaman kerran heräsin horteesta kipeään suppariin. Grammasen panadolin otin yöksi. Ei muuta. Nyt olo sellainen että vois lähteä juoksulenkille ja tekee mieli Aino nougat jäätelöä :mad: mutta tietysti tää on toinen päivä vuodessa kun...
  9. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Kakkoselta lähin illalla näytille kun oli juuri samanlaiset olot kuin nyt. Silloin sain jäädä osastolle yöksi kun halusivat katsoa että onko lähtenyt käyntiin oikeasti vai loppuuko koko homma. Aamulla sit sisätutkimus ja sanoivat että makaa sängyssä siihen asti kunnes miehesi tulee jos haluat...
  10. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Täällä samoin yks kärvistelijä :confused: Viime yön nukuin kuin tukki, ei edes wc:ssä tarvinnut käydä... Lääkäri eilen kyllä äitipolilla pyöräytti kipeästi kaks kertaa sisätutkimusta tehdessään...Illalla ja aamulla ei kyllä tuntunut miltään, juoksemaan olis voinut mennä :) Mutta tänään puolen...
  11. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Käynnistys peruttu. Harmitti ensin ihan vietävästi itkun kanssa mutta ymmärrän sen kun 1% mahdollisuus oli perumiseen jos vauva voi hyvin ja hänellä ei ollut mitään ongelmaa. Hengitysharjoituksia teki ja se on merkki että kun niitä jaksaa tehdä niin kaikki on hyvin. Oli rankka reissu. Ens ke...
  12. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Kiitos tsempeistä, niitä tarvitaan huomiselle (y) Toivottavasti eivät passita minua enää kotiin jonkun syyn takia... Isäntä joutu juniorin kanssa vielä lähtemään päivystykseen kun alkoi valittaa korviaan :unsure: Huoah! Ei nämä asiat nyt oikein putkeen mene. Liikelaskentaa joudun...
  13. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Kävin eilen vyöhyketerapiassa. On käynnistävää ja aloittaa rv 36. Käsittelee vain vyöhyketerapia pisteet, ei akupisteitä. Ei mitään tuntemuksia tullut :unsure: Yönkin nukuin aika hyvin. Alaselkä on kipeä mutta ei suppareita. Huomenaamulla käynnistykseen (n) Jännittää ihan hirveästi!!!! Tuntuu...
  14. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    StaRR Kiva että pääsitte kotiin. Kaalimaankakara On sulla tylppä isä, omanikin joskus huomauttelee äitille ja se jo itestä tuntuu pahalle. nelHM Olen kans käynyt vyöhyketerapiassa nyt kaksi kertaa ja huomenna menen kolmannen. Jotain on sentään viimeviikosta tapahtunut että vauva on laskeutunut...
  15. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    StaRR--> Onnittelut pojasta koko perheelle! Miten sitä voikaan iloita tuntemattoman ihmisen onnesta :) Sä kärsit niin kivuista ja nyt se kipu on rakkauspakkauksena :love: Painoarviot on mulla kahdessa edellisessä suurinpiirtein osuneet oikeaan ultralla mutta käsikopelolla on veikattu yli...
  16. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Kiva lukea tekstejä niitä on tullut paljon! StaRRille tsempit neuvolaan, toivotaan että selviää hulahtelun syy :) Komppaan minäkin ipnan kommenttia Ompulle, jokainen saa sanoa mielipiteensä. (.) Odotan innolla torstaista äitipolikäyntiä jolloin selviää jatko. Poika on makrosominen jo mutta...
  17. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Tukivyöstä joku kommentoi...Olen Anitan tukivyötä käyttänyt jo monta kuukautta. On se hyvä minulle koska omaa mahaa oli ennestään ja nyt tämä vauva maha päälle niin kiva että joku sitäkin kannattelee :laugh: Kun ei kottikärryillä mahdu kämpässä työntää :D Liikelaskentaa olen tehnyt iltaisin...
  18. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *toukokuussa*

    Kiitos kommenteista. Vaikka tiedän että en voi asialle mitään niin silti tuntuu aikas huonolta...mutta loppua kohti mennään. Keskustelussa on ollut nuista maha-kommenteista. Luojan kiitos mulle ei ole kukaan kommentoinut mahan kokoa, sillä se joka kommentois sanois sen viimeisen kerran. :mad...
  19. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *toukokuussa*

    Ihana (jos voin näin sanoa) mutta se että en ole yksin ja ainut näitten asioiden kans joita panikoin! StaRR, nimittäin minä sain eilen myös paniikki kohtauksen omista asioistani :'( Nimittäin eilen kävin sovitulla äitipoli käynnillä ja diapeteslääkärillä sekä-hoitajalla. Dlääkäri oli ensin...
  20. P

    Heinäkuun Hellemasut -15 *toukokuussa*

    Mua kans mietityttää tuo vauvan koko, 2,2 kg oli arvio viikolla 32...suuri...huh huh Maanantaina olisi äitipoli käynti ja nyt meinaan pitää huolen siitä että tyttönen lääkäri ei enää tule ja pyydä mua nostamaan mahaläskejäni että hän saa sit sata kertaa sanoa eiku ja oho :whistle: Oma olo on...

Yhteistyössä