Hakutulokset

1. N

~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

Tervetuloa kaikille uusille! Mirage :hug: Voimia! Muuta oiretta ei vielä ole tullut kuin väsynyt ja pahoinvointi. Tuntuu, että vaikka kuinka hyvin olisi yön nukkunut, niin silti väsyttää. Tänään on ollut huonompi päivä pahoinvoinnin suhteen. Koko ajan on etova olo. Ei pysty oikein...
  2. N

~ Pikkukakkoset 2011 ~

Heippa ja onnea kaikille plussanneille! Tulin varovaisesti kurkkimaan tänne. Kävin perjantaina apteekista ja olisin halunnut ostaa tuon digi raskaustestin, mut eihän siellä ollut yhtään. Piti ostaa apteekin oma. Sillä lauantaiaamuna tein toisen testin. Ekan testin tein CB:n tavallisella, joka...
  3. N

~ Lokakuun lapsoset tammi-helmikuussa ~

Heippa ja onnea kaikille plussanneille! Tulin varovaisesti kurkkimaan tänne. Kävin eilen apteekista ja olisin halunnut ostaa tuon digi raskaustestin, mut eihän siellä ollut yhtään. Piti ostaa apteekin oma. Sillä tänä aamuna tein toisen testin. Ekan testin tein CB:n tavallisella, joka näytti...
  4. N

+ + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

Liina :hug: Kävin eilen apteekista ja olisin halunnut ostaa tuon digi raskaustestin, mut eihän siellä ollut yhtään. Piti ostaa apteekin oma. Sillä tänä aamuna tein toisen testin. Ekan testin tein CB:n tavallisella, joka näytti plussaa. Tuohon apteekin omaan tuli kaks viivaa. Kai sitä pitää...
  5. N

***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

Tervetuloa uusille! Maira :hug: Voi harmi. Pistepirkko Toivottavasti plussa sieltä vielä tulisi. Älä lievä luovuta. :hug: Pinkie :hug: Voimia! Kävin eilen apteekista ja olisin halunnut ostaa tuon digi raskaustestin, mut eihän siellä ollut yhtään. Piti ostaa apteekin oma. Sillä...
  6. N

MG Lupaavalta kuulosta oireet. Tsemppiä. Voit laittaa listaan kp 40/40, yk 3. Lisselle onnittelut plussasta ja tarrasukkia matkaan. :heart: Jennynny Toivottavasti olisi väärä hälytys!!! Jaksamista! :hug: Sinderella Älä menetä vielä toivoa. :hug: :hug: pahoittelut kaikille tädin...
  7. N

** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

En ehdi nyt kommentoimaan. Palaan paremmalla aikaa. Olen jo muutaman päivän pystynyt olemaan testaamatta. Mut nyt piti testi tehdä. Olin jo niin valmistautunut siihen, et nega tulee. Mut toisin kävi. Plussa tuli heti ennen kontrolliviivaa. En todellakaan usko sitä vielä todeksi. Katsotaan...
  8. N

Huomenta! Olen jo muutaman päivän pystynyt olemaan testaamatta. Mut nyt piti testi tehdä. Olin jo niin valmistautunut siihen, et nega tulee. Mut toisin kävi. Plussa tuli. En todellakaan usko sitä vielä todeksi. Katsotaan nyt muutama päivä ja testaan uudelleen. Vielä en uskalla iloita.
  9. N

Kiitos tervetulotoivotuksista. Tervetuloa uusille. Täältä saa niin hyvin vetaistukea kuumeiluun. :hug: kaikille keskenmenon kohdanneillle. Ei ole helppo tilanne käsiteltäväksi. Tätipahoittelut Mariel :hug: Tsemppiä ovista metsästäville. Omassa tilanteessa ei mitään uutta. Välillä...
  10. N

HEI! Pääseekö mukaan keskustelemaan? Olen teidän juttuja käynyt lukemassa, mut en ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Pikku kakkonen olisi haaveissa. Kierto vain on vähän sekaisin ehkäisyn poisjätön jälkeen. Ennen ensimmäistä raskausta kierto oli aika säännöllinen, mut ei enää...
  11. N

** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

HEI! Pääseekö mukaan keskustelemaan? Olen teidän juttuja käynyt lukemassa, mut en ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Pikku kakkonen olisi haaveissa. Kierto vain on vähän sekaisin ehkäisyn poisjätön jälkeen. Ennen ensimmäistä raskausta kierto oli aika säännöllinen, mut ei enää. Minipillerit...

Yhteistyössä