Hakutulokset

  1. R

    Oulussa kuntosaleja?

    Onko Oulussa sellasia kuntosaleja jonne voi lapsen viedä leikkimään samalla kun itte treenaa? :D
  2. R

    2,5 vuotiaitten talvivaatetus :D

    Hei :) Kiinnostaisi tietää että minkä kokoisia talvivaatteita teidän 2-2,5 vuotiaat tytöt käyttää? Talvitakki+toppahousut entä haalarit? Merkkeinä Polarn o. pyret, Molo Kids, Kaxs. Nyt kun olen alkanut kaivelemaan noita viime talven jälkeisistä alennuksista ja muista hamstrattuja...
  3. R

    Äidinmaidonvastike

    Mitä äidinmaidonvastiketta suosittelisitte 2kk vanhalle, mahavaivoista kärsivälle vauvalle? Olemme antaneet NANnia, mutta alkaa näyttämään siltä että vaihtoon menee.. Mikä korvike on teidän vauvalle ollut hyvä?
  4. R

    Vauvalta ääni kadoksissa

    Mä olen kyllä kohta aivan hukassa vainoharhasuuden kanssa. Mutta siis meidän lähes 2kk vauvalta on ääni kadonnut. Siis ei ole normaalin kuulonen vaan kuulostaa siltä että ääni on kadonnut, ei oikein itkeminenkään onnistu. Muuten on ihan normaali, syö, nukkuu ja on jaksanut seurustella...
  5. R

    Vauvan hikoilu

    Siis meidän vajaa 2kk vauva oli turvakaukalossa reilun tunnin verran. Vauvalla oli päällään t-paita-mallinen body, sukat sekä löysät velour-housut, ohut pipo oli myös päässä. Laitoin vielä hänen päälleen ohuen kangas peiton, koska ajattelin että hänelle tulisi kylmä muuten. Äsken kun otin...
  6. R

    Millasissa vaatteissa olette kotona?

    Eli millasissa vaatteissa olette kotona? Onko teillä samat vaatteet aamusta iltaan vai vaihdatteko vaatteita kotiin tultua? Itse vaihdan. Yleensä kotona olen aina joko collareissa ja topissa/hupparissa tai shortsit ja toppi jne. En oikeastaan koskaan farkuissa yms.
  7. R

    Hyvin runsas lapsivesi

    Lääkäri totesi ultratessaan minulla olevan hyvin runsaasti lapsivettä (rv 35) johtuen diabeteksestä. Tätä ennen n. 3 vkoa sitten oli ihan normaali määrä. Haluaisin kuulla kokemuksia heiltä joilla ollut sama tilanne. Onko synnytys käynnistynyt aikaisemmin kohdussa olevan paineen takia...

Yhteistyössä