Hakutulokset

  1. Annastiina79

    Yhdyntäkipu synnytyksen jälkeen

    Hei, kertokaas kokemuksianne kuinka kauan yhdyntäkipu on kestänyt synnytyksen jälkeen. mulla on yli puoli vuotta alatie synnytyksestä, jossa jouduttiin leikkaamaan välilihaa ja vieläkin tekee yhdyntä tosi kipeetä =( haluja alkaisi olemaan mutta kipu on hirveä, viiltävä ja kiristävä. Voikohan...
  2. Annastiina79

    Fb-ryhmä itä-helsinkiläisille odottajille ja äideille

    Kokeillaan saadaanko tähän ryhmään äitejä itä-Helsingin alueelta, sais sit omalta lähialueelta kavereita hiekkalaatikolle, kahville yms. Itä-Helsingin äidit ja odottajat
  3. Annastiina79

    Fb-ryhmä itä-helsinkiläisille odottajille ja äideille

    Kokeillaan saadaanko tähän ryhmään äitejä itä-Helsingin alueelta, sais sit omalta lähialueelta kavereita hiekkalaatikolle, kahville yms. Itä-Helsingin äidit ja odottajat
  4. Annastiina79

    Fb-ryhmä itä-helsinkiläisille odottajille ja äideille

    Kokeillaan saadaanko tähän ryhmään äitejä itä-Helsingin alueelta, sais sit omalta lähialueelta kavereita hiekkalaatikolle, kahville yms. Itä-Helsingin äidit ja odottajat
  5. Annastiina79

    Fb-ryhmä itä-helsinkiläisille odottajille ja äideille

    Kokeillaan saadaanko tähän ryhmään äitejä itä-Helsingin alueelta, sais sit omalta lähialueelta kavereita hiekkalaatikolle, kahville yms. Itä-Helsingin äidit ja odottajat
  6. Annastiina79

    kokemuksia FEMAR lääkkeestä?

    Minulla todettiin PCOS ja sehän aiheuttaa ovuloimattomuutta, kohdun limakalvo onohut ja keskenmenot ovat yleisiä. Sain hoidoksi FEMAR lääkityksen joka nyt kokeilussa. Kertokaa kokemuksianne hoidosta/lääkkeestä ja tästä lääkehoidosta raskautuneet ilmoittautukaa =)
  7. Annastiina79

    yritystä ja odotusta

    Heips! :) Olen uusi täällä ja kaipaan "kohtalotovereita" samassa jamassa olevia. Eli olemme mieheni kanssa kihloissa ja yrittäneet lasta syyskuusta -09 lähtien, tärppäämättä. Terveyskeskuksen perheneuvonnan kautta pääsin naistenklinikalle tutkimuksiin. Eka käynti takana ja pää sekaisin. Paljon...

Yhteistyössä