yritystä ja odotusta

Heips! :) Olen uusi täällä ja kaipaan "kohtalotovereita" samassa jamassa olevia. Eli olemme mieheni kanssa kihloissa ja yrittäneet lasta syyskuusta -09 lähtien, tärppäämättä. Terveyskeskuksen perheneuvonnan kautta pääsin naistenklinikalle tutkimuksiin. Eka käynti takana ja pää sekaisin. Paljon kokeita tiedossa. Menkat mulla aina olleet epäsäännölliset. kierto 30-57 päivää. Miehellä edellisestä liitosta 2 lasta. Alkuun luvassa olisi ainakin Munanjohtimien ahtaustesti vai mikä lie olikaan... noh näillä aloitetaan...
 
Heippa! Täällä vauvakuume puolella on monta ketjua joissa on saman kokeneita ja kokevia :) Samoin tuolla lapsettomuus puolella on ihan oma ketjunsa niille jotka on tässä äskettäin hakeutunut tutkimuksiin/hoitoihin.. Mukaan lukien minä :) Joten tervetuloa vaan mukaan kirjoittelemaan..
Itse hakeuduin yksityiselle ja alkuun on miehen siemennesteanalyysi, kaikki "perusgynekologiset" tutkimukset, kilpirauhasen vajaatoiminta...öö..mitähän niitä oli :D Kaiken maailman hormonijuttuja..
 

Yhteistyössä