Hakutulokset

  1. P

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Moikka! Pikainen päivitys taas lomalta, kun hotellin aulassa on tietokone vapaana ja esikoinen ja mies on vielä aamupalalla. Rakenneultra oli viime viikolla. Vahva poikaolo, poikamasu, täysin erilainen raskaus kuin esikoistytöstä ja kaikki muut poikamerkit kääntyivät tyttölupaukseksi . Tuleva...
  2. P

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Puhelimen kautta on vaivalloista kirjoittaa, mutta Höyhenen kanssa tismalleen samat tuntemukset, joten ajattelin muutaman rivin naputtaa. Vatsa on muuttunut pehmeäksi ja se huolestuttaa ehkä eniten, koska tiedän lähipiiristä ihmisiä, joilla juuri se oli merkki siitä, ettei sikiö kehity...
  3. P

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Kiitos MiMa ja Niisku lomatoivotuksista :cool: ! Jos vielä tunnin sinnittelis... Meillä myös nt-ultran yhteydessä varattiin aika rakenneultraan. Lumine tervetuloa :)! Söin taas väkisin jätskin, kun on niin upea ilma ja harmittaa, kun ei tee jätskiä mieli kun saisi syödä kahden edestä...
  4. P

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Huomenta! Kiitos Poppeliinille päivityksistä! Susimielelle onnea uuteen kotiin :) ! Ajan kulumista mietin eilen itsekin, kun useammalla kaverilla on la elo-/syyskuussa ja vielä kuukausi sitten tuntui, että olen tosi paljon heitä jäljessä. Nyt yhtäkkiä itsellä puoliväli lähestyy ja heillä...
  5. P

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Omavastuu oli aiemmin 50€/kalenterivuosi, nyttemmin taitaa olla 60€ /kalenterivuosi.
  6. P

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Tinkerbell: Vuosimaksu Tapiolan lapsivakuutukselle on ensimmäisten vuosien aikana karkeasti varmaan vajaat 400€. Onhan se aika kallis, itse olen kuitenkin vakuutusten vankkumaton kannattaja ja etenkin lapsen haluan saada lääkäriin HETI enkä tuntien, viikkojen tai kuukausien päästä. Me emme sitä...
  7. P

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Kiinalainen kalenteri sanoo, että poika olisi tulossa ja sellainen on itselläkin ollut olo erilaisista oireista kuin esikoisella johtuen, MUTTA sen mukaan esikoinen olisi myös poika ja hän on kyllä niin tyttö kuin tyttö olla voi :heart::laugh: .
  8. P

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Sama se taitaa olla Tapiolassakin. Ei siinä mainita mistä uä:stä on kysymys, ainoastaan havaittiinko uä:ssä jotain poikkeavaa. No, laitan hakemuksen joka tapauksessa menemään sitten rakenneultran jälkeen :). Tarvikkeista olen samaa mieltä muiden kanssa, että vähällä varmasti pärjää, mutta...
  9. P

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Huomenta! Täällä ekat liitoskivut :kieh:. Esikoisesta ne ilmaantui joskus viikolla 36... Heittoaisan puolesta liputan minäkin :) . Jossain vaiheessa se maisemien katsominen on vauvan mielestä kuitenkin jännempää kuin pelkkä työntäjän naama. Isot renkaat on myös ehdottomat, jos liikkuu...
  10. P

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Viena: oliko noi kaikki I phonen aplikaatiosta?!? Mulla ei nimittäin ole esim. Massea ja Marlonia tai tota Morristakaan siellä listalla.
  11. P

    raskauden ensioireet?

    Palelu. Molemmista raskauksista olin jo viikkoa ennen oletettua menkkojen alkamisaikaa aivan umpijäässä.
  12. P

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Neljäskö: Tää onkin hyvää viihdettä työpäivän ratoksi ;). Magnus, Marius, Martin, Matias, Mats, Max, Mico, Miio, Miki, Mikke, Miko, Miku, Milko, Milo, Mio, Mirko, Miro, Misa, Miska, Mitja, Mitro, Myrsky. Plus tietty perus Mikaelit jne. Ja joitakin jotka karsin omasta vapaasta tahdostani...
  13. P

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Muistaakseni tuosta samasta syystä, mitä Joulumamma kirjoitti, mekin valittiin pehmeä kantokoppa aikoinaan. Siis koska esikoinen oli myös talvivauva. Kovassahan on enemmän tilaa peitoille ja paksusti pakatulle vauvalle yleensä, mutta itse olin ainakin tosi tyytyväinen pehmeään, koska se oli...
  14. P

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Huomenta! Tiikeli: Täällä samat fiilikset - juurikin siitä syystä aiemmin kirjoittamani alavireisyys. Onnekseni olen monelta toisen lapsen odottajalta kuullut, että myös heillä on mennyt näin, että toisesta raskaudesta on paljon enemmän huolissaan kuin ekasta. MiMa: Brio Primo oli hyvä...
  15. P

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Moikka pitkästä aikaa! Ei ole oikein ollut fiilistä kirjoittaa, mutta lueskellut olen kyllä. Tämä odotus eroaa esikoisen odotuksesta täysin siinä, että olen koko ajan huolta täynnä ja stressissä koko raskauden kulusta :(. Esikoisen odotus oli eufoorista onnea alusta loppuun läpi...
  16. P

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Kittylle, Adelille ja Chipsuhille paljon voimia ja jaksamista :hug: . Huonoja uutisia ei enää tässä vaiheessa todellakaan soisi kenellekään :( . Niiskun ultrakuulumisia odottelen! Toivottavasti kaikki on hyvin!!! Tatomiralle ja muillekin onnea hyvistä ultrakuulumisista :) ! Korvat...
  17. P

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Tottakai kehtaat!!! Se on heidän työtään, joten sulla on kaikki oikeus saada asianmukaista palvelua! Vajaa viikko odottelua ja kauhuskenaarioiden luomista on sulle paljon huonompi vaihtoehto, kuin se ohikiitävä nolostumisen tunne. Nyt rohkeasti tartut luuriin :) !! Porina: Mun mummo tarjosi...
  18. P

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Multa kysyi viime viikolla neuvolan th:kin, että joko olet liikkeitä tuntenut. Tosin viikkoja on "jo" 14+6, joten en pitäisi sitä toisessa raskaudessa mitenkään ihmeellisenä, että niitä jo tuntisi. Mutta jokuhan tunsi jo reippaasti ennen np-ultraa, en muista kuka. Tatomiralle voimia...
  19. P

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Heippa! Eipä ole vähään aikaan tullut kirjoitettua. Lueskeltua kuitenkin aina kun mahdollista. Olo on ennallaan, kuvotus ei ota helpottaakseen, väsymys ei myöskään, mutta kyllähän tämän asian puolesta tietysti mielellään kärsii. Vatsa on vasemmalta kipeä, kuten jollakulla muullakin taisi...
  20. P

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Tottakai, mielipide on lupa ilmaista ja kuuluukin ilmaista. En vain oikein ymmärrä sitä, mikä ihmeen oikeus kotihoidon kannattajilla on solvata osa-aikaisen päivähoidon kannattajia tyyliin kun on lapset tehnyt, täytyy ne kyetä hoitamaankin . Eihän täällä arvostella niitäkään, jotka valitsevat...

Yhteistyössä