Hakutulokset

  1. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Mulle voi päivittää tiedoiksi yk6, kp1/25-39. Aika sekaisin näyttää kierto ja kroppa olevan...
  2. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Heissan ihanat naiset! Täällä on ollut hiljaiseloa, oon kyllä lueskellut teidän juttuja, mutta koitan nyt hieman rajoittaa tätä kuumeilua keskittymällä muihin asioihin. Tervetuloa kuitenkin uusille ja pahoittelut niille, joilla kierto alkoi taas alusta. Sen verran kuitenkin piti sanoa...
  3. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    JES,*ONNEA*VIENA!!!*:heart: Tää oli niin paras uutinen, ihan mahtavaa!
  4. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Kippi, olet ihana. Kiitos. Kammetaan nyt yhdessä itsemme täältä suosta, ehkä tää elämä tästä vielä iloksi muuttuu. :) Kauniita unia!
  5. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Kiva kuulla Wanda susta pitkästä aikaa, kanavoi nyt kaikki turhautuminen ja stressi siihen remppaan ja sitten aurinkoisin mielin kohti kevättä! Tatja, mä oon käyttänyt noita Mammaksi.fi:stä tilattuja ovistestestejä, en tosin mitenkään uskollisesti enkä ole saanut niistä vielä positiivista...
  6. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Juttelin yhden kaverin kanssa, joka on kätilö, ja hän sanoi että ajoituksen ja vuodon perusteella saattaa hyvinkin olla kyse varhaisesta keskenmenosta, ne kun on aika yleisiä kuulemma. Tein vielä hänen suosituksestaan testin, joka tosin oli negatiivinen, joten en voi tietää varmaksi. Vuodan...
  7. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Tervetuloa PauhaavaSydän! Pahoittelen jo etukäteen, mutta nyt tulee omaa napaa... Mietin täällä, että onko mahdollista, että olisin saanut varhaisen keskenmenon. Menkat kestää normaalisti tasan neljä päivää ja vuodon määräkin on todella vakio, mutta tällä kertaa kaikki on heittänyt...
  8. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Mitäs teille loppukiertolaisille muuten kuuluu? :wave: Tsemppaan teitä muita edelleen, nyt kaivattaisiin iloisia uutisia tänne!
  9. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Wanda: :hug:
  10. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Kiitokset tsemppauksesta, niin kuin Kippi sanoit, niin kummasti sieltä aallonpohjasta vaan aina noustaan. Mun kohdalla tää nyt tarkoittanee sitä, että jos ei ens kierrolla tärppää, niin sitten tutkimuksiin. Kierto on edelleen vähän mitä sattuu ja gynen antama puolen vuoden haamuraja lähestyy...
  11. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Jahas, yk5, kp2. Yk-luku vaan kasvaa, just nyt tuntuu siltä, että tuun himmailemaan täällä vielä pitkään...
  12. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Heip! Mulla käytössä Ladyvitan raskausversio, siinä luki että suositellaan aloitettavaksi just jo yrittäessä. Muita vitamiineja en ota, kun apteekin tyypin kans katottiin että saattais mennä rajat yli. Greippimehua satunnaisesti lähinnä placebovaikutuksella :D ja kahvia on koittanut vähän...
  13. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Heissan kaikki ja terveisiet etelän lämmöstä! Ja suuret onnittelut Tuiskulille plussasta ja kaikille uusille kovasti tervetuloa! :wave: Ja tsemppia kaikille piinailijoille! Ehdin kolmessa viikossa tipahtaa aika lahjakkaasti kärryltä, mutta koitan lukee noita edellisiä viestejä paremmalla...
  14. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Helou! Mä olen ollut niin työstressin ja flunssan uuvuttama, etten ole jaksanut edes täällä pyöriä, mutta hyvä kun tulin sillä täällähän on tapahtunut vaikka mitä! Ensiksikin, onnea sgt!!! Mahtavaa että saatiin helmikuulle plussa, koitetaan me muut nyt ottaa susta sit mallia. :D Sintti...
  15. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Kiitokset synttärionnitteluista! Ei mitään kriisejä onneksi, kriiseilin kaiken mahdollisen jo hyvissä ajoin pari vuotta sitten. :D Täällähän on ehditty keskustella vaikka mitä. :) Wanda, se B-vitamiini oli siis ihan sivutuote, gyne käski syödä foolihappoa ja apteekissa suosittelivat...
  16. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Hiljaista on munkin osalta, kun ei ole oikein mitään uutisia itsellä, toivotaan et kohta jollain kierron loppuvaiheessa olijalla olis meille kohta jotain kivaa kerrottavaa... :) Tää pääsi nyt sit pyöreisiin vuosiin, joten mulle voi seuraavan päivityksen yhteydessä korjata iäksi 30. :) Ja...
  17. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Tämä kiittää tervetulotoivotuksista. :) Niin ja siis mikäli oikein ymmärsin, niin sgt:lle onnea synttäreiden johdosta! :flower: Lueskelin tätä ketjua vielä taaksepäin eilen illalla, joku oli kysellyt siitä, miksi ryhdyttiin yrittämään raskautta tässä vaiheessa. Meillä oma liikkuvaisuus on...
  18. J

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Heissan ihanaiset kolmekymppiset ensikertalaiset! Vieläkö tähän jengiin mahtuu mukaan? Täällä olis ikävuosia vielä kaks päivää 29 :D, yrityskerrasta ja kiertopäivästä on nyt vähän epäselvyyttä kun en nyt oikein tiedä alkoiko menkat jo vai onko tää jotain välivuotoa. Jospa tuo viikonloppuun...
  19. J

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Niin ja sitä piti kysyä, että kuinka moni teistä syö foolihappoa? Mä sain gyneltä ohjeet sen syömiseen heti kun aloin puhua raskauden yrittämisestä ja kuuliaisesti olen vedellyt sellaista apteekista ilman reseptiä saatavaa B-vitamiinin ja foolihapon yhdistelmää. Jos ei muuta, niin B-vitamiinin...
  20. J

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Onnea plussanneille! :heart: Perässä tullaan (toivottavasti...) Mä olen nyt vähän pihalla. Huomasin eilen illalla myöhään vuotoa, joka oli sitten yön aikana loppunut kuin seinään. Ja enää ei mitään, mutta vatsa on ollut tosi ihmeellinen koko päivän. Muita menkkaoireita ei kuitenkaan oo, enkä...

Yhteistyössä