Hakutulokset

  1. H

    rv 9 vasta ja maha pömpöllään ja painoakin jo tullut??

    little death kiitti vastauksesta=)varmaankin joudun huomenna jorviin menemään terveyskeskuksen jälkeen..
  2. H

    rv 9 vasta ja maha pömpöllään ja painoakin jo tullut??

    :/ olen yrittänyt laihduttaa ja tuo maha ei katoa ylämaha ihan turvonnut alamaha ei niinkään ..maalla join yhden niin iski kauhee kipukohtaus kokomahaan..välillä ahmin mutta nyt ei maistu oikeen mitään..väsyttää...välillä oksettaa..rinnoissa pistelyä..huomenna menen lääkäriin...
  3. H

    Ekat raskaus oireet??

    ja mielialat vaihtelee :D jatkuvasti..alamahaa pistelee..raskausarpia tullut kummallekkin puolelle mahaa..en kyllä ole lihonnutkaan kun yrittänyt laihduttaa mutta tuo maha ei katoa :) eikä tarttiskaan jos odotan rakkausnyyttiä <3
  4. H

    Ekat raskaus oireet??

    mulla oireena oli joku aika sitten että oli nälkä kokoajan nyt taas ei maistu mikään;( ylämaha turvonnut kuin odottavalla äidillä..ylipainoa on mutta se on jännää että se laski jossakinn vaiheessa ja sitten pompahti takaisin toi maha :/ on oksettanu..nukuttanu sikana,pissattanu...
  5. H

    rv 9 vasta ja maha pömpöllään ja painoakin jo tullut??

    nyt rupee olemaan löystä pökissä :P mulla oli ekax pieni pömppö se katos ja nyt sit taas isompana palasi :) <3ihanaa olisi <3 jos tulisi vauveli =)
  6. H

    Alkuraskaus: turvonnut vatsa ja ruokahaluttomuus

    entäs tämä :P ylämaha turvonnut...yhdessä vaiheessa laski sitten taas tuli takaisin isompana toi kumpu :/ maalla join yhden juoman ja rupes pistelee kokomahaa..yhdessä vaiheessa nälkä kokoajan nyt taas ei maistu mikään ;( on koskenut päähän..oksettanu, kuumottanu ja vaikka mitä =( joka viittais...
  7. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    voi teitä onnekkaita <3 jospa se mullakin onnaisi vielä :)
  8. H

    vikko sitten yhdynnässä&tein testin näytti negatiivista :/

    oliko liian aikaista tehdä testi ? : /oon vähän pihalla näistä hommeleista vielä..kiitos vastauksista=) etukäteen
  9. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    HIENOA :) älä muuta sano munkaan mies suostu lopettamaan itse luovuin polttamisesta noh välillä lipsunu vähän..katsotaan miten etenee :)
  10. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    taiska :) jännään sun puolesta ...mulla sama edessä kohta..jänskättää :)
  11. H

    miten raskaaksi?

    koska raskaustesti olisi hyvä tehdä :) ?mieheni kanssa viikko sitten viimeksi harjoiteltiin vaavin tekoa
  12. H

    miten raskaaksi?

    MOIKKA! :) olemme miehen kanssa silloin tällöin yrittäneet pikkuista mutta ei ole tärpännyt olen ruvennut miettimään johtuuko ylipainosta ettei ole onnannut :( mutta eihän kaikille raskautuminen käy napinpainalluksesta..olen todella happy teidän puolesta keillä on onnannut<3

Yhteistyössä