Hakutulokset

1. A

***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

Heippa pitkästä aikaa! On tässä tullu lähinnä taustailtua, lukemassa oon kyllä käyny teiän juttuja. Nyt oli pakko kommentoida Neammalle, meillä on meinaan sama tilanne. Viime viikolla lääkäri mittaili meiän pikkuisen liian pieneksi, pari viikkoo tais olla jäljessä. Painoarvio tais olla alle...
  2. A

<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 <3 Tammikuu<3<3<3<3

Heippa! Jospa minäkin jotain kirjottelisin, lukenut oon kyllä ahkerasti teiän juttuja. Meilläki oli tosiaan viimein maanantaina ultra. Kyllä se kummasti helpotti kun näki että siellä masussa tosiaan on elämää. Oli se vaan ihmeellistä näin ensikertalaisena nähdä pienen liikkuvan, varsinkin kun...
  3. A

Heippa! Täällä malttamattomana odotellaan maanantaista ultraa. Kyllä sitä on välillä niin epävarma olo, no toivottavasti kaikki ois hyvin.. Huono olo vaan jatkuu edelleen. Kävin kuitenki salilla pitkästä aikaa, varmaan parin kuukauden tauko oli. Nyt sit vaan pitäis yrittää taas ahkerammin...
  4. A

Pahoittelut ja voimia Biancalle! Mukava kuulla, et muut on saanu hyviä uutisia ultrasta. Vähän jännittää huominen lääkäri, kun välillä on niin epätodellinen olo, et jos siellä mahassa ei ookaan ketään. Jospa se lääkäri jo ultrais tai ainaki kuuntelis sydänäänet, niin sais helpotusta...
  5. A

<3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

Heipähei! Vieläkö huolitte joukkoon mukaan? =) Ensimmäistä odotellaan, la 30.7. Ikää mulla 25 v. ja sairaalana P-HKS. Ens viikolla eka ultra, saa nähdä pysyykö heinäkuisena. Ja on tietty kiva nähdä onko siellä masussa ylipäätään ketään. =) Oisin kans kiinnostunu hyvistä mammavaatteitten...

Yhteistyössä