Hakutulokset

  1. M

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Moikka! Löytyykö tänne vielä kirjoittelijoita? Itsellä on ollut aika tasainen vauvakuume nuorimmaisen (-17) syntymästä asti vaikka se ei ole fiksua laisinkaan enkä tiedä tulisiko mies siihen ikinä suostumaan.
  2. M

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Onnea vauvan saaneille! Meillekkin syntyi vauva laskettuna päivänä, 3470g ja 48 cm. Hän oli pienin, muut lapset olleet isompia (n. 3900g) vaikka syntyneet samoilla viikoilla. Mähän pelkäsin sitä isoa kokoa. Synnytys itsessään meni tosi hyvin ja suht nopsaa (käynnistettiin oksitosiinilla)...
  3. M

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Orvokin meno kuulostaa kyllä aika hurjalta, jaksamista! Mä oon aikasemmin pärjännyt sairaalassa aika minimi varustuksella, tosin en kahta päivää kauemmin oo siellä ollut. Pesujutut ja kännykkä ja vaatteet melkeen ollu mulla vaan mukana, enkä oo muuta ehtinyt kaivatakkaan. Nyt toivon pääseväni...
  4. M

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Minä täälllä myös. Ihan periaatteesta en halua tehdä profiilia faceen, hölmöä ehkä mutta tällä mennään. Me ollaan saatu muutettua, mutta tultiin oikeastaan kaikki heti muuton jälkeen kipeiksi, joten suurin osa tavaroista on vielä purkamatta ja täällä on ihan kaaos. Jotenkin ahdistaa kun joulu...
  5. M

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Moikka, toivottavasti keskustelu ei siirry kokonaan fb:n puolelle, itsellä ei ole sinne tunnuksia ollenkaan:) Onnea hienoista ultrakuulumisista! :love: niitä saatiin itsekkin tänään ja tyttö veikkaus, ei kuulemma näkynyt pippeliä. Tänne ois siis kolmas tyttö tulossa vaikka itsellä oli poika...
  6. M

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Moikka pitkästä aikaa! Käyn kyllä lukemassa joka päivä vaikka ei tulekkaan kirjoiteltua. Mahtavaa Bosch ja rolliakka että ultrassa oli hyviä uutisia!:rolleyes: Kiitos muuten niille jotka sillon aikanaan kommentoi lentoasiaa, helpotti! Matka on jo tehty aikaa sitten ja kaikki meni ainakin...
  7. M

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    jaksamista pumpuli, toivottavasti on vain harmitonta vuotoa! mekin oltiin tänään nt-ultrassa ja kaikki oli hyvin ja riskit pienet:) se iän perusteella laskettava riski oli 1:14000, mutta sekin on kai aika pieni riski. laskettu aika oli siellä päivän eri, mutta pysyn nykyisessä kun se on...
  8. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    mulla ei oo koskaan kuunneltu noin aikasin, mutta muistaisin että joku on kertonut että on kuulunu ja kuunneltu:)
  9. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mulla oli tänään neuvolassa ar- ultra ja pikkuinen löytyi oikeasta paikasta ja sydän löi!:) Tänään 7+0, mutta täti sai mitoiksi 6+5 ja 7+3 niin pääsen vielä viikon päästä tarkastukseen. Olin ihan puulla päähän lyöty kun ultra tehtiinkin mahan päältä! Sen takia oli noita mittojakin varmaan vaikea...
  10. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    mulla tää testi näytti negaa vaikka kolme muuta merkkiä plussaa. ja siis raskaana kyllä ollaan:)
  11. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Tässä vielä kuva:)
  12. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    En saanu hcg-kontrollia, mutta sain ultraneuvolan viikoille 7+0. Piinalliset viikot tulossa. Pakko oli tänään sit ostaa pari testiä (taas:oops:) ensihätään. Nyt onneks näyttää siltä et viivat vahvistuu. Kahta tuntia kauempaaa en pystyny pidättelee, mutta koska pissa oli vahvan näköstä päätin...
  13. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    koovee88, mikä tilanne? ootko menny lääkäriin? toivottavasti kaikki hyvin!!
  14. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mulla ei siis vielä ole kontrollia hcg:n, mutta toivon että omalääkäri sen huomenna myöntää kun soittaa mulle. Pyytää aion ainakin ja ehkä vähän kinutakkin:) rriude, kiitos. joo luin, oli tarkoitus tulla myöhemmin kommentoimaan. onneksi kaikki oli hyvin! ja uskomattoman hyvää palvelua oot kyllä...
  15. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Ette kyllä ikinä usko mitä täällä tapahtuu. Olin tänään verikokeessa ja ekan kerran soittelin kahen aikaan tuloksista, kun sanottiin että sillon on valmiit. No ei ollu ja sen jälkeen oon soittanu uudestaan kahen tunnin välein aina tähän asti kun tulokset ei oo koskaan olleet valmiit ja aina...
  16. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    :cry: digi sanoi 1-2, nyt pitäis siis olla 4+4. otesti oli pos 21.7, joten vaikee uskoo et ovis ois hirveesti myöhästyny. tais olla sit tässä. terkkariin soitin jos pääsis verikokeesen, hoitaja laitto asian lääkärin "listalle" ja sano et soittaa tänään tai huomenna, eli koe saattaa mennä...
  17. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    ah, ihanaa etten oo yksin:unsure: tänään tehtyyn testiin (apteq) ei käytännössä tullu mitään. mun on pakko tehdä huomenna digi, ei pää kestä, kun oireetkin on hiipuneet/kadonneet. jos se näyttää 2-3, aion lopettaa testaamisen ja nauttia varhaisultraan asti. en hoksannutkaan ajatella krrstalla...
  18. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    krrrstaa, millä testasit? mulla 4+3 eikä viivat vahvistu vaan on ihan haaleeta:/
  19. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    hei! tulisin varovaisesti mukaan:) tavalliset testit ei vahvistu, mutta digi näytti jo jokin aika sitten raskaana 1-2. mun on varmaan pakko tehdä toinen digi että saan mielen rauhan. nyt pitäis olla 4+2 eli kuukautiset vasta pari päivää myöhässä. jännittää. 14.4/mippis/29/k-sks/ 3. lapsi...
  20. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    kiitos onnitteluista:):love: toivottavasti tuutte kaikki pian perästä! Pahoittelut maisalle ja niille joilla alkoi uusi kierto:/ -dino-, mä varmaan soittaisin vielä perään ja kysyisin niistä simpoista. eikös pco viittaa siihen että ei ovuloi? mä kysyisin myös lääkettä siihen avuks kun eihän...

Yhteistyössä