Hakutulokset

  1. T

    Pääseekö joku Facebookkiin ? Minä en!

    iltalehden sivuilla on juttu, ei siinä kyllä sen kummemin syytä kerrota..
  2. T

    Voiko koira olla päivän parvekkeella ??

    meillä oli kesäsin partsin ovi auki kun lähettiin jonnekkin. koira tykkäs olla partsilla mutta pakko sen on sisällekkin päästä jos haluaa joten jätä ovi auki niin sitten voi olla. ja tietenkin lasit niin ettei oo mitään mahollisuutta tulla alas parvekkeelta.
  3. T

    Tekeekö muiden lapset tätä?!

    Uusia hampaita ei tunnu mutta voi toki olla tulossa, toivottavasti johtuu siitä eikä kestäisi kauan. Poika on ollut aina hoikka eikä olisi varaa pahemmin laihtua. Kyllä varmasti energian tarve laskee kun kasvu tasaantuu mutta veikkaan että vuoden ikäinen tarvitsee enemmän ku n.10 lusikallista...
  4. T

    Tekeekö muiden lapset tätä?!

    Meillä on juuri vuoden täyttänyt poika, ennen on syönyt kunnolla ja isoja annoksia. nyt on kuukausi sitten alkanut sylkemään ruokaa ulos, aikaisemmin sylki vaan kun alkoi olemaan täynnä nykyään jo parin lusikallisen jälkeen. Ei siis syö ruokailulla kun pari lusikallista ja tunnin päästä huutaa...
  5. T

    Hormoonikierukasta taas!

    kerran on ollut pissatulehdus ja kipu tuntui erilailla. Nyt siis sattuu pissatessa myös vaan siihen alavatsan vasemmalle puolelle, vihloo. ei muualle.
  6. T

    Hormoonikierukasta taas!

    Eikö kellään ole kokemusta?
  7. T

    Hormoonikierukasta taas!

    Minulla on ollut hormoonikierukka melkeen vuoden. Nyt on ollut kolme päivää vihlovaa kipua alavatsassa vaan vasemmalla puolella, ei kärsi painaa ollenkaan ja erityisesti sattuu kun pissalla käy. menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisään en tiedä vaikuttaako jotenkin. menkkojen aikaan ennen...
  8. T

    Lapsen kävely?

    Kiitos vastauksista. Meillä esikko poika nousi pari päivää sitten tasan 6kk sohvan reunalle seisomaan, nyt ei muuta tekisikään. Kävelyä odotellessa muutenkin ollut niin kova vauhti, ryömi 4kk, konttasi ja istui 5kk.
  9. T

    Lapsen kävely?

    Minkä ikäisenä teillä lapset on nouseet tukea vasten seisomaan ja kauan siitä on mennyt ensiaskeliin? :)
  10. T

    Miten saan pojan syömään kasvissoseita?!

    Kiitos kaikille neuvoista, pitää huomenna alkaa kokeilemaan mikä meillä toimisi parhaiten. Ja tosiaan soseet olen lämpimänä antanut joten kokeillaan kylmää. perunaa,porkkanaa,maissia ja bataattia olen kokeillut.
  11. T

    Miten saan pojan syömään kasvissoseita?!

    Eli minulla on kohta 5kk poika.Ollaan neuvolan suosituksesta aloitettu soseet 4kk koska korvike ei enää riitä pitämään nälkää kunnolla (hylkäsi tissin 3kk). Ongelma on se että olen tyhmänä mennyt aloittamaan hedelmäsoseella ja nyt poika ei suostu kasvista ottamaan. Ekan lusikan ottaa hyvin koska...
  12. T

    Koiraihmiset, vinkkejä!!

    juu ei tietenkään kaikkia karvoja pois mutta anturoiden välistä sojottavat mihin lumi jää kiinni niin lyhyemmäksi. ei koiralla pitäis anturat halkeilla vaikka ei pehkoa olekkaan. lohiöljyä antamaan jos halkeilee. meillä sakulla ei ole niitä pitkiä sojottavia lumen kerääjiä eikä halkeile tassut...
  13. T

    Valkoinen paimenkoira lapsiperheeseen?

    Valkoinenpaimenkoira on värivirheellinen saksanpaimenkoira josta on alettu jalostamaan omaa rotua joten eiköhän aika samoilla linjoilla ton sakun kanssa mene.
  14. T

    Koiraihmiset, vinkkejä!!

    joku tuossa sanoi et karvat suojaa tassuja, mutta ne kuuluis säännöllisesti silti lyhentää koska noi lumipaakut voi alkaa tekemään kipeetä. ja on myös häiritseviä. vaseliinia koiran jalkoihin ennen lenkkiä niin ei tartu lumi. ja tosiaan ne karvat pois :)
  15. T

    meillä on pieni koira joka ei ymmärrettävästi pääse ojaan näillä keleillä kakalle...

    mulla sattu huonona päivänä kerran kans ukko joka turhaan alko valittamaan, koira oli kakalla tienvarressa, odotin vieressä kakkapussi kädessä ja ukko tuli mesoamaan että ku isot koirat paskoo tien viereen (iso saku) niin niitä ei voi olla näkemättä ja tälläset vastuuttomat omistajat ku minä? ei...
  16. T

    Minkä ikäisenä sait ensimmäisen lapsen?

    19v töissä.
  17. T

    Pitääkö korviketta juovalle 7kk vauvalle antaa d-vitamiinitippoja

    Meillä myös sanottiin että jos menee yli litra korviketta niin ei tarvitse, jos alle niin kolme tippaa.

Yhteistyössä