Hakutulokset

  1. E

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Vieläkö mahtuisi mukaan? Olen vasta Vantaalle muuttanut ja oikein mielläni tutustuihin muihin lapsiperheisiin ja saisin vertaistukea yms. Meillä tukiverkkona tällä hetkellä anoppi, olisi mukavaa saada tukiverkkoonkin vahvistusta. Laitan viestiä Wilma79:lle.
  2. E

    Fb-ryhmä itä-helsinkiläisille odottajille ja äideille

    laitoin viestiä tulemaan =)
  3. E

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    Mamiksi monelle mä kävin ultrassa (kunnallisessa) viikoilla 6+3 ja sydän siellä jo pikku ihmisellä sykki. Sydänääniä en päässyt kuulemaan sillä sain lähetteen tuon ultraan raskauden keston määrityksen vuoksi. Äitiyspakkausta en ajatellut nyt ottaa kun mulla on käytössä vuoden 2011...
  4. E

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    Moikka kaikille, en ole taas päässyt vähään aikaan koneelle kun tuo 10kk ikäinen vesseli pitää välillä kiireisenä tämän äidin. Alkuraskauden ultrassa on käyty, ja LA siirtyi kahdella päivällä eteen päin (tuo 7.2. oli siis oma arvaukseni kiertoni perusteella) joten jos päivitetään mun LA...
  5. E

    HELMIKUUN HELMET 2013 *toukokuu*

    Aurinkoista maanantaita teille kaikille <3 Mulla LA tarkkenee kunhan saan lähetteen ja pääsen käväisemään raskauden keston määrityksessä. Oma arvioni on Helmikuun alku, noin 7pv. Eli raskauteni on ihan alussa, toivoisin tällä kertaa pääseväni synnyttämään Kätilöopistolle. Olen 29-vuotias...
  6. E

    Mammaseuraa vailla Järvenpää/Sipoo...miksei muualtakin suomesta =)

    Moikka, olen elokuussa toisen lapseni saanut Sipoossa asuva 29v äippä. Olisi mukavaa tutustua muihin Sipoossa/Järvenpäässä asuviin mammoihin... Asumme noin 6 km päässä Järvenpäästä ja voisimme tavata vaikka Järvenpään Keltasirkussa. Jos kaipaat seuraa vaunulenkeille, kahville tai vaan...
  7. E

    paikkakunta gallup

    Sipoossa asun, lähellä Järvenpään rajaa... Olisko Järvenpääläisistä mammoista joku vailla vaunulenkki yms seuraa? Voidaan sopia vaikka treffit Keltsirkkuun ja lähteä siitä kävelylle... Olis mukavaa tutustua muihin mammoihin. Täällä tuhisee elokuussa 2011 syntynyt pikku mies. Mulle voi laittaa...
  8. E

    Kätilöopistolla synnyttäneiden kokemuksia.

    Kiitos teille kaikille vastauksista, hyvillä mielin menen itsekin sinne tämän pikkukakkosen synnyttämään, esikoinen mulla syntyi Turussa Tyksissä, silloin kun asuin siellä suunnalla. Aurinkoa kaikille =)
  9. E

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Odotan itse viikolla 33+0 pikkukakkostamme mutta olisin laittanut tännekin teille ilmoitusta... Onko sinulla jäämässä käyttöä vaille kestovaipat mm. ä-pakkauksesta ja muutenkin? laittakaa viestiä s-postiin elsav82@hotmail.com Onnellista odotusta teille kaikille! Terkuin, Elsa ja...
  10. E

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Odotan itse viikolla 33+0 pikkukakkostamme mutta olisin laittanut tännekin teille ilmoitusta... Onko sinulla jäämässä käyttöä vaille kestovaipat mm. ä-pakkauksesta ja muutenkin? laittakaa viestiä s-postiin elsav82@hotmail.com Onnellista odotusta teille kaikille! Terkuin, Elsa ja...
  11. E

    Syyskuun Sydänkäpyset *heinäkuu*

    Odotan itse viikolla 33+0 pikkukakkostamme mutta olisin laittanut tännekin teille ilmoitusta... Onko sinulla jäämässä käyttöä vaille kestovaipat mm. ä-pakkauksesta ja muutenkin? laittakaa viestiä s-postiin elsav82@hotmail.com Onnellista odotusta teille kaikille! Terkuin, Elsa ja...
  12. E

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Odotan itse viikolla 33+0 pikkukakkostamme mutta olisin laittanut tännekin teille ilmoitusta... Onko sinulla jäämässä käyttöä vaille kestovaipat mm. ä-pakkauksesta ja muutenkin? laittakaa viestiä s-postiin elsav82@hotmail.com Onnellista odotusta teille kaikille! Terkuin, Elsa ja...
  13. E

    ~ Lokakuun lapsoset heinäkuussa ~

    Odotan itse viikolla 33+0 pikkukakkostamme mutta olisin laittanut tännekin teille ilmoitusta... Onko sinulla jäämässä käyttöä vaille kestovaipat mm. ä-pakkauksesta ja muutenkin? laittakaa viestiä s-postiin elsav82@hotmail.com Onnellista odotusta teille kaikille! Terkuin, Elsa ja...
  14. E

    Otetaan vastaan kestovaippoja, imuja ja harsoja!

    Onko sinulla jäämässä käyttöä vaille kestovaipat mm. ä-pakkauksesta ja muutenkin? laittakaa viestiä s-postiin elsav82@hotmail.com
  15. E

    Otetaan vastaan kestovaippoja, imuja ja harsoja!

    Otetaan vastaan kestovaippoja, imuja ja harsoja! Onko sinulla jäämässä käyttöä vaille kestovaipat mm. ä-pakkauksesta ja muutenkin? laittakaa viestiä s-postiin elsav82@hotmail.com
  16. E

    Otetaan vastaan kestovaippoja, imuja ja harsoja!

    Onko sinulla jäämässä käyttöä vaille kestovaipat mm. ä-pakkauksesta ja muutenkin? laittakaa viestiä s-postiin elsav82@hotmail.com
  17. E

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Onnea Kuuttikselle vauvauutisista! Ihanaa, elokuu on lähellä. Täällä menossa remontti jonka jälkeen pääsen kunnolla pesemään kaikki kestot käyttökuntoon =) Jos jollain jäämässä ä-pakkauksen kestot käyttöä vaille niin laitelkaa viestiä. Terkuin, Elsa ja masuasukki 33+0 Poks
  18. E

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Vauvan vaatteet ja tarvikkeet pesin tänään aamulla ensimmäiset 2 koneellista. Ensimmäiset olivat tuossa illalla jo kuivuneet ne viikkasin lipastoon. Lisää pesen kunhan pyykkinarulle tulee tilaa.. Mä olen pikku hiljaa hankkinut tarvikkeita uutena ja käytettynä. Oon löytänyt kirpparilta ihan...
  19. E

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Synnytys Olen ajatellut olla mahdollisimman pitkään ilman kivunlievitystä. Esikoista synnyttäessäni mulle laitettiin epiduraali ja ennen sitä käytössä oli ilokaasu. Kokeili se kätilö mulle lisäksi akupunktioneulojakin kun oli just jonkun kurssin käynyt, mut ne pyysin ottamaan mun mahasta aika...
  20. E

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Jos joku toinenkin tietää heti että pakkauksen kestovaipat jäävät käyttämättä niin laittakaa yksityisviestiä. Otan mielelläni ne vastaan ja voin toki maksaakin niistä jotain... -Elsa ja masuasukki 27+2

Yhteistyössä