Hakutulokset

  1. K

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Vappu menee täälläkin rauhallisissa merkeissä. Töissä on ollut aika stressiä ja tänään alkoi tuntua kivuliaita supistuksia. Kiva... Epäilen kyllä, että vois olla virtsatietulehdus. Kokoajan jomottelee mahaa ja vähän nipistelee, varsinkin jos on pystyssä. Kuinkahan pian sitä täytyisi tulehdus...
  2. K

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Kohti arkea taas pääsiäisen jälkeen. Joka toi tulleessaan sen, että maha pullahti todenteolla ulos. Jos vielä pari viikkoa sais töissä peiteltyä asiaa... Lisäksi ystäväni närästys löysi tiensä tännekin. Eli aivan järkyttävä olo välillä, Rennie onneksi helpottaa. Nyt täytynee aloittaa...
  3. K

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Ninni12345: tsemppiä, toivottavasti kaikki menee hyvin! Selkäkivuistakin kyselit, itsellä on kaksi välilevynpullistumaa, joista toinen tuli n. vuosi sitten. Edellinen raskaus ilmeisesti jotenkin vaikutti pullistuma syntyyn... Mulla on pullistumasta vaivana hermovaurioita jalassa. Selkä ei ole...
  4. K

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    maijac: on sulla ollut vastoinkäymisiä, ikävä juttu :( Äitiysvaatteista jutustelitte. Itsellä on paljon tallessa edellisestä raskaudesta. Suosittelen kiertelemään kirppiksiä ja katsomaan huuto.netistä vaatteita. Äitiysvaatteet on suhteettoman kalliita verrattuna siihen, kauanko niitä...
  5. K

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Muille kertomisesta olette jutustelleet. Kerrotaan varmaan np-ultran jälkeen vanhemmille ja sisaruksille (vko 13). Töissä ajattelin kertoa rakenneultran jälkeen. En halua hosua siellä kertomisessa, kun yrityksessä on paljon muutoksia meneillään, enkä halua, että minut sivuutetaan jossain...
  6. K

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Kiitos uudesta pinosta :). Täälläkin on turvotusta ja mahaa havaittavissa, tällä hetkellä tosin näytän siltä kuin olisin saanut yhtäkkiä 5kg painoa lisää :/. Eli aika karua. Mun naamakin on jotenkin turvonnut, huomasin kuvista, että leuka on kadonnut johonkin?? Miellyttävää todella. Välillä...
  7. K

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Tuo ikäeroasia itseäkin pohdituttaa. Toivoimme pienempää ikäeroa, mutta nyt tulee reilu 3 vuotta. Aina ei mene niin kuin suunnittelee... Esikoinen on kyllä ihan loistavassa iässä nyt, pahimmat uhmat on takanapäin, hänestä on seuraa ja keskustelukaveria sitten vauvankin kanssa ollessa. Ja...
  8. K

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Kiitos tsempeistä! Itse asiassa nyt mies muisteli, että edellisessä raskaudessa oli vähän samaa ongelmaa, eli limakalvot herkillä puuhailun jälkeen, itse en sitä enää muistanut... Enää ei ole tullut vuotoa, mutta mahaa kyllä nipistelee välillä. Olen nyt alkanut taas liikkua vähän...
  9. K

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Viikonloppuna oli kahteen kertaan melko voimakasta verenvuotoa, eli ei mitään pientä haaleaa paperissa, vaan aika reippaasti verta pöntössä... Viikolla 10+ mennään nyt. Tapahtui kröhöm tietyn toiminnan jälkeen siis tämä... Reilun viikon päästä pääsee ultraan tarkistamaan tilannetta...
  10. K

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Täällä myös vihdoin eka neuvola takana! Kovasti tuli tarinaa neuvolakorttiin... Kaikki oli hyvin, hemoglobiini melkein 140. Sydänäänetkin kuului, kun oli kokenut neuvolantäti <3 mahtavaa kuulla, että siellä se pieni on. Ja viikkoja vasta 9 kuitenkin... Edellisessä raskaudessa ei äänet tässä...
  11. K

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Ärrmurr. Neuvola-aikaa on siirretty jo kaksi kertaa ja taas tänään siirrettiin. Nyt eka neuvolakäynti on viikolla 9. Siitä voikin tulla hoppu ehtiä varata ultra-aikaa ja verikoeaikaa... Toivottavasti ei enää siirretä, onko kellään näin myöhään eka neuvola? Kosmetiikasta ym. Pyrin vähentämään...
  12. K

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Viikon talvilomareissun jälkeen täällä taas :). Yritin lueskella menneitä tarinoita, mut niitä oli paaaaljon. Kaikki meni hyvin reissulla, pystyin urheilemaankin normaalisti jne. Kaikki oireet tuntuu hävinneen johonkin, en tiedä onko huono merkki? Lähinnä pysyviä on väsymys (viikon loman ja...
  13. K

    Lokakuun Lutuset 2014

    Niin ja mulle vois muuttaa lasketun ajan, tällä tietoa siis LA 20.10.
  14. K

    Lokakuun Lutuset 2014

    Tähtitomu: itsekin kuvittelin tietäneeni tarkan hedelmöittymisajan, mutta enpä sit tiiäkn. Kai siinä voi jotain viivästystäkin jostain syystä tulla, ettei kaikki tapahtunut just silloin, kun kalenterin mukaan olis pitänyt? Ihmettelen kyllä, että sain plussan sitten jo niinkin aikaisin...
  15. K

    Lokakuun Lutuset 2014

    Täällä myös hyviä uutisia ultrasta :) pieni sydän sykki vahvasti ja kaikki oli paikallaan :). Tosin viikkoja vasta 6+2, vaikka piti olla 7+0 :O. Ilmeisen myöhäinen ovulaatio siis ollut. Ei ihmekään, jos tämän raskauden alkuun saaminen kesti kauan, jos noin myöhäisiä ovulaatioita on muissakin...
  16. K

    Lokakuun Lutuset 2014

    Heippa taas uusille ja onnea tähtitomulle hyvistä kuulumisista! Venetsia: en ollut harrastanut joogaa aiemmin, mutta menin tosiaan odottaville suunnattuun ryhmään, jossa käytiin ihan kaikki perusteet läpi. Liikkeet on hyvin pehmeitä ja varovaisesti siellä tehtiin ja neuvottiin aina, miten ei...
  17. K

    Lokakuun Lutuset 2014

    Äitiysjooga on tuttua edellisestä raskaudesta ja se toimi ainakin mulle. Meillä oli muistaakseni 1,5 tunnin jooga kerran viikkoon. Kävin sellaisessa ryhmässä, osa ajasta käytettiin myös "teorian" opiskeluun :). Oli todella hyödyllistä ja uskon, että monet opit auttoi synnytyksessä. Kävin myös...
  18. K

    Lokakuun Lutuset 2014

    Efi, voi ei, olen pahoillani :( alkaa tosiaan olla jo aika monta epäonnista tässä ryhmässä. Toivon tärppionnea sinulle ja toivottavasti pian! Äitiysvaatteista itse olen ostanut netistäkin vaatteita, huuto.net on ihan oiva paikka, jos ei omalla paikkakunnalla ole kirppareita ;). Jos haluaa...
  19. K

    Lokakuun Lutuset 2014

    Mulla on bolakoru, tosin enemmän se meni ihan normaalina pukukoruna ;) olihan se hauska idea, mutta en tiedä toimiko oikeesti. Onko muilla jo raskausvaatteita käytössä ;)? Kohta on varmaan kaiveltava ja mallailtava vanhoja äitiyshousuja. Osa normipaidoista on myös nyt pois käytöstä, kun mahaa...
  20. K

    Lokakuun Lutuset 2014

    Voimia Adenna ja Hempsuli! Ja tsemppiä uuteen yritykseen. Ikäviä uutisia on ollut tässä ryhmässä jo paljon, joko riittäisi? Itsellä on jännättävää vielä ens viikon keskiviikkoon ultraan... Silloin pitäs olla 7+0, katotaan miten käy. Neuvolaan aikaa vielä kolme viikkoa... Sen kanssa ei täällä...

Yhteistyössä