Hakutulokset

1. R

Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

Santtu: otan osaa suureen suruunne! En löydä sanoja... veti hiljaiseksi ja pääsi itku. Kovasti voimia, päivä kerrallaan. Nauttikaa ihanista lapsistanne enkelityttö sydämessänne! Tämänpäiväiseen tapaamiseen en ehtinyt kun sain yllättäen lounasta ja lounasseuraa kotipesään :) Ehkä ensi kerralla...
  2. R

Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

Moi, kotvanen tuli taukoa, sillä maailmankaikkeutemme sai uuden navan :) Kuten tapaamisissa sanoin, meillä oli sopimus vauvan kanssa, että hän syntyy laskettuna aikana eli perjantaina 19.8. Ja niin myös tapahtui :D Vauva ei tosin syntynyt Kättärillä kuten oli suunniteltu, sillä siellä oli...
  3. R

tulevia mammalomailijoita Helsingistä?

Moikka, huomenna klo 12 käy mullekin. Ryynäri
  4. R

Coffee, anyone? Kuivuiko tän viikon treffit kasaan? Mulle sopii tapaaminen keskustassa jossain kahvilassa (en oikeesti tiedä, mitkä on niitä lapsiystävällisiä - tiedän kyllä muutaman, mihin pääsee rattaitten kanssa, mutta isommille lapsille niissä ei ole sen kummempaa viihdykettä) mikäli...
  5. R

Ens viikolla passaa treffit keskustassa. Jos sää sallii, Fanny Koffin puistossa vois olla kiva. Hietsun kirppiksen voi tsekata samalla :D
  6. R

Moikka uudet ja vanhat! Meilläkin LA lähestyy ja valmistelut vauvaa varten on kiihkeimmillään - kun nyt vihdoin kolahti, että kohta se tulee! Pyykkikone hyrskyttelee vaatteita, vaippoja, petivaatteita, ompelukone surraa, mies nikkaroi ja mummon puikot kilisee kiivaasti. Kolme viikkoa sais...
  7. R

Moi! Kävin eilen Shantin joogassa ja kyselin tunnin jälkeen, olisko jollakin treffit mun kans, mutta kukaan ei ainakaan myöntänyt. Tai sit mä oon niin pelottava, ettei uskaltanut tunnustaa ;) No, ehtiihän tuota tavata myöhemminkin. Perjantaina eka lääkäri koko raskausaikana. Mitähän tuo...
  8. R

Nonni, nyt ei mee enää takin napit kiinni. Onneksi kesä alkaa tällä viikolla ;) Mulle sopii porukkatreffit Shantin salilla. Mikäs päivä sopis mahdollisimman monelle? Mä oon käyny tiistaisin klo 12.30 - 14, mutta muutkin ajat käy (tosin lauantai voi olla epävarma, sillä saatetaan mennä...
  9. R

Moi, Oliivimaria, Shantin tunneille voi mennä ilmoittautumatta. Kertamaksu 1,5 tunnin sessiosta on 15 egee, kymppikortilla 10 egee. Viikkoaikataulun ja sijainnin voit tsekata täältä: Joogakoulu Shanti. Joku pohti, mahtaako tunnit jatkua myös kesällä. En kyllä osaa sanoa, täytyy kysästä ens...
  10. R

Täällä! Esikoista odotetaan saapuvaksi elokuun puolivälin jälkeen. Mammaloman aloitan luultavimmin ihan viime tipassa ellei jotain radikaalia tapahdu sitä ennen. Asun Helsingin keskustassa ja täällä olen ajatellut pysyä lapsen synnyttyäkin. Bussit ja junat kulkee, joten tavata voi...
  11. R

Elokuiset mammat 2011 löytyykö ?

Täällä! Onneksi olkoon, Leppis! Plussasin viikko sitten, esikoinen kyseessä. Yritetty tasan vuosi luomuna. Jonkinlaisesta yllätyksestä voi kai puhua - en nääs oikein enää uskonut mahdollisuuksiimme ja suunnittelimme tutkimuksiin menoa. Ei ole viesti ihan täysin vielä mennyt jakeluun, vaikka...

Yhteistyössä