Hakutulokset

  1. N

    pankkivirkailijan moka....

    Onko kelleen muulle käyny koskaan näin: Kävin aamulla pankissa viemässä rahaa tilille lasten kanssa. Annoin rahat ja tilikortin sekä henkkarit virkailijalle ja sanoin että "tämä summa tälle tilille" virkailija varmisti summan vielä. sain kuitin ja allekirjoitin sen ja samalla juttelin...
  2. N

    Mitä ihmettä ostaa lahjaksi 18v täyttävälle???

    NIin, otsikossahan se kysymys jo tuliki :) Pikkuveli täyttää 18v ja mahdollisesti saa myös ajokortin samana päivänä jos hyvin käy ;) Nyt mulla lyö pää ihan tyhjää, kun en keksi mitä ostaisin lahjaksi. Antakaa mulle jotain vinkkejä, pliis!! :D Lahjan ei tarvitse olla mitenkään "vakava"...
  3. N

    Mustikkapiirakka...

    Nyt tarvis löytyä hyvä ja helppo ohje, ei mielellään murotaikina pohjaan vaan sellanen "toisenlainen" :) Kiitos! :)
  4. N

    Muurahaisista...

    Onko kellään muilla ollut muurahaisia ihan ongelmaksi asti? Miten pääsitte niistä eroon? Meillä on nyt ollut muurahaiset riesana syksystä asti, välillä enemmän välillä vähemmän. Nyt niitä alkaa olla vähän joka paikassa ja alkavat jo haittaamaan elämistä.... Kaikki markkinoilla olevat myrkyt...
  5. N

    joku vainoaa mua...

    soitteleeko teille tuntemattomat numerot? siis numeroa ei näy... ja kun vastaat niin lyödään luuri korvaan... mulle on nyt 3 päivää joku tehnyt näin ja pikkuhiljaa alkaa huumori loppua :(
  6. N

    Kasvispihvien ohjeita...?

    Mulla odottaa tuolla anopin kasvimaalta saadut nauriit ja porkkanat ja ajattelin kasvispihvejä niistä tehdä. Olisko kellään hyvää ohjetta jota voisin sitten soveltaa nuihin omiin aineksiin sopivaksi? kiitos :wave:
  7. N

    Lapsen äkillinen vatsakipu...

    Meidän 4vuotiaalla alkoi aamulla, tuossa 8 jälkeen sattumaan vatsaan. Välillä kipu hellittää hetkeksi mutta välillä toinen itkee ihan kauheasti ja makaa ihan kippurassa. Kuumeen mittasin ja lämpöä oli 37,5. Mistähän voisi johtua ja miten tuota voisi ite yrittää helpottaa?

Yhteistyössä