Hakutulokset

  1. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Heippa! Tänään on ylimääräinen käynti neuvolassa, kun paineet nousi korkeiksi ja aamulla oli todella paha, oksettava olo ja yön ravasin ripulilla. Lisäksi on huimannut ja neuvolantäti oli sit niin huolissaan että halus mut siellä käymään ja sanoi että pitää varautua siihen että lähettää mut...
  2. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Moikka! Täällä yhä edelleen yhtenä kappaleena. Kannoin tänään puita sisälle monta kuormaa ja tein pitkän lenkin, mut ei MITÄÄN tuntemuksia. Ei yhden yhtä :D Kaikki muu on kokeiltu paitsi tuo tulinen ruoka. Se otetaan huomenissa käyttöön :) Mulla on kaksi edellistä lasta syntyneet jo...
  3. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Moikka! Eipä taida meitä odottajia enää kauheasti maaliskuisissa olla :) Kohta kai kirjoittelen täällä yksinäni ;) Neuvolassa käyty ja en saanut enää ees uutta aikaa ensi viikolle, kun täti oli sitä mieltä että siihen mennessä olisin jakautunut... Verenpaine oli koholla ja sitä nyt...
  4. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Voi jestas, että voi olla jänskä olo. Mulla on jatkuvalla syötöllä vatsa ihan sekaisin ja nyt on alkanut taas hieman juilimaan alaselkää. Tänään saunan jälkeen vatsa toimi ku junan vessa ja vähän väliä pitää käydä vessan puolella. No, eipä ainakaan tarvii kärsiä ummetuksesta ;) Nyt on paha...
  5. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Terkkuleita neuvolasta. Kaikki loistavasti ja vauva majailee edelleen erittäin ylhäällä että ei pelkoa että olis laskeutunut tai kiinnittynyt. No, mikäs tässä on ollessa :) Vielä ilmeisesti monta viikkoa kokonaisena. Oon alkanut huvikseen kokeileen että saako mikäkin tekeminen mitään oireita...
  6. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Heips! Mitääh, kaikkiko täällä jo jakautuu :) Vauvojahan syntyy kuin sieniä sateella! Onnea taas kaikille! Muutama päivä sitten kirjoittelin että ei oo mitään oireita ja kiva olla raskaana, jne. No, eilen sitten oli kaikki maholliset oireet: alaselkää ja masua jomotti niinkuin...
  7. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Hyvää naistenpäivää, mammat! Ja onnea taas kerran kaikille vauvan saaneille :) Mä oon varmaan jotenkin outo kun mulla ei oo mikään kiire saada vauvaa masusta. Mä nautin raskaana olosta ja ei oo mitään kipujakaan juurikaan ja vatsan kanssa pystyy tekemään kaikenlaista melkein samalla...
  8. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Heippa! Jospa taas pitkästä aikaa jotakin kirjoittelisi :) Ensinnäkin, onnea vauvaantuneille! Itse olen kärsinyt nyt reilun viikon influenssasta ja siihen sain Tamiflu-kuurin. Vauvahan ei tuntunut sairastelusta oikein pitävän ja neuvolalääkärissä mainitsinkin että ihmeen hiljaista on...
  9. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Pikkumökö Mulle tämä TODELLAKIN on vika raskaus :D Sen piti olla viimeinen jo tuosta pikkumiehestä 1,5 vuotta sitten, mutta aina ei mene niinkuin suunnittelee ;) Mut nyt kyl hommataan sit niin tehokas ehkäisy et varmasti toimii. Oon miettinyt jos itse menisin sterilisaatioon, mut sit oon...
  10. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Heippa! No niin, nyt on sit gynellä käyty (niiden alavatsakipujen vuoksi). Oikein perusteellisen tutkimuksen teki ja meinasin kyl huutaa tuskasta kun paineli mun vatsaa, sattui sen verran kovasti. Vauvelia ultrattiin ja kohdunkaula ultrattiin ja kaikki oli ihan ok. Vauveli kovasti teki...
  11. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Heippa! Täällä kärsitty perjantaista asti ihan järkyttävistä alavatsakivuista :(. Aluksi kuvittelin että olis liitoskipuja (mulla kaksi aikaisempaa raskautta takana, mutta ei silti kokemusta moisista). Mutta ei kai ne nyt alavatsalla tuntuisi? Heti huomisaamuna olis aika gynelle, että...
  12. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Heippa! Jospa minäkin kirjoittelisin pitkästä aikaa. Ihan alkuraskaudessa oon kirjoitellut. Mulla siis tilanne oli se, että kolmas lapsonen tulossa ja niin ylläriraskaus ku vaan olla ja voi. Oltiin jo päätetty että lapsilukumme on täynnä. Pikkuhiljaa tässä on koitettu sopeutua...
  13. O

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Iltaa naiset! Jipii, np-ultra takana ja kaikki hyvin! Yllärinä tuli vaan se, että viikkoja olikin jo enempi ja en sitten päässyt enää verikokeeseen eli nyt mennään sitten vaan ultran tiedoilla. Niskaturvotus oli 1.4. Laskettuaika olis nyt sitten jo 25.3, mutta mä HALUUN pysyy huhtikuisissa :)...
  14. O

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Pakko tulla panikoimaan hieman huomista np-ultraa...Siis mua jännittää niiiiiiiiiiin paljon että onko kaikki kunnossa. Oon nyt jostain syystä alkanut valmistelemaan itseäni pahimpaan, en tiedä miksi... Mutta huomenna ollaan viisaampia :) Ihan täysin omaa napaa nyt kun en muuta pysty...
  15. O

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Heippa mammat! :) Täällä poksuis tänään viimeistään rv 12+0 ja sen kunniaksi aamu alkoi oksulla. Juuri kun kuvittelin että alkais helpottamaan... Lisäks mulla on uus ikävä vaiva, nimittäin pistää tosi pahasti vasemmalle puolelle alavatsaan. Alkoi pari päivää sitten kun leikkasin nurmikkoa...
  16. O

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    vauvahaaveita minäkin tunnen jo hipaisuja joten miksei vois tuntea liikkeitä :) Ja kuiteskin jo kolmas raskaus niin kyllä osaan erottaa sikiön hipaisut jostain muista suoliston tärinöistä :D On kuitenkin ihan erilaista...
  17. O

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Moikka, Np-ultrasta... Nyt iski pieni paniikki kun muilla niin aikaisessa vaiheessa ultra ja mulla siis vasta 21.9. jolloin kuukautisten mukaan olisi 13+4 ja sen alkuraskauden ultran mukaan olisi 12+3. Eli hirveen myöhäisillä viikoilla verrattuna muihin...No, näillä mennään. Sukupuolesta...
  18. O

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Moikka huhtikuiset! Huolitteko mukaan yhden maaliskuisista tänne pompahtaneen? :) Kuukautisten mukaan laskettuaika olisi ollut maaliskuun loppuvaiheessa, mutta alkuraskauden uä:n mukaan vasta huhtikuun ekoilla päivillä...Itsekin olen nyt hieman hukassa, kun en tiedä laskettuaikaani, mutta...
  19. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Moikka, oon ollut hieman laiska kirjoittelemaan ja tässä on nyt ollut tätä muuttohässäkkääkin, mutta oli pakko tulla Sipsuselle kommentoimaan sen verran et täältä kyllä löytyy sydämentykytystä. Joka raskaudessa sama juttu. Usein iltaisin kun pitäis mennä nukkumaan niin sydän hakkaa miljoonaa...
  20. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Heipparallaa! Omia kuulumisia hieman täältä muuton keskeltä :) Muutettiin siis sunnuntaina tähän meidän uuteen omakotitaloon ja kyllä on niin hienoa. Kaikki tosin on hujan hajan, mutta eiköhän ajan kanssa kaikki löydä paikkansa. Uutena "oireena" muuton yhteydessä hokasin supistelujen...

Yhteistyössä