Hakutulokset

1. SuzZ

Maalismussukat - syntyneet

Enpäs oo kerenny taaskaan koneella istumaan. Facebook-tilinkin poistin muutama viikko sitten. Nyt ku Emppu nukkuu niin vois vähän kirjoitella. Meillä opittiin konttaamaan 2 päivää sitten. Kontti-asento on ollut hallussa jo kuukauden. Nyt sitä ei pysäytä enää mikään :D Kauheella vauhdilla...
  2. SuzZ

Heipä hei kaikille! En oo ehtinyt taaskaan kirjoitella. Jätin sen suljetun palstanki, ku tuntuu ettei mulla ole aikaa potea huonoo omatuntoo ku en kerkee siel olla lukemas juttuja. Päiväunet on meillä tosi minimaalisia. Max 2x 30min, ja se on jo ennätys. Edelleen meillä nukutaan yöunia...
  3. SuzZ

Voisko joku suljetun porukasta laittaa mulle linkin sille saitille. Meni kiintolevy rikki ja jäi kaikki sivuhistoriat yms sinne.. kitoos
  4. SuzZ

Hellurei! Taas pienen tauon jälkeen yritän jotain kirjoitella. Tuntuu et aika loppuu. Mä tein 2 viikkoa sitten päätöksen että lopetan mun facebook-tilin. Oikeastaan ei tullu enää kavereita tavattua OIKEESTI niin ajattelin et oon mielummin yksin kun elän siinä kuvitelmassa et mulla on 200...
  5. SuzZ

Morjens! Muistaessaa yrittelis tännekkin kirjoitella. Meillä on menny edelleen tosi hyvin Emilian kanssa. 1-2 kertaa yöllä syöttö. Sillon tällön menee syöttämättäkin yö kun nukkuu 7-8h yöunta. Emppu on nyt 2kk 1vk ikäinen. Ja on meidän viimeinen vauva, riittää kaksi lasta :) Tässä...
  6. SuzZ

Voi hiton jälkivuoto. Mullakin muka loppu ja nyt taas tulee hemmetti. Synnytyksestä on nyt kuukausi, et eikö tuon pikkuhiljaa pitäs alkaa himmailee...Vai joko ne menkatki alko. Mä kyl imetän tälki hetkel.. Otappa ny selvää.. Vaavin kanssa on mennyt ihan hyvin. Päivisin välillä masentaa ku ei...
  7. SuzZ

Täällä arki rullailee ihan hyvin. Välil olis kiva saada enemmän omaa aikaa, mut aina ei saa.. Yöt menee hyvin, syödään ja sit nukutaan, ettei tarvii yöllä onneks tapella ollenkaan. Vois nukkua kyl välil pidempiäkin pätkiä ku viime yönä tahto 2h välein nousta. Mä oon lopettanut ton imettämisen...
  8. SuzZ

Meillä on alkaneet yöt taas sujua iha mallikkaasti. 3-4h välein syöttö, että kahdella herätyksellä selviää ja aika hyvin on saatu taas nukuttua. Ainoastaa heräävä esikoinen saattaa rikkoa tota rutiinia, jos se herää vauvan itkuun, niin sekin alkaa kiukutella. Sinna 4wee.. UKko painostaa...
  9. SuzZ

*Pikkukakkosta odottavat 2011*

Päivän piristystä ja samalla yritän vähän nostaa tätä ketjua. Meillä menee oikein hyvin. Aloitettiin eilen D-vitamiinit jotka aiheuttu aika pahan huutokohtauksen joka kesti 4-5h. Toisaalta toi huutaminen muutti Emilian unirytmin niin että nyt se taas nukkui yön paremmin. Vähä vaihtelevaa...
  10. SuzZ

Esikoisella syndet. Tänään koristelin kakun.. vauva anto hyvin tekorauhaa nukkumalla :)
  11. SuzZ

Tänään käytiin eka vaunulenkki. Esikoisen ja vauvan kanssa kolmistaa käytiin sellanen 5-10min lenkki. Ei uskaltanu pidempää pitää ku vauvakin on vielä niin nuori :) Pitää tästä pikkuhiljaa sit alkaa lisätä noita minuutteja kun aina kerkiää, tekee hyvää itellee käydä happihyppelyllä. Harmi vaan...
  12. SuzZ

Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

Buneos tardesta vaan kaikille! Täällä ehkä liikaa tuli skitsottua tuon vauvan ilta nukkumaanmenon kanssa. Heti pelkää sitä koliikkia, joten käytiin ostaa ne cuplatonit ja koliikki tutit meil oli jo esikoisen jäljiltä. Ei tullukkaa sitä raivohuutokohtausta eilen. Hyvin alko nukkumaan illlalla...
  13. SuzZ

Morjens! Meillä koirat on pöljänä seuranneet perässä. Meil on 2 novascotianoutajaa, 4-vuotta ja 2-vuotta. Nuuhkivat ihan jatkuvaan, aina ku koskee vauvaan niin minuakin nuuhkivat.. jospa ne lopettaa ton hösläämisen, jotenkin alkanut ärsyttää...
  14. SuzZ

moikka! nyt on alkanut jo vähän helpottamaan. Käytiin viikonloppu mökkeilemäs mummon ja ukin mökillä, ni sai esikoinen enemmän tekemistä niin se ei sit ollut vauvalle niin vihainen. Paremmin koko ajan alkaa mennä.. Kauhee miten toi mun 4v. lapsi kasvoi silmissä ku vauva tuli. Mä oon pitäny sitä...
  15. SuzZ

Flower again nojoo. Laskettu aika oli 11.3. ja tää ritsessa päätti syntyä 10.3. 22:50. Elikkä n. tunti ennen laskettua aikaa.. Mulla esikoinenkin syntyi n. 5h ennen laskettua aikaa. Täsmällisiä tyttöjä molemmat ;) Tänään me lähdetään mökille koko perheen kanssa. Iha sähkölliseen valmiiksi...
  16. SuzZ

Meillä on esikoinen heittäytyny iha vauvaksi. Meinaa kyl hermot mennä sen kanssa, ja ku ei kerkee enää samaan tahtiin olla passaamassa sitä. Esimerkiksi pitää piirretty vaihtaa, niin se tulee heiluttelemaan sitä koteloa ku imetän, eikä se ymmärrä kun palvelua ei saa heti, alkaa sit raivoominen...
  17. SuzZ

Olipa yö. Nukkumaan mentiin 23.30 ja eka herätys oli 4.00 siinä valvottiin sit Emilian kanssa 6.00 kunnes se vihdoin nukahti uudelleen. Sit herättiinkin 10 maissa uudestaan. Elikkä yhdellä pitkällä herätyksellä päästiin yön yli. Vähän on töhö olo.. SuzZ + Emilia 1vk 1pv :heart:
  18. SuzZ

milloin napatynkä irtosi?

Tasan viikon ikäisenä kuopuksella. Esikoisella meni lähemmäks 2 vk. Sillä oli pienempi tynkä :)
  19. SuzZ

Itse kaduin synnytyksessä eniten sitä etten tajunnut nukkua tarpeeksi. Ei ne valvomalla parane se supistukset. Omakin synnytys olisi varmaan mennyt mallikkaammin jos en ois ollut niin hiton väsynyt. Yrittäkää jaksaa mammat, kyllä se pikku tuhnuttaja on sen odotuksen arvoinen. SuzZ +...
  20. SuzZ

Siinä vähän kuvia pikkuneidistä.. ;)

Yhteistyössä