Hakutulokset

  1. P

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    ... Täällä on se haamujen haamu vahvistunut selkeämmäksi, miehellekin uskalsin näyttää. Tosin vieläkin sanoisin haamuksi. Näkyi ilman suurennuslasia ja hirveitä siristelyjä, mutta olisi voinut vahvempikin olla :) Ei ihan vielä lisäillä plussanneisiin, mutta aika intopiukeena kuitenkin !!! Ehkä...
  2. P

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Mulla ois menossa nyt kp 31/28-29.. eikä menkkoja ole kuulunut, kuitenkin olin iloissani kun olin tänään aamulla näkevinäni ihan haaleanhaalean ohuehkon HAAMUN, tosin se voi olla ihan vaan vainoharhaisen vauvakuumeisen mieli, mikä tässä temppuilee, joten suhtaudun asiaan vielä mahdollisimman...
  3. P

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Gallupiin pitää itsekin vastata eli ollaan ton miehen kanssa seurusteltu lähemmäs kolme vuotta, vajaa vuosi sitten maaliskuussa mentiin kihloihin, eli silloin oli jo kaksi vuotta seurustelua takana, naimisiin tosiaan menossa syksyllä eli sit ollaan jo yli kolme vuotta oltu yhdessä.:heart...
  4. P

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Ihanaa, että joku muu täällä otti naimisiinmenon aiheeksi. Itselläni on omat häät suunnitteilla. Ajankohtana syyskuu 2011, eli vajaa vuosi h-hetkeen. Paikka on varattu ja puvut katsottu, sormukset teetetty. Aloitin vuotta ennen häitä suunnittelun. Kuitenkin tässä ollaan sen verran...
  5. P

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Uusivuosi menee onneksi siinä mielessä onnellisesti, että kun mies ei pahemmin tuota alkoholia juo, joten ei ole harvinaista, että minäkin jätän juomatta, tai ainakin otan vaan yhden-kaksi lasia viiniä tms. Nyt kuitenkin vietämme sen varsinaisen uudenvuoden aaton kotona, kissojen kanssa kun...
  6. P

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Meillä menossa nyt kp12/? (ehkä 28-30, kierto vielä pillereiden jälkeen hakusessa), ja olen nyt melkein kierron alusta juonut päivittäin greippimehua. Oli muuten aikamoinen yllätys, että se oli oikeesti hyvää. Koskaan en ole greipistä suuremmin välittänyt, mutta ehkä tämmösten vauva-toiveiden...
  7. P

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Juliane voisi jatkossa katsoa, että laittaa "päivityksensä" aina uusimpaan listaan. Olin käynyt tekemässä omat muutokseni pari tuntia ennen Julianen päivityksiä, mutta tuossa Julianen päivittämässä listassa mun tiedot on taas vanhat... Hieman tarkkuuuutta pyydetään täällä päässä, kiitos :)...
  8. P

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Heips! huomenna aamulla kai testiä tekemään. En oikein ole perillä kuukautiskierrostani, kun vasta kuukausi ollaan oltu ilman e-pillereitä. Nyt vähän jännitän, että minkälainen kierto on, vai onko vielä täysin sekaisin pillereiden lopetuksesta.. huomenna ois ehkä 29/28(?).. mutta menkkoja ei...
  9. P

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Keskiviikko 8.12 Yrityksen aloittaneet nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä Nannie.........20................3............ ....28/26....................6.12 Sassy..........22................2........... .....33/31-34...............6.-9.12...
  10. P

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Täälläkin aletaan jännittämään! Miehen kanssa (hän pian 29v, itse 24v)päätettiin lopettaa e-pillereiden käytön viime kuun, eli marraskuun puolessavälissä, sen jälkeen ollaan pupuiltu ilman mitään ehkäisyä. Pikku masuasukki olisi enemmän kuin tervetullut :) Takana minulla on nyt kuitenkin jo...

Yhteistyössä