Hakutulokset

  1. T

    Mitä kummitytölle rippilahjaksi?

    Nomination rippiristipalasella
  2. T

    Miks Nino on poistunut bb talosta

    Sääntörikkomusten vuoksi luki bb-sivuilla
  3. T

    Käräjäpalkkioiden maksaminen

    No niitäpä just.Aika kauan menee kyllä, minä kun oon oottanu niitä rahoja jo heti ku salista lähdettiin.No eipä auta ku ootella vielä.Kiitos sinulle =) :flower:
  4. T

    Käräjäpalkkioiden maksaminen

    Oiskohan nyt paikalla joku jolla ois tietoa? :)
  5. T

    Käräjäpalkkioiden maksaminen

    Tietääkö kukaan koska käräjäpalkkiot maksetaan?Kohta kaksi viikkoa ku olin asianomaisena ja odottelen matkakorvauksia ja päivärahaa ku viimistä päivää.Tietääkö kukaan kuin kauan näitä palkkioita yleensä joutuu odottamaan?
  6. T

    Mitä tänään syötäisiin?

    Ehdotuksia :attn: Mitäs teillä on tarjolla? :D
  7. T

    huolestunut

    :attn:
  8. T

    *** Perjantain Popitukset ****

    http://www.youtube.com/watch?v=a1a58uEbFRk&feature=related Apulanta-Ravistettava ennen käyttöä :heart:
  9. T

    Avioliiton esteiden tutkinta

    Kenelle minä nyt vien tuon pyyntölomakkeen avioliiton esteiden tutkinnasta?Kuulumme mieheni kanssa kumpikin ev.lut.kirkkoon mutta tarkoituksenamme on mennä naimisiin maistraatissa.Tuolta maistraatin sivuilta en vain saa mitään selvyyttä kenelle toimitan tämän esitäytetyn lomakkeen.
  10. T

    Avioliiton esteiden tutkinta

    Kenelle minä nyt vien tuon pyyntölomakkeen avioliiton esteiden tutkinnasta?Kuulumme mieheni kanssa kumpikin ev.lut.kirkkoon mutta tarkoituksenamme on mennä naimisiin maistraatissa.Tuolta maistraatin sivuilta en vain saa mitään selvyyttä kenelle toimitan tämän esitäytetyn lomakkeen.
  11. T

    NOSTO: Ketä ärsyttää...

    Kun puoli sivua on nuita tippumattomia Nostoja modeilta ym? Oikeat keskustelut tippuu salamannopeasti ku puolisivua on nuita h.elvetin NOSTOJA |O |O |O
  12. T

    Mitä lasissa?

    Blue Nun:nia =)
  13. T

    !!Lapsuuden ja nuoruuden hittibiisi-pino!!

    http://www.youtube.com/watch?v=QuUs2wQBaLc&feature=related c.c catch-nothing but a heartache
  14. T

    G: sähkö vai puusauna?

    Puusauna ehdottomasti :heart:
  15. T

    Henna vai Tero?

    Häädetäänhän Henna B) :attn:
  16. T

    Allergiaperheet;millaisia lemmikkieläimiä perheessänne on?

    Miehellä on allergiaperäinen astma ja todettu allergiseksi mm.kissalle,koiralle,hevoselle,lehmälle.
  17. T

    Allergiaperheet;millaisia lemmikkieläimiä perheessänne on?

    Kiits :flower: Täytyypä tutustua =)
  18. T

    Allergiaperheet;millaisia lemmikkieläimiä perheessänne on?

    Näin olen minäki ajatellut.Tyttöni oisi niin halunnut paria undulaattia :/
  19. T

    Allergiaperheet;millaisia lemmikkieläimiä perheessänne on?

    No kissaa ei meille ainakaan tule,sitä ei esim.mieheni hengitys kestä ollenkaan.Ja gerbiiliä ei kestä äiti ihan muutenvaan :x
  20. T

    Allergiaperheet;millaisia lemmikkieläimiä perheessänne on?

    Tyttöni haluaisi kovasti jonku lemmikin.Ongelmana meillä on isän astma ja pikkuvelven selvästi isältään peritty allergia.Millaisia eläimiä meidänkaltaiseen perheeseen voisi ottaa?Akvaariota ei tyttöni kuitenkaan haluaisi.

Yhteistyössä