Hakutulokset

1. E

****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

Meille syntyi suloinen poika suunnitellusti sektiolla 18.02 klo 09:13. Syntymämitat 3760g, 49cm, vaalea tukka ja hammas suussa! Kaikki sujui hyvin, leikkaus meni sujuvasti ja medät huomioitiin ihanasti. Eilen kotiuttiin ja sairaassaolosta jäi tosi hyvä mieli. Leikkaushaavaa vielä jonkun...
  2. E

Kaks plussalle osanottoni. Itku pääsi täällä enkä osaa sanoa yhtään lohduttavaa sanaa. Kaikille vauvan saaneille onnea! ON: tänään käytiin taysissa tarkastuksessa, sektio aika pysyi perjantaissa. Lapsivettä vähän mutta perjantaihin asti pärjää, napanuoran virtaukset hyvät ja paino-arvio...
  3. E

Onpas täällä taas tapahtunut kaikkea! Kirjoitan ekaksi vain omaa napaa, ja luen sitten vasta muiden ettei taas käy niin kuin yleensä, että aika loppuu kesken... Eli, eilen käytiin taysissa synnytystapa-arviossa ja olettettu sektiopäätöhän sieltä tuli. Leikkaus tasan kahden viikon päästä. Voi...
  4. E

*Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

Tervehdys taas pitkästä aikaa! Olen käynyt lukemassa teidän juttuja, mutta ei tule kirjoiteltua, kun tuntuu ettei oikein mitään muutoksia omassa olossa ole :) onnea Ninnulle vauvasta! Hurjaa, että toisilla jo vauva maailmassa, kun musta tuntuu että raskaushan on vielä aika alussa ;) Niin...
  5. E

*Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

Kirjoittelinkin jo aikaisemmin, että meidän vauva on melkoinen venyttelijä ja pyllynpyörittelija mutta ei juurikaan potki, mutta nyt kun olen asiaa tarkemmin alkanut miettiä, niin ei tää vauveli kyllä potki ollenkaan. En muista onko tullut yhtään kunnon potkua... Vauva kyllä liikkuu ja tunnen...
  6. E

Onnittelut vauvan jo saaneille! Itse en ole ehtinyt palstalla käymään aikoihin ja sitten täällä olikin tapahtunut kauheasti kaikkea :) Omaa napaa: töitä olisi vielä reilut 3 viikkoa jäljellä ennen kuin äitiysloma VIHDOIN alkaa. Mulla ei onneksi juurikaan ole mitään vaivoja ollut, selkä...
  7. E

Terve taas, Kärppä: mäkin olen siellä sairaalassa aikasemmin kun loppukuusta, sillä vauva tulee suunnitellulla sektiolla. Meidän kaikki lapset syntyneet sektiolla, kaksi ekaa oli kiireellistä ja kolmas ja nyt tää neljäs jo suunniteltuja. Mulla lantiossa jokin "vika", joka ei mahdollista...
  8. E

Moi, vieläkö saa liittyä mukaan? Mulla LA 28.02, oon 34v ja neljättä lasta odotetaan (kotona tyttö 2001, poika 2003, poika 2006) ja ultrassa arvailivat, että poika voisi nytkin olla tulossa, mutta varmaksi eivät sanoneet. Tampereen seudulla asutaan ja TAYsissa vauva synty. aika on...

Yhteistyössä