Hakutulokset

  1. H

    Nimi Kristianin veljelle

    Karolus
  2. H

    Kannattaako sekarotuista venäjältä tullutta koiraa ostaa. Vai onko tämä automaattisesti pentutehtailua??

    Miksi ihmeessä pitää kannattaa mahdollista eläinrääkkäystä kun lähempääkin löytyy koiria?
  3. H

    Siis onko kellään muulla näin p*ska suuntavaisto?! :O

    Ei kannata huolestua. Minäkin olen pärjännyt. Aina on niitä jotka osaa neuvoa. :D
  4. H

    Voinko julkaista jonkun tuntemattoman kuvan netissä?

    Asiat käsitellään asioina ja jokainen on itse vastuussa mummon tukan repimisestä ja kuvan ottaja siitä, julkaiseeko repijän kuvan ja siitä miten vastaa kun repijä perää oikeuksiaan kuvan julkisen levittämisen aiheuttamasta henkisestä kivusta ja särystä.
  5. H

    Voinko julkaista jonkun tuntemattoman kuvan netissä?

    Ei se nyt ihan niinkään mene että ihmisiä voi kuvata ja kuvia julkaista "julkisen paikan suojassa".
  6. H

    Voinko julkaista jonkun tuntemattoman kuvan netissä?

    Tässähän on tarkoitus tuoda esille ihminen huonossa valossa. Ei laki olen niin yksiselitteinen näissä asioissa.
  7. H

    Voinko julkaista jonkun tuntemattoman kuvan netissä?

    Ei ole sallittua. Mihin sä pyrit? Joku on käyttäytynyt huonosti ja sä käyttäydyt yhtä huonosti julkaisemalla jonkun kuvan negatiivisessa yhteydessä. Kait sä nyt itsekin tajuat mitä olet tekemässä?
  8. H

    Mitä teet huomenna?

    Menen töihin ja toivon hartaasti että ennuste pitää ja on hieman viileämpää. Otan varmuudeksi tuulettimen mukaan. Toivon myös, että pääsen nopeasti työhön kiinni enkä kuluta aikaa pähkäilyyn. Illalla meillä on treffit kaverin uudella moottoripurjehtijalla ja varmaan vietämme illan vesillä...
  9. H

    Taas lähenee se aika vuodesta, jolloin pahin ikävä iskee =(

    Surullista. :( Voimia kaikille jotka on menettäneet lapsensa
  10. H

    Maailmassa ei ole mitään mitä mies ei vaihtaisi säkilliseen pimeyttä

    taikka kouralliseen tuhkaa. RAUTA-AIKA Pyynikin kesäteatterissa. Voin suositella. Ehtaa tavaraa. Kiitos ja kumarrus tekijöille.
  11. H

    on niin hiljasta että alan

    Ne on kuule vaan näyttelijöitä. Tällä palstalla ne oikeat asuu. :D Taidan silti kans vilkaista, saattaahan niiden ilmaisutaito olla kuitenkin ainakin sanallisesti laajempi.
  12. H

    Minulla on uusi mies jota en tahdo saada millään lämpiämään seksiin. Mikä avuksi? Nimim. Kohta lentää astiat!

    Anna mennä vaan, ei kannata olla kokeilematta jos asiat on noin huonosti.
  13. H

    Viekää, ihmiset, lapsianne kesäteattereihin katsomaan lastennäytelmiä!

    Melkein väittäisin näin. :) Mutta ei hätiä mitiä, ei ole pakko jossei taharo.
  14. H

    Mikäköhän tuo Keskisen Vesku on miehiään...?

    En tiedä ootko kalkkis mutta bisneksessä saatat olla huonompi, joten turha vaivata päätä sillä miten VK menestyy.
  15. H

    Viekää, ihmiset, lapsianne kesäteattereihin katsomaan lastennäytelmiä!

    Kesäteatteri on aina polkupyörämatkan päässä jokaisessa kyläpahasessa.
  16. H

    Äiti ei tule ottamaan minuun koskaan yhteyttä

    Anteeksi kannattaa antaa itsensä takia. Jos toinen pyytää, eikä anna anteeksi, sitä voi katua tosi katkerasti joskus myöhemmin.

Yhteistyössä