Äiti ei tule ottamaan minuun koskaan yhteyttä

  • Viestiketjun aloittaja äiti itsekkin
  • Ensimmäinen viesti
äiti itsekkin
Ellei sairastu vakavasti ja tarvitse apua. Tämä on aivan varma. Niin katkera se on minulle ollut. Niin se on minua mustamaalannut. Ja luulee tietysti, että jos hän on kuoleman kielissä, luulee saavansa anteeksi. Ei tule tapahtumaan.
 
äiti itsekkin
Minä olen yrittänyt lähestyä muutaman kerran uudelleen, aina sama lopputulos. Joten nyt en ole 1,5 vuoteen pitänyt yhteyttä, en edes yrittänyt. Olkoon. Siinähän sitten pyytelee.
 
joukahainen
Anteeksiantamattomuus sitoo voimavarojasi. Sinäkin saat Jumalalta anteeksi. Voit olla vihainen, ja varmasti sinulla on syytäkin mutta pystytkö antamaan anteeksi? Voit pyytää tähän voimia Jumalalta.
 
äiti itsekkin
Minä olin aina se toinen lapsi, vaikka olin ensimmäinen. Onnistuin kaikessa mitä tein, itkin kun en saanut hyväksyntää. tein asiat kovempaa ja paremmin. Turhaan. Nyt vasta 30v alan tajuamaan että joillekkin ei mikään. Elän itseäni varten, en häntä varten. Minä olin se rasite ja taakka mikä teki todeksi ne asiat mitä halusin, niinkuin hänkin olisi varmasti onnistua asioissaan. pitääkö se lapseensa purkaa. Perkele!!!!! Paha olla.
 
.......
Minun äiti taas ei jätä minua rauhaan. Sama juttu lapsuudesta saakka, että minun tekemiset ei kelpaa eikä koskaan ole kehuttu mitään. Nyt sama jatkuu lasten kautta, en kuulemma osaa heitäkään oikein hoitaa. Vie todella paljon energiaa kuunnella sitä arvostelua.
 
"vieras"
Minulla vähän samanlainen tilanne minunkaan äiti ei tule ottamaan minuun yhteyttä. En ole ainakaan vuoteen kuullut hänestä mitään lisäksi minun sisko myös hylkäsi minut.Kun riitelin äitini kanssa hän ei koskaan tule tekemään sovintoa.
 

Yhteistyössä