Hakutulokset

  1. O

    40+ odottajat Vol 3.

    Ja hei! Vihdoinkin jaksoin avata tietokoneen ja raapustaa tännekin :) Me lähdettiin sitten loppujen lopuksi käynnistykseen 28.7. kun itselläni alkoi olla jaksaminen piipussa. Supistukset alkoi säännöllisinä aamuyöstä ja 29.7. klo 9.52 aamulla syntyi pieni poika, 3500 g ja pituutta 52 cm...
  2. O

    40+ odottajat Vol 3.

    Oliivitar, tervetuloa! Täällä edelleen yhtenä kappaleena... tänään 40+6 ja anakonda otsassa noin 10 metriä pitkä. Eilen könysin itkuisena ja kiukkuisena neuvolaan ja vollotin siinä sitten kuin uhmislapsi tätä turhautumista ja kasvavaa pelkoa siitä, että mikä möhköfantti tuolla mahassa oikein...
  3. O

    40+ odottajat Vol 3.

    Onnea tuhannesti LeiaK ja Morticia pienistä perheenjäsenistä, aivan ihana tuo kuva :) Ehditpä sitten Morticia ennen! Ja mur-mur, harmi ettei sitä lemmikkiäkään voi ottaa :( Allergiat on ihan sieltä itsestään... Sara72, hurja on tuossa vaiheessa jo painoennuste! Peukkuja, että pikkuihminen...
  4. O

    40+ odottajat Vol 3.

    Tupunalle iso onnittelu pikkumiehestä! Ja mur-mur, iso pahoitteluni, ettei taaskaan... Näin se elämää heittelee... olisipa joskus JOKU asia ihan itsestäänselvyys, mutta kun ei. Hirmusti tsemppiä jatkoon, voin kuvitella että nyt ei jaksa lohduttaa mikään, mutta jos voit, hanki koiranpentu...
  5. O

    40+ odottajat Vol 3.

    Hei täältä. Perjantaina oli neuvola, kaikki ok, möyrijä pää alaspäin menossa, painoarvio 3.700 g nyt, joten toivoisin, että herra (?) tulisi maailmaan aavistuksen aikaisemmin kuin myöhemmin. Mutta kun ei siihen voi vaikuttaa, niin näillä mennään. Tosin pakko myöntää, että kärsivällisyys alkaa...
  6. O

    40+ odottajat Vol 3.

    No johan oli epäonnea LeiaK!! Toivottavasti paranee hyvin. Mulla oli viime kesänä ranne kipsissä - vain kolme viikkoa - eikä siinä ollut kuin hiusmurtuma, enkä odottanut viime metreillä vauvaa, eikä sekään ollut kivaa. Saati nyt tuo!! Höh. Morticia, juu, ei ole todellakaan kiva vaiva tuo...
  7. O

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    Pe aamupäivä sopinee näillä näkymin mulle, ja ensi viikkokin - JOS ei nyt tule yllättäen lähtöä sairaalaan - tänään on meinaan ollut vähän toisenlaisia nuo supistukset kuin aikaisemmin ;)
  8. O

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    Dagge, itse asun Myllymäen koulun ja R-kioskin välillä ja ekaa odottelen. Ja Minnihiiri68, tässä toinen 40+, la heinäkuun puolessavälissä. Porvoossa olen asunut vasta vuoden piiiitkän tauon jälkeen, ja töissä helsingissä, joten minullakin on tutut aika vähissä täälläpäin. Milloinkas nähdään? Ja...
  9. O

    40+ odottajat Vol 3.

    Oih, onneksiolkoon sinivatukka pienenpienestä pikkutyöstä :)
  10. O

    40+ odottajat Vol 3.

    Hih, kuulostaapa Morticia kovin tutulta tuo olotila, sama mielessä että miten ihmeessä tässä vielä jaksaa laskettuun päivään, saati jos menee vielä ylikin!? Tämä meidän oletettavasti pikkumies ohjelmoi kyllä vahvasti jaksamiseni ja möyrii ja potkii ihan hirveästi! Millainen ikiliikkuja meille...
  11. O

    40+ odottajat Vol 3.

    Kurinalle ja PikkuMyylle kovasti onnea!!! Ja Sinivatukka, hui, se on sitten ihan kohta! Peukkuloi että kaikki menee hyvin :) Täytyypä sanoa, että vaikka itse on alkanut myöskin hätäilemään, että ei nyt vielä, niin toisaalta kadehdin jo niitä, joilla synnytys on ihan nurkan takana. Täällä...
  12. O

    40+ odottajat Vol 3.

    30 viikon aatto alkoikin jo... Viime viikko oli aika stressintäyteinen töissä, joten nyt on supistellut viime viikon loppupuolelta ihan jatkuvasti. Nyt huilasin edes tämän päivän kun neuvolasta tuli hiukan räimettä siitä, että olen kuitenkin käynyt töissä. Vaan ei tämä yksi huilipäivä...
  13. O

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    Onko kukaan järjestämässä miittinkiä? Itsellä enää kuukausi töitä, jos sitäkään, kun supistusten takia komennellaan jo huilaamaan. Mutta kahville voinee lyllertää joka tapauksessa :)
  14. O

    Porvoon vai Kotka?

    Itse olen syntynyt Kotkassa, mutta oman vauvelin synnytä kyllä Porvoossa ;)
  15. O

    40+ odottajat Vol 3.

    Täällä myös 28 viikkoa eilen rikki. Tiistaina olin sokerirasituksessa ja elin sitten pari päivää kyy otsassa, kun neuvolantäti oli vahingossa katsonut paastoarvon väärin ja antoi raskausajan diabetesdiagnoosin... Käytiin läpi mittaukset ja ravintoterapeutit yms. yms. ja olin jo tyytynyt...
  16. O

    40+ odottajat Vol 3.

    Pitkästä aikaa ehtii taas tänne kurkkaamaan... Onnea VIH_DOIN_KIN poksahtaneelle Mrs Breelle pikkumiehestä! Mortician vaunut onkin näppärät kun kuitenkin pitää kahtaa pipanaa pystyä kuskaamaan :) Meillä vaunut nyt sitten määräytyi sen mukaan, mitkä mahtuu (tai toivottavasti mahtuu) mun...
  17. O

    Onko kukaan kokeillut vesisynnytystä, millaisia kokemuksia?

    Minua kiinnostaa myös vesisynnytyskokemukset. Harrastan uimista "muutenkin" ja se on tällä hetkellä (23+1) ainoa liikuntamuoto joka tuntuu mukavalta painottomuuden takia. Näin ilman kokemusta aiheesta voisin kuvitella vesisynnytyksenkin olevan huomattavasti lempein ja kivuttomin tapa...
  18. O

    Suosittele koirarotua!

    Kääpiösnautseri. Luonnetta riittää, muttei metsästys- tai paimennusvaistoa. Erittäin laumauskollinen ja reipas pieni koira. Turkki lisäksi helppohoitoinen, trimmataan n. 2 ktr vuodessa ja välillä ei karvaa nimeksikään. Lisäksi käppänä on moneen muuhun rotuun verrattuna melko terve, sitä ei voi...
  19. O

    40+ odottajat Vol 3.

    Voi vitsit! Hieno tuo vauvakuva Morticia ! Mut passitettiin tiistaina loppuviikoksi kotiin huilamaan... Tästäkö se alamäki sitten alkoi? Nuokuin tiistaina töissä koneen äärellä koko päivän ja oli aivan vedoton ja väsynyt olo. Lääkäri sitten totesi, että pitää pitää mielessä ne iän tuomat...
  20. O

    40+ odottajat Vol 3.

    Heippa ihanan viikonlopun jälkeen! Miehen kanssa vietettiin perjantaina 2-vuotisjuhlia, ulkona syömässä, elokuviin ja hotelliin yöksi :) Lauantaina sitten vähän "shoppailua" Helsingissä, kunhan kierreltiin ja katseltiin vaatteita ja vaunuja. Ja taas iski kismitys siitä, että pikkutytöille...

Yhteistyössä