Hakutulokset

  1. P

    Mitä 7-vuotiaalle pojalle synttärilahjaksi?

    Hei! Antakaas ideoita, mitä ostaisin kaverini 7-vuotiaalle pojalle synttärilahjaksi. Jotenkin ei oo mitään käsitystä, mistä tuon ikäiset pojat tykkää. Omat lapset on vielä niin pieniä ja kaiken lisäksi tyttöjä, että apua kaivattaisin.
  2. P

    Menkat ja imetys?

    Onko jollain kokemusta, että menkat alkais jo imetyksen aikana? Hyvinkin pian synnytksen jälkeen? Mulla on vajaan 2 kuukauden ikäinen tyttö, jota täysimetän ja nyt eilen ja tänään on tullut jonkin verran vuotoa. Ei mitenkään runsasta, ainakaan vielä. Tänään on mahassa ollut menkkamaisia...
  3. P

    Pinoudutaanko Etelä-Pohjanmaan äidit?

    Jospa sitä vaikka löytyis uusia ystäviä. Minä olen Alavudelta, minulla on vajaa 3-vuotias tyttö ja laskettu aika elokuussa 2007
  4. P

    Miten 3-vuotias nukahtamaan ite omaan sänkyyn?

    Tyttö on pienestä pitäen nukutettu (tiedän, oma moka) ja siitähän ei meinaa millään päästä eroon. Eli tilanne on meillä tämä. Mun pitää nukuttaa tyttö joka ilta tyttö mun ja miehen sängyssä ja tämä kestää vaihtelevasti puolesta tunnista reiluun tuntiin. Sitten kannan tytön omaan sänkyyn...
  5. P

    Alavus huomio!

    Olen muuttamassa heinäkuussa paikkakunnalle ja olisi kiva saada uusia äitiystäviä. Minulla on 2½ vuotias tyttö ja itse olen 31-vuotias. Laittakaa postia osoitteeseen pirjon.oma@luukku.com
  6. P

    Ystäviä Etelä-Pohjanmaalta/Järviseudulta

    :wave: Olen 30-vuotias 1v 7 kk:n ikäisen tytön yh-äiti. Kaipaisin uusia ystäviä/kavereita ehkä myös samassa elämäntilanteessa olevista. Myös muut voi ottaa yhteyttä. ;)

Yhteistyössä