Hakutulokset

  1. L

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Hei taasen pitkästä aikaa! Meillä on ollut nyt yksi th-neuvola ja yksi lääkärineuvola, nt-ultra näiden välissä. Seuraava th-neuvola on ens kuun alussa. Näyttäs samalla kaavalla menevän kuin esikoisenkin kohdalla, vaikka luulin että nyt kertoja olisi vähemmän. Parempi näin kylläkin :)...
  2. L

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Ankka: Mulle oli eka neuvolaan mennessä tullu 2,1kg. Nyt en ole edes käyny kattoo.. Mutta se jatkuva nälkä oli alussa jotain ihan uskomatonta! Nyt vähä tasottunu niin toivon että se näkyy myös painossa. Esikoisesta tais eka neuvolaan mennessä olla jotain puoli kiloa tullu lisää eli nyt ero...
  3. L

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Jaksamisia Silvia Logolle ja muillekin jotka ovat surullisia uutisia saaneet. Tuntuu hassulta hehkuttaa omia uutisia juuri sen jälkeen kun on lukenut useamman huonoista uutisista :/ Liityn myös nt-ultrassa käyneiden joukkoon. Voi että :heart: En voinut lakata hymyilemästä kun pikku...
  4. L

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Tsemppiä kaikille, jotka joutuu vielä odottelemaan vastauksia. (.) Ensimmäisessä neuvolassa käyty. Perinteinen lappurumba suoritettu ja lisää aikoja varattu. Seuloihi aiotaan mennä. Kuunneltiin murusen sydänääniä, ja kyllä ne sieltä pienen etsinnän jälkeen löytyi <3 Ihanaa! Tämän päivän...
  5. L

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Väsynyttä päivää marrasmasut! Huhhuijjaa, ei voi olla todellista tämän väsymyksen kanssa! Eikö tämä ikinä helpota! Zombina mennään aamusta iltaan. ..harmi kun en yhtään muista millon tämä helpotti edellisessä raskaudessa. Seuloista olitte jutelleen. Osallistutaan myös. Kuten viimeksikin...
  6. L

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Ihanan aktiivisia jaksatte olla kirjoitusten kanssa! Itsellä on edelleen niin kamala väsy, että hyvä kun saa nämä normaalit rutiinit pyöritettyä ja matkassa pysyttyä. Muita oireita ei sen kummemmin ole ilmennyt, mutta niinku aiemmin kerroin, näin oli myös ensimmäisen kanssa. Tekisi mieli...
  7. L

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Hei vain Marrasmasut! Jospa vihdoin uskaltautuisi mukaan, ketjua olen jo jonkin aikaa seurannut :) Uskomattoman kova väsymys on kantautunut tännekin, muuten aika oireeton alku. Samoin oli edellisessä raskaudessa. En tosin valita, sillä ei kuulosta houkuttelevalta tuo pahoinvointi, mitä moni...
  8. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Vaikka hiljaiseloa on ollu omalla kohdalla jo tovi, niin teidän kuulumisia olen kyllä käynyt lukemassa ahkerasti :) Onnea kaikille vauvautuneille ja onnea loppuodotukseen muille! Samalla voikin kertoa omia kuulumisia; Meidän pikku herra syntyi naistenpäivänä 8.3.2013 ja maanantaina...
  9. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

    Hellurei pitkästä aikaan! Ihanan aktiivisesti olette kirjoittaneet! Olen kyllä käynyt melkein päivittäin juttuja lukemassa, mutta energiaa ei ole ollut kirjoitella. Töissä on ihan hirvee hässäkkä ja normaalia pidempää päivää on välillä pitänyt tehdä. Illat siis kuluukin löhöillessä ja...
  10. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Tänään on ollut niin p**** päivä, että tulee vain omaa napaa.. Aamulla tuntui navan oikealla puolella pistävää kipua, joka päivällä muuttui sitte oikealla ylävatsalla polttavaksikin tunteeksi. Ei nyt koko aikaa tuntunut, mutta koko päivän ihan höntti ja todella poikkeava olo aiempaan...
  11. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Pikkuisen sydänäänet oli ihan normaalit tänään neuvolassa kuunnellessa :heart: Ihana jumpsutus! Eli viime viikkoinen sivuääni taisi olla ohimenevä juttu. Ensi viikolla kuitenkin katsotaan vielä varmuuden vuoksi ultralla, että onhan sama tilanne sillon edelleen.
  12. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Lyhyesti omanapailua: Viime viikon neuvolassa tuli muutosta tilanteeseen. Hyvinhän ilman sen kummempia vaivoja ja oireita tähän asti selvittiinkin. Sokerit oli kahdella plussalla, joten sokerirasitustestiä aikaistettiin ja se ois jo nyt perjantaina. Vauvan sydänäänissä kuului myös joku...
  13. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Surullista :'( Ei oikein löydy sanoja.. Osanotto HeidiHe :hug:
  14. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Pikakuulumiset rakenneultrasta: Pikkuisella oli kaikki hyvin :heart: Vastasi viikkoja ja painoakin oli kertynyt 440g. Pituutta en muista, liekö oli ees mainintaa. Koko raskauden ajan vähän kohollaan olevien verenpaineiden vuoksi laittoivat vielä kontrolliultran tammikuulle. Toivottavasti ei...
  15. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Ohho, on taas kovin paljon ehtinyt sattua joillekin mammoille, paljon jaksamisia teille! :hug: Aivan kuten Sone* sanoi, omat pikku kolotukset tms. ei tunnu miltään noiden rinnalla. Ensi maanantaina on rakenneultra, jee! Viikonlopuksi lähdetään sukuloimaan, niin on muuta ajateltavaa ja aika...
  16. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    Puoliväli saavutettu! Mahtavaa! ..mahakin alkaa olla aika mahtava, näyttää HYVIN muhkealta ja kiloissa tullut varmasti 5kg jo.. Koetan lohduttautua että nythän se pikkuinen kasvaa kovasti ja maha samalla, ja kun en ole roskaruoalla mässäillyt niin ihan normaalia kai tuon luulisi olevan vielä. :)...
  17. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    Niittyvillalle voimia odotteluun, toivottavasti kaikki menee ja onkin hyvin :hug: Tigerina Lääkäri käski mun hommata myös Canestenia apteekista, mutta sanoi että älä ota kerta-annosta vaan sellanen 3vrk-pakkaus. Tuumasi, että parempi sillä miedommalla annostuksella useampana päivänä kuin...
  18. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    Pienellä starttaa uusi viikko, ihanaa! 18+0 :heart: Mukavaa viikonloppua kaikille!
  19. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    Tervehdys taas pitkästä aikaan! Ihan alkuun omanapaista ihmettelyä: Tänään neuvolassa käydessä sain tulokset lääkärineuvolassa otetusta Papasta. Itse Papan tulos oli ok, mutta tuon lisäksi terkkari kertoi, että mulla on hiiva. Siis tä?! Mielestäni mulla ei ole mitään oireita, tai sitten oon...
  20. L

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Hellou taas pitkästä aikaa! Ihanan paljon tekstiä, ja kovasti koetan päästä kärryille mitä kullekin on tapahtunut :) Sain isomman kouluhomman juuri päätökseen ja pystyn nyt vähän rentoutumaan ja keskittymään vain töiden ohessa omaan oloon ja odotukseen. Ensimmäiset pikkuiset vaatteet...

Yhteistyössä