Hakutulokset

  1. C

    Oireet tulevat ja menevät?

    Plussa tuli!!! :) Eli tässä oli oireet!!! :) Mukavaa joulunodotusta kaikille ja plussaonnea!
  2. C

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    ONNEA!!! :) Millä testasit siis mikä testi? :)
  3. C

    Valkovuoto

    Kuulostaa jo siltä, että 'järvi on soutamalla kulunut' :) Polttelu voisi olla siitä jos iho mennyt sekstaillessa rikki. Toivotaan että runsas valkovuoto on merkki alkaneesta raskaudesta. :) Mitä yhteistä on blondilla ja auton ikkunanpyyhkijällä? Kummatkin vinkuu kuivana. Hehe. :) Itsellä...
  4. C

    Stressi siirtää ovulaatiota/kuukautisia vai molempia?

    Kiitti :) En uskalla vielä testata, mutta ilmoitan heti kun olen testannut, kp 33 voisi olla hyvä päivä testata jo (niin epäsäännöllinen kierto), jos sinne asti pääsee ... :-)
  5. C

    Stressi siirtää ovulaatiota/kuukautisia vai molempia?

    Tästä on varmaan ennen ollut keskusteluakin. Siirtääkö stressi siis ovista vai menkkoja? Itsellä nyt kp 29, oireet tulee ja menee, kp 27 oli menkkamaista jomotusta ja olin varma että menkat alkaa mutta ei...vielä. Veikkaan että nyt stressaan ainakin niin paljon 'alkaako vai ei' että...
  6. C

    Mitä kaikkea teet jos tulee nega? 'Positiivisuusketju' =)

    Graavilohi ja juustot kuulostavat muuten ihanalta, lisään myös omaan mahdolliseen listaan :) Niin ja niille ketkä ovat sitä mieltä että kysymyksen ajattelutyyli on tyhmä, niin ainakin itse vedän mielummin kännit kerran silloin kun tiedän varmuudella etten ole raskaana, kuin edes siemailen...
  7. C

    Miten kuvailisit vatsan nippailuja?

    Hyvä idea laittaa tällekin kuulle tuntemukset! :) Mullakin nyt eilen menkkamaista särkyä (ei siis nippailua) noin 10 min. putkeen. Olin varma että menkat alkaa (eilen kp26) muttei vielä (tänään kp27) mutta varmaan pian (epäsäännöllinen kierto mutta about 30 pvä). Asennoidun jo nyt...
  8. C

    Mitä kaikkea teet jos tulee nega? 'Positiivisuusketju' =)

    Jos mulle tulee nega niin aion juoda pari litraa automaattikaakaota missä sakkariinia, lisäksi syödä pari proteiinipatukkaa missä sakkariinia ja syklamaattia, vetää yhdet kunnon perskännit, käydä solariumissa ja levitellä itseni täyteen itsestäänruskettavia voiteita, värjätä hiukset, ja vetää...
  9. C

    Raskauden yritys ja alkoholi?

    Olisko tästä jotain iloa :) -> Kännit ja ovulaatio "Sikiölle kriittisin aika alkaa 20 päivänä" ja raskaustesti näyttää yleensä plussaa 35 päivänä kiertoa. http://www.medicina.fi/fato/08.pdf "Blastogeneesin aikana solut ovat totipotentiaalisia, jolloin vaurioitunut solu voi korvautua...
  10. C

    Sikiölle kriittisin aika (alkoholi,makeutusaineet,lääkkeet jne.)

    Siteeraan Mitäs nyt-keskustelupalstaa: ""Sikiölle kriittisin aika alkaa 20 päivänä" ja raskaustesti näyttää yleensä plussaa 35 päivänä kiertoa. http://www.medicina.fi/fato/08.pdf "Blastogeneesin aikana solut ovat totipotentiaalisia, jolloin vaurioitunut solu voi korvautua uudella tai koko...
  11. C

    Tieto lisää tuskaa (makutusaineista)

    Jepulis jeps. Lempijuomani on kauan ollut automaattikaakao. Yhtäkkiä tulin ajatelleeksi mitä mahtaa sisältää. Tiedustelin asiasta ja sain vastaukseksi, että automaattikaakaoissa on sakkariinia. Jippii! Sakkariinin kohtuukäyttö = 4 kuppia kaakaota päivässä? Ärsyttää asia muutenkin (siis vaikka...
  12. C

    Vatsan toiminta ennen toivottua plussaa?

    Voihan h.....! Luin vielä Retaferin sivuvaikutukset: "Rautaa sisältävät valmisteet voivat aiheuttaa ylävatsavaivoja, pahoinvointia, metallin makua suussa, ummetusta ja ripulia". -> eli esim. metallin maku suussa, mikä voisi olla raskausoire, tai pahoinvointi, voi johtua rautalääkkeestä...
  13. C

    Vatsan toiminta ennen toivottua plussaa?

    Googlettamalla voi olla vatsa sekaisin (näin mulla jo viikon, rautakuurista huolimatta, raudan pitäisi kovettaa vatsaa) ripuli alkuraskaudessa - Google-haku tai sitten voi kärsiä ummetuksesta (mikä lienee tavallisempaa?) ummetus alkuraskaudessa - Google-haku Mitä tästä oppii: kaikki...
  14. C

    Limakalvot (alapää, suu, nenä) ennen toivottua plussaaa?

    Googeltin voiko alkuraskauteen liittyä kuivat limakalvot alkuraskaus kuivat limakalvot - Google-haku Eli onko pakko olla lisääntynyttä valkovuotoa ennen plussaa. Mulla ainakin kaikki paikat ihan kuivia (alapää,suu,nenä), mikä tietenkin viittaisi negatiiviseen... Toisaalta googletustulos...
  15. C

    Oireet tulevat ja menevät?

    Kyllä oli turha testailu tosiaan :) Tuskin ois ees näkyny!!!! :-) Oman toivon olen menettämässä pian... Edelleen huimauskohtauksia ja tosi voimaton olo (ei jaksa urheilla sitten ollenkaan, treenivaatteet olen saanut päälle ja jaksanut maksikimissaan 10 min. ja ihan puhki). Alan jo epäilemään...
  16. C

    Miten kuvailisit vatsan nippailuja?

    Puhutaan vatsan nippailusta raskausoireena. Mutta minkälaista se todella on, ja mistä kohdin, kuinka intensiivistä...jos siis kyseessä raskaus eikä muut kuukautisia edeltävät hormonaaliset syyt. 1. Missä vaiheessa kiertoa nippailu alkoi? 2. Mistä kohdin nippailee (munasarjat, navan alta...
  17. C

    Miten kuvailisit vatsan nippailuja?

    Puhutaan vatsan nippailusta raskausoireena. Mutta minkälaista se todella on, ja mistä kohdin, kuinka intensiivistä...jos siis kyseessä raskaus eikä muut kuukautisia edeltävät hormonaaliset syyt. 1. Missä vaiheessa kiertoa nippailu alkoi? 2. Mistä kohdin nippailee (munasarjat, navan alta...
  18. C

    Oireet tulevat ja menevät?

    Joo tuttu juttu :) Mut jotenkin tätä huimausta / heikotusta en ole ennen osannut kuvitella tai aikaansaada tahdonvoimalla itselle. Mutta ehkä se menee anemian piikkiin, mistä tietää... :D
  19. C

    Oireet tulevat ja menevät?

    Toivotaan että pääkipu raskautumisesta!:) Mullakaan ei ikinä pää kipeä normaalisti. Testata en vielä uskalla, ja veikkaan että ovis olisi ollut ehkä kp 15, joten kp 23 liian aikaista testata. Oireet olisivat tulleet näin tosi aikaisin, mutta niin kävi ekassa raskaudessakin... Olen kait herkkä...
  20. C

    Oireet tulevat ja menevät?

    :) Stressillä saa kyllä oireita aikaiseksi, se on totta. En tikuttele ovista. Nyt kiertopäivä 23, ja kierto 24-51 päivää (keskiverto ehkä 30 päivää, tosi harvoin yli 35 päivää, 51 päivää tuli varmaan stressin voimin :D Maalaisjärkeä etsintäkuuluttaen... :) Mites sulla, mikä kiertopäivä ja mitkä...

Yhteistyössä