Mitä kaikkea teet jos tulee nega? 'Positiivisuusketju' =)

Jos mulle tulee nega niin aion juoda pari litraa automaattikaakaota missä sakkariinia, lisäksi syödä pari proteiinipatukkaa missä sakkariinia ja syklamaattia, vetää yhdet kunnon perskännit, käydä solariumissa ja levitellä itseni täyteen itsestäänruskettavia voiteita, värjätä hiukset, ja vetää tosi kovat salitreenit joka ikinen päivä sitä yhtä krapulapäivää lukuunottamatta... ja jatkaa sit ens kuulle positiivisin mielin... :)
 
Tuskinpa mä mitään kovin erikoista intoudun tekemään. Glögin saatan ottaa kahvilassa, jos huvittaa. En oo keksinyt negoja alkaa hyvittelemään itselleni.
Mutta tähän asti olen ihan positiivisesti silti ajatellut, että ensi kuussa sitten :D
 
Lohdutan itseäni suklaalla.... en mä koskaan mitään ihmeitä tee ikävämmän tuloksen yllättäessä. Mun mielestä on typerää nämä ajattelutyylit joita kohtasin vuonna papu "vedänpä perseet nyt kun ei ole mahassa ketään" ja "syönpä kaikkea kiellettyä..." No joo, ei ole multa pois ja jos nämä ovat ne asiat jotka lohduttavat ja auttavat pettymyksessä jotakuta niin olkaa hyvä ja toimikaa niin. Mä ainakin elän kuten muulloinkin.
 
Normaalisti en mitään, mutta jos tässä kierrossa nega tulee, niin luultavasti suunnittelen jotain mukavaa uudeksi vuodeksi. Hankitaan ehkä lapsenvahti ja vietetään aikuisten aikaa juhlien. Mukavampihan se olisi viettää oksentaen alkuraskauden pahoinvoinnista kärsien :D
 
Graavilohi ja juustot kuulostavat muuten ihanalta, lisään myös omaan mahdolliseen listaan :)
Niin ja niille ketkä ovat sitä mieltä että kysymyksen ajattelutyyli on tyhmä, niin ainakin itse vedän mielummin kännit kerran silloin kun tiedän varmuudella etten ole raskaana, kuin edes siemailen lasillisen silloin kun saatan olla raskaana ja mahdollisesti vahingoittaa alkiota. Terve elämä on paras lahja minkä ihmiselle voi antaa, ja olen valmis olemaan vaikka vuosiakin joka kuukausi mahdollisesti 'raskaana' ja elämään sen mukaisesti. Mutta olenhan kunnon stressiluonne siis, kun jopa pesuaineista vouhotan :) Mutta olisi inhottavaa 9 kk pohtia olenko vahingoittanut alkiota esim. viinilasillisilla ja parilla lääkkeellä jne. Ja kun sekään ei vielä näkyisi välttämättä 9 kk jälkeen, vaan vasta ehkä kouluikäisenä (oppimisvaikeudet, käytöshäiriöt jne.). Tässä maailmassa on suoraan sanottuna jo tarpeeksi vaikeeta jos olisi esim. tosi ruma lapsi ja silmälasipäinen (anteeksi, kuulostaa rajulta), tällöin on aika varmaa että koulukiustaaan, vaikka olisi täysin tervekin.
 

Yhteistyössä