Hakutulokset

1. N

Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

Mulla tämä siis toinen raskaus ja täytyy kyllä sanoa että ihan erilailla massu näkyy ja tuntuu kuin ekassa raskaudessa. Viikon päästä keskiviikkona np-ultra ja silloin selviää onko masussa yksi vai kaksi asukkia.
  2. N

Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

Se tieto joka väittää ettei hiuksia saa värjätä raskaana on jostain kivikaudelta peräisin. Olen jutellut asiasta monen tutun kampaajan kanssa ja he kaikki ovat kumonneet huhun. Nykyajan väriaineet (kampaamo) ovat niin helliä ja riisuttuja kaikesta turhasta metallista yms. että nykypäivänä ei ole...
  3. N

Taistis ja ninanina: kokeilkaapa nyt uudelleen.
  4. N

Nonniih nyt on kuitenkin fb:n ryhmä luotu ja halukkaat sinne voivat käydä liittymispyyntönsä laittamassa. Ryhmä on salainen eli sitä ei näe kukaan muu kuin liittyneet eikä niitä kirjoituksia tai kommentteja tule omalle sivulle missään tapauksessa. Itseasiassa kukaan ei tiedä sinun liittyneen...
  5. N

Mun mielestä ne ei näy muilla kuin itsellä ne kommentoinnit yms jos ryhmä merkitään salaiseksi. Ei ainakaan itsellä näy heiniksien päivitykset muille. Minäpä palaan tuohon fb-asiaan kunhan avaan tietsikan, tällä kännyllä en viitsi alkaa ryhmää perustamaan.
  6. N

Pohjaton ruokahalu täälläkin. Voisin syödä kokoajan jotakin, jos syön vaikka välipalaksi esim. lihapiirakan niin puolen tunnin päästä on tajuton nälkä ja taas vois vetää vaikka mitä. En ole uskaltanut edes puntarilla käydä, onneksi mun makeanhimo on loppunut. Ennen olin kamala pullahiiri ja...
  7. N

Sofiia ei sektioarpeen kiinnitetä erikoishuomiota ennenkuin loppuaikana kun masu on jo huomattavasti kasvanut. Eli en usko että saat sen varjolla ylimääräistä ultraa. Aika moni on jo käynyt varhaisultrassa, mielenkiinnosta kyselen paljonko sellainen maksaa? Eikös se kuitenkin ole itsellä...
  8. N

Hellou! Ilmoittaudun mukaan kesäkuisiin. La 6.6. ja toista odotellaan. Esikoinen on nyt kohtapuolin 1v 4kk. Ikäeroa muksuille tulis n. 1v 11kk. Synnytyssairaalaksi tulee OYS Niin ja ikää tällä mammalla on 26 ja asun pohjois-pohjanmaalla Oulun ja Kuusamon välimaastossa. Ensimmäinen neuvola...
  9. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Äippäloma tosiaan loppuu minullakin maaliskuun loppuun ja sen jälkeen jää hoitovapaalle lokakuun loppuun saakka. Sitten pidän vielä pitämättömät kesälomat yms elikkä töihin paluu olis vasta ens vuoden tammikuussa jos ei mitään mullistavaa rahavaikeutta tule sitä ennen. Aatu on meidän esikoinen...
  10. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Meillä onneksi on miehen kanssa sellanen tilanne noin niinkuin muuten parisuhteessa että vaikka minä välillä räjähtelen ja reuhaan niin ei tarvi kun miehellä laukoa jotain tosi typerää ja hauskaa juttua niin meikäläinen taas nauraa :) Ollaan siis molemmat tosi lyhyt vihasia mutta sitä useammin...
  11. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Meillä syö tosi innolla kaikki hedelmä- ja marjasoseet mutta kun esim. tänään annoin riisiä&kanaa-sosetta niin joka lusikallisen jälkeen kamala yökkäysrefleksi joten keskeytin homman ja annoin Aurinkoista. Oikeastaan vaan pope-sose menee eli siis porkkana-peruna. Muille "ruokasoseille"...
  12. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Aatu täyttää perjantaina 5kk ja äijällä on jo kolme hammasta alhaalla edessä. Kääntymistä ei havaittavissa. Perjantaina ois meilläkin neuvola ja siellä tehoste-rokotukset, ilta menee sitten varmaan kipuillessa mutta onneksi nyt tietää laittaa supon heti oireiden ilmetessä ettei tarvi äijällä...
  13. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Huhhuh! Muutettu on ja viikonloppu meni ihan sikanopeasti. Eilinen oli yhtä hullunmyllyä kun tyhjennettiin vanha kämppä ja tuotiin kamat talolle. Kroppa huusikin Hoosiannaa illalla mutta olipa mukava päästä omaan sänkyyn, omaan taloon nukkumaan. 5.7 aloitettiin kivijalan teko ja 4.12 muutettiin...
  14. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Mä en voi uskoa onneani. Meillä nukuttiin taas hyvin yö. Poitsu meni nukkumaan about 21 aikoihin, heräsi kerran tankkaamaan 01:30 ja nukkui ilman mitään ääniä 05:teen. Muutaman kerran älähteli ja kävin laittamassa tutin suuhun, nukahti heti uudelleen. Ja heräsi vasta klo 9 seuraavan kerran...
  15. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Hallelujaa! Meillä nukuttiin taas viime yönä hyvin. Nukkumaan alkoi siinä yhdeksän maissa, heräsi syömään 01:30 ja nousi aamulla 7:45. Wuhuu! Aivan luksusta. Yksinolosta Aatu ei ota mitään stressiä. Viihtyy itsekseen sitterissä tai puuhamatolla pitkiäkin aikoja, tunti ei ole mikään ihme jos...
  16. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Viime yö oli jotain ihan luksusta =) Aatu alkoi nukkumaan yhdeksän maissa, heräsi ensimmäisen kerran 01, söi ja nukahti heti uudelleen. Seuraavan kerran heräsi vasta 7:15, kuudelta pikkasen kitisi mutta rauhoittui heti tutilla. Jotakin ihan uskomatonta oli nukkua viisi tuntia putkeen!!! :)...
  17. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

ja vielä tuohon nukahtamisasiaan: Meillä ei voi kuvitellakaan että Aatu nukahtais yöunille itsekseen, kauheata huutoa jos sattuu vaikka siinä vaiheessa havahtumaan kun viedään sänkyyn (ollaan siis nukutettu ensin syliin). Joskus olen kokeillut että vien omaan sänkyyn kun huomaan että alkaa...
  18. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

JaKa ja bambina Meille tuli ihan kappaletavarasta. Mun isä ja miehen isä on molemmat timpureita niin ei ollut epäilystäkään siitä että ihan itse rakennetaan kappaletavarasta. Pakettitaloa ei nuo timpurit ois kuulemma edes alkaneet tekemään meille :) Rakentaminen aloitettiin kesäkuussa kun lumet...
  19. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Nukuttamisesta. Aatun yleensä otan kiikkutuoliin kiikkumaan kun alkaa hieromaan silmiä ja "änisemään" tyytymättömän oloisesti. Normaalisti tosiaan aikaa nukuttamiseen menee kiikkuen about 5-10 minsaa. Joulukuusi tulee ehdottomasti uuteen taloon. Oikein odotan kunhan saan alkaa laittamaan...
  20. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Hipsu kerkesi viedä varpaat suustani :laugh:

Yhteistyössä