Hakutulokset

  1. M

    + + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

    Hei tytöt.. Täällä näyttäis taas plussia tulleen. Mie oon ite nyt nii kiireinen, enkä millään kerkene tätä lukemaan ja seurailemaan kokoajan..:ashamed: Eli miut voi siirtää tuonne taustalle, vaiks yritys jatkuu <3 Luen kyllä teidän juttuja välillä ja kommentoin ku kerkenen. :) Mutta ei noita...
  2. M

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    ).( miten voi pientä ihmistä ottaa aivoon!!! tää kuukausi meni ihan hukkaat!! ARRRGGHHH!!:mad: Oivis oli ja meni eikä mitään tapahdu!!!! :kieh::mad: nyt on sit tylsä loppukuu kun ei oo muuta jänskättävää kun teidän kohtalot!! KANELI: pahoittelut tädistä!!:hug: MIRAGE: on kyllä aika outo...
  3. M

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Täälä ehtii tapahtua kamalasti kaikkea muutamassa päivässä, jos ei kerkee käydä!! MG:n tilanne vaikuttaa kyllä kovin kinkkiseltä, hankalaa. Toivottavasti noille tuntemuksille löytisi jo ku syy, sekin helpottaisin varmasti mieltä :) Niin ja haleja hankaliin hetkiin ajatuksiin <3 Haamuista...
  4. M

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    kauhiasti tapahtunu täällä!!! ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!! :flower: :flower: sandemar: olen kovin pahoillani <3 :'( on. Täälä odotellaan oivista. tappavan tylsää odottelua, kohta puoliiin pitäis tullakkin jo! Sit on taas pää sekasin kaikesta "raskaus-oireiden" tuntemuksista :D No...
  5. M

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Ihanaa lauantai päivää kaikille.:flower: Monille kysyjille:Sylki-testi on tosi helppo tulkita, siihen tulee oiviksella ikääkun kasahiuksia, kun ennen ja jälkeen oiviksen siellä näkyy melkein vain pilkkuja :D Tilasin ton Donnan muistaakseni mammaksi.net ja maksoi jotain 40€. mutta sitä voi...
  6. M

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    mä ostin kans tossa vähän aikaa sitten ton Donna oivis testin, se mikä otetaan syljestä. Mies on ihan innoissaan aina tutkimassa "mikroskoopilla" tuloksia :D Todellakin tulee kuviteltua ja yli herkästi huomioitua oman kehon kutkutuksia. Nyt on ollu vaan aika paljon kaikkee, oon luullu jo...
  7. M

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Moikkamoi. Ehkä uskallan nyt itsekkin liittyä tänne. vauvaa on ollu toiveissa jo muutamia kuukausia. :) en oo uskaltanu liittyä tänne aikasemmin, kun huradan sitten ihan liian kovaan vauvakuumeeseen!! Mutta nyt kuitenkin. ikää 21 kp 24/28-30 eka lapsi toiveessa.

Yhteistyössä