Hakutulokset

  1. L

    Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

    Isot onnittelut kaikille plussanneille!!! Minut voi poistaa piinailijoista. Vuoto alkoi kunnolla ja testi näytti tänään pp14 negatiivista. Hyvää jatkoa kaikille!
  2. L

    Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

    Pikaisesti tulin moikkaamaan teitä ja antamaan haleja kaikille huonoja uutisia saaneille :hug:. Tää on jumalauta niin epäreilua, että toiset joutuu yrittämään vuosikausia turhaan ja toiset raskautuu suunnilleen ajatuksen voimalla kerta laakista! Arg, taitaa olla ärsytyskynnys matalalla tänään...
  3. L

    Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

    Iltaa! Olen tosi pahoillani Hopping ja Mithril, toivon teille voimia jatkaa vielä yritystä vaikka varmasti rankkaa on :hug:. Garfield, nythän on vielä tosi aikaista testata eli plussa voi löytyä jo muutaman päivän päästä. Pidän sulle molempia peukkuja! Ja kaikille niille, jotka ei vielä...
  4. L

    Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

    Iltaa leidit! Aika monella meistä alkaa olla jännät paikat käsillä ;). Toivon meille kaikille oikein plussa-vyöryä! Mullakin alkaa testauskuume nousta, osaksi kyllä syytän siitä tätä palstaa :laugh:. Mulla on marketista ostettu kahden liuskan pakkaus jotain halpistestejä, jotka suorastaan...
  5. L

    Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

    Huomenta kaikille! Hugsylle pidän täällä peukkuja, että arvot alkais nousemaan! Mullekin lääkäri tosiaan sanoi alkion siirron jälkeen, että minä en itse pysty omalla toiminnallani vaikuttamaan siihen, kiinnittyykö alkiot vai ei. Kävin muuten tuossa työterveyslääkärillä, kun flunssan...
  6. L

    Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

    Herttakuningatar, komppaan edellisiä: älä vielä heitä kirvestä kaivoon, muutaman päivän päästä testi voi jo näyttää plussaa. Mulle sanottiin klinikalla, että testata kannattaa vasta pp16. Ymmärrän silti tunteesi :hug:. Ajattelin itsekin testailla jo alkuviikosta, kun Pregnyl ei ole enää...
  7. L

    Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

    Huomenta ihanaiset! Heti haluan lohduttaa Garfieldia, että monilla raskausoireet saattaa olla hyvin menkkamaisia joten niiden perusteella ei voi välttämättä vielä mitään päätellä. Tuo odottaminen kyllä alkaa täälläkin välillä kiristeleen hermoja. Tiinu mäkin olen vähän sellanen...
  8. L

    Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

    Fiiliksiä jakamassa 8.11.2010 Mithril 1. IVF 3. PAS siirto 4.11. garfield, 2.icsi, tuoresiirto 4.11. Tinttara83 1.IVF siirto 5.11. Ross 1.ivf, tuoressiirto 5.11. Tiinu85 1.IVF, 1.PAS, siirto 5.11. Linda77 1.IVF, tuoresiirto 2 alkiota, siirto 5.11. Plussanneet :flower: Hauveli...
  9. L

    Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

    Iltaa kaikille! Pahoittelut Sartsalle ja voimahaleja :hug:. Täälläkin löytyy turvotusta mahan ja lantion seudulta. Jospa se siitä onnellisesti jatkuisi.. ;) Mulla oli Pregnylistä rinnat kipeät mutta se meni ohi muutamassa päivässä. Nyt on taas rinnat kipeät hieman ja tänään töissä tunsin...
  10. L

    Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

    Onnea minunkin puolesta plussanneille, me muut tullaan toivon mukaan pian perässä! Plussan saaminen testiin on aivan mielettömän hieno fiilis, tiedän kokemuksesta. Kolmesta viimeisimmästä raskaudesta yksi oli kemiallinen ja kaksi kohdun ulkoista (joiden seurauksena tuubat poistettiin, siksi...
  11. L

    Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

    Täällä ilmoittautuu uusi piinailija, toivottavasti mahtuu mukaan! En ole aikaisemmin tänne kirjoitellut mutta, kun luin tätä ketjua pystyin niin samaistumaan teidän tuntemuksiin ja pakko oli rekisteröityä =). Minulle tehtiin alkion siirto eilen eli onko tämä nyt sitten pp1? Olen ensimmäistä...

Yhteistyössä