Hakutulokset

  1. Kiitäjä

    Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

    vauvahaaveita ja mymosa: Tyttöä veikkaan kummallekin :)
  2. Kiitäjä

    Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

    Hei! :wave: Mites tämä? tässä on siis rv 38+4
  3. Kiitäjä

    Mitäs aamupalapöydässä teillä?

    Tein mustikkapannareita jenkkityyliin. Päälle sitten vielä mustikoita ja siirappia. Namskis! :p
  4. Kiitäjä

    Raskaana olevat: Pistävät kivut alapäässä?

    Huoh... Ei kai auta muu kuin kestää ja unohtaa ainakin kauppoihin meno.. :)
  5. Kiitäjä

    Raskaana olevat: Pistävät kivut alapäässä?

    Joo just tommosia kipuja!! Harmittaa vaan, jos ei pysty puuhailemaan äitiyslomalla niin paljon kuin toivoisi näiden takia. Onko odotettavissa, että pahenee vaan synnytystä kohti vai kuuluuko johonkin tiettyyn vaiheeseen?
  6. Kiitäjä

    Raskaana olevat: Pistävät kivut alapäässä?

    Olen raskaana ja viikkoja on 31. Jo parin viikon ajan on ollut sellaista jännää pistävää kipua tuolla alapään seudulla esimerkiksi kun olen kaupassa ja kävelen vähänkään pidempään. Vihlaisee sillä tavalla sähköiskumaisesti johonkin tuohon klitoriksen seudulle. Sellaisia sykäyksiä. Onko nämä nyt...
  7. Kiitäjä

    HuOmenta !!!

    Huomenta! :) Jostain syystä heräsin itsekseni samoihin aikoihin kun mies. Jaksoin kerrankin tehdä SILLE leivät ja kahvin kun se aina tekee mulle valmiiksi. Oli ihana kölliä yhdessä aamu. Nyt se jo lähti töihin ja mä rentoudun. Kohta puuroa ja suihkuun. Ihania nää syysaamut! En malta odottaa...
  8. Kiitäjä

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2011-> *päivittäkää tietonne!*

    Hei taas! Apua, unohdin tosiaan laittaa sen. Eli 28.11. on LA. MamiJ: Hienoa että teilläkin on mennyt näin hyvin ja täällä ollaan kumpikin! Hassusti tuntui, että alkoi vähän jo helpottaa olo mutta nyt on taas pari päivää ollut ihan kauhea uupumus, huimaus ja pahoinvoiti.. :( Pelottaa...
  9. Kiitäjä

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2011-> *päivittäkää tietonne!*

    Hei! Vihdoin jaksoin siirtyä tänne kuumeilijoista. On ollut niin huono olo ja väsy, etten ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Täällähän on tuttuja edellisestä ketjustakin! :) Tässä minun tiedot: Kiitäjä........27........Kät/h....... ..km 05/09, tm 12/09......1 Nyt on NP-ultrakin takana...
  10. Kiitäjä

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Lisää kiitoksia onnitteluista. Tanjuskalle onnittelut :flower: neljäskö Kiitos! Hmm.. olen kyllä pääkaupunkiseudulta mutta tää nimimerkki on ihan upouusi enkä ole sillä muualla kirjoitellut =) Mulla on ihan järkky pahoinvointi... mitähän töistä tulee ja yksi edustustilaisuus vielä...
  11. Kiitäjä

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Suuret kiitokset kanssasisarille onnitteluista! :flower: En haluaisi siirtyä tästä pinosta mihkään mutta kai se olis hiljalleen pakko.. Tulkaahan pian perässä koko konkkaronkka!! Champion: Minulla on nyt viikkoja 6+6. Sikiön mitat vastasivat viikkoa 7 eli sekin oli ihan kunnossa. On tää...
  12. Kiitäjä

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Kiitäjä päivittää. Viime yö meni kovissa kivuissa ja makasin suihkussa itkemässä. Aamulla ne pahenivat ja soitin päivystykseen josta pyysivät minut käymään historiani vuoksi. Epäilynä kohdunulkoinen. Olin jo muutenkin luovuttanut. Ei tuollaisia kipuja varmaankaan pitäisi olla?? No...
  13. Kiitäjä

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Oi ihanaa! Onneksi olkoon! Toivottavasti meilläkin kuultaisiin ekan kerran syke.. Olen miettinyt miten reagoisin siihen.. sekoaisin totaalisesti mutta en uskalla miettiä vielä enempää. Ihan vähän vaan kerralla.. :ashamed: äidiksi haaveileva: ONNEA!! :flower: neljäskö: No niin!! Tulihan...
  14. Kiitäjä

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Imoen: Joo kuulostaa hyvältä idealta. Mulla se sitten alkoi. Meinaan pahoinvointi. Nyt on tasan 6 viikkoa täys ja eilen alkoi illalla aika kova yökötys ja meni maha sekaisin. Aamulla jatkui se kauhea krapulainen olo ja yökötys. Meni ohi muroja syömällä ja nyt tässä makoilen sängyssä...
  15. Kiitäjä

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Sanmar82: Joo yks kaveri kans sanoi, että pitäis vetästä kuonoon mutta kyllähän mä tiedän ettei hän pahalla meinannut. Osui vaan tosi ikävästi. Duracel: Olen niin pahoillani!! :hug: Mutta älä anna periksi vaikka mikä tulisi! Tipetsu: Voi että mimmosien päätöksien eteen sitä voi ihminen...
  16. Kiitäjä

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Mun oli pakko tulla kirjoittamaan tänne. Mainitsin mun työkaverista joka on raskaana. Hän on hyvin nuori. Sain juuri kuulla sellaista tekstiä että meinasin pyörtyä oikeasti. Siis sain leikkimielistä pilkkaa siitä, miten en saa lasta ja hänestä tulee äiti ennen minua. Näinköhän mä unta? Mulla...
  17. Kiitäjä

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    MamiJ: kuulostaa ihanalta tuo yrjö jos näin voi sanoa. Uskon, että sulla on kaikki hyvin siellä. Mulla taas on edelleen ihan tavallinen olo. Aivan niin kuin mun ekassa keskenmenneessä. Toisaalta tokasta voin todella huonosti ja se oli tuulimuna. Mutta silti. Mä en ole ihan oma itseni nyt...
  18. Kiitäjä

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Siihen olisi vielä reilut kaksi viikkoa.... Mä vielä soitan sinne uudestaan ja kysyn että menenkö mä nyt siis sitten kun on seitsemän viikkoa tullut täyteen vai seitsemännellä viikolla, eli 6 + jotain.. On tää kans säätämistä. Ehkä vuoto alkaa jo ennen sitä.
  19. Kiitäjä

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    LeenaT tervetuloa ja pahoitteluni. duracel: Voi hemmetti!! :hug: Mulla tulee joka yö kahden maissa hirveät supparit jotka kestää sen pari minuuttia. Tänä aamuna loppui rintojen arkuus ja ne tavallaan "tyhjeni" On myös hävinnyt se jännä raskausolo. Juuri näin kävi aiemmissakin. Kun...
  20. Kiitäjä

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Hei! Joo mä tossa sekoilin. siis mä varasin sekä ultran, että neuvolan. Mun neuvola on viikolla 17 ja ultra viikolla 15 :) Mä sekoilen tässä.

Yhteistyössä