Hakutulokset

1. H

Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

Heipparallaa=) Paljon oli luettavaa taas, onnea kaikille plussanneille!! =) Mä tässä tikuttelin ovulaatiota ja sainkin pari kertaa vahvemman viivan mutta tulin siihen tulokseen että ei ne viivat vielä olleet ovulaatiota. Joten mulla tää osittainen imetys taas viivyttää menkkoja.. Toivon vaan...
  2. H

Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

Heippa=) Ambrosia85, mun kierron pituuden vois vaihtaa,siinä on tullut virhe. Mun normi kierto on 29-32. Tosiaan toivon ettei mulle tulis nyt supermegakiertoa niin kuin viimeksi.. Huh,huh. Tilasin ovistikkuja ja niitä sit kokeillut taas. Ei kai mikään imetys tms. vaikuta tulokseen? meinaten...
  3. H

Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Heipparallaa=) Vihdoinkin tapahtuu jotain.. Mun megakiertoni( johtuen tästä imettämisestä) vihdoin ja viimein päättyi. Olen tässä vähentänyt imettämistä pikku hiljaa ja nyt sitten hormoonituotanto alkaa taas heräillä. Eli päivittäjä, mulle vois merkitä tuohon listaan kp1/28-32 yk2. Menkat...
  4. H

Heipparallaa kaikille! Mä siellä keikun yhä edelleen korkeimmalla oksalla=) Tosiaan, niille jotka on uusimpia täällä,niin pikaisesti päivitystä: "sain kesällä vauvan, syksyllä tuli ihan säännöllisesti kahdet menkat, aloitettiin toisen vauvan yritys siinä sitten, mutta sitten imettäminen vei...
  5. H

Heippa vaan kaikille=) Salainen toive, onneksi olkoon plussasta! Ihanaaaaa!!!!!! Jasmin, aloitettiin pikku hiljaa imetyksen vähentäminen. Tuntui ettei neiti ole siitä moksiskaan päivisin, tosin nukahtaminen ei vielä onnistu ilman tissitystä.Mutta sitten meillä tultiin kipeäksi.. Ensin...
  6. H

Salainen toive, ei se mitään. Täällä päädyttiin imetyksen vähentämiseen. Jos se alkais helpottamaan tilannetta. Meillä vaan neiti ei suostu nukahtamaan kuin tissille. Tosiaan ei kelpaa tuttipullo,ei tutti. Ei mikään... Pidän kyllä ajantasalla miten tilanne etenee. Pian alkaa hoitovapaa, ois...
  7. H

Heippa=) Kyllähän mä täällä oon, en ole taustailijana. Laitoinkin tuossa vuoden vaihteessa tilanteestani ja harmittelin, miten mulla näköjään imetys pitää menkat poissa:(....Kyselinkin silloin vinkkejä miten saisin hormoonitoiminnan toimimaan..... Nyt sitten ollaan tässä imetyksen...
  8. H

Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Heipparallaa kaikille=) Täällähän sitä ollaan. Käyn joka toinen päivä lueskelemassa teidän kaikkien kuulumisia. Itse tosiaan bongasin ovulaation itsenäisyyspäivän jälkeen- niin ainakin luulin.. Tikkuun niin vahvat viivat. Mutta negatiivisen raskaustestin tein(tosi monenakin päivänä testasin)...
  9. H

Heippa kaikille=) JOMI, Täällähän sitä ollaan. Käyn lueskelemassa tekstejä mutta täti ei oo hurahtanut paikalle ja raskaustestikään ei oo näyttänyt mitään tähän mennessä=(. Itsenäisyyspäivänä oltiin isännän kanssa oksennustaudissa ja seuraavana päivänä tuli ovis testiin molemmat vahvat...
  10. H

Heippa=) Mä siellä yhä edelleen keikun listan kärjessä... Menkat ei oo alkaneet ja tänään kun tein testin,niin yhä se näyttää negatiivista... joten eipä tässä muuta kuin odotellaan jospa bongais jossain vaiheessa ovulaation tai menkat alkais. Ei oo muuta vaihtoehtoa... Joten koettakaa jaksaa...
  11. H

Voi Jomi, kyllä se viiva siitä varmasti vahvistuu=) Mä en malttais olla hakematta jotain herkkää raskaustestiä... =) Mä keikun siellä listan kärjessä, eipä oo kuulunut menkkoja mutta enpä myöskään ole raskaana. Joten vaan odottelen ja odottelen... ja odottavan aika on pitkä. Mieskin jo...
  12. H

Heippa kaikille=) Täällä odotellaan tädin saapumista. Nyt kylläkin tuntuu että kierto on ihan sekaisin kun olen vajaa 2 viikkoa imettänyt tyttöä koko ajan. Aloitettiin tuossa soseetkin kun yöt meni ihan tissillä roikkumiseen.En nukkunut minä,enkä vauva. Mies sitten halusi perjantaina että...
  13. H

Voi mahtavaa, upeaa KEIJU123!!!! UPEAA!!! Haluan ihan mielelläni listalle. Nyt taitaa olla kp 24/28-32. Tosin tässä kuussa en ovista bongannut joten tässä odotellaan tätiä porhaltavan paikalle. Muutenkin kaiken tämän kuun sairastelujen takia-minä sekä lapsokainen, on petipuuhailut jäänyt...
  14. H

**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

VOUHIS: On kyllä varmasti ollut raskas synnytys,huh. Nostan täältä kyllä hattua. On kyllä ihana lukea muiden raskautumisista. Onnea KUKKAISKEIJU!! Mulla on vauvakuume noussut ihan hurjasti kun kaksi siskoistani saavat kesällä 2011 vauvat. Mä ajattelin ruveta tikuttamaan ovistesteillä. Mulla...
  15. H

**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Heippa Mahtuuko joukkoonne vielä yksi äityli joka haaveilee pikku kakkosesta? Tosiaan esikoinen on syntynyt 07/2010. Esikoinen sai alkunsa yk3. Nyt kierto vähän hakusessa,aiemmin kp28. Nyt on ollut imetyksen aikana kp32. Tosiaan imetän vielä mutta kahdet menkat ovat jo olleet. Pikku kakkosen...
  16. H

Heippa=) Mahtuuko joukkoonne vielä yksi äityli joka haaveilee pikku kakkosesta? Tosiaan esikoinen on syntynyt 07/2010. Haaveissa ois saada toinen vauva 2011. Esikoinen sai alkunsa yk3. Nyt kierto vähän hakusessa,aiemmin kp28. Nyt on ollut imetyksen aikana kp32. Tosiaan imetän vielä mutta...

Yhteistyössä