Hakutulokset

1. P

***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

Hei kaikille ja hyvää alkavaa viikonloppua!:) Ilmoittelemaan tulin että jään pois listalta kun miehen kanssa ei asiat toivottuun suuntaan ratkenneet joten ero on nyt sitten "vireillä":( Mutta valtavasti plussaonnea kaikille plussanneille ja jatkossakin suuria plussapuhureita kaikille!=)...
  2. P

** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Huomenta:)Ja onnea ekaksi Mirage haamulaisesta=) Tulin vain ilmoittamaan että siirryn taustailemaan joksikin aikaa kun miehen kanssa nyt ei ole mennyt tämä kakkosenyritysajatus yksiin ja on vähän muutenkin tämä meidän parisuhde koetuksella...:|että ainakin nyt toistaiseksi olisin poissa...
  3. P

Hei kaikki!mulle voi päivittää tänään kp 1/30: /hieman jo jännitin ku menkat myöhästyi hiukan mut kuitenkin täti hyökkäs kimppuun:kieh:elikkäs yk 4 käyntiin....huoh....
  4. P

Hei kaikille pitkästä aikaa!:)Ja suuret onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille! Ja pahoittelut myös palstahiljaisuudestani;kone on ollut sökönä ja on ollut kaikkea muuta mahdollista niin ollut nyt hiljaista osaltani,mutta hienoa nähdä miten paljon on tullut...
  5. P

Mulle voi päivittää tänään kp 1/28:'(ilmeisesti ei riitä tuo luteaalivaihe ku alkoi niin aikaiseen jo tuo tiputtelukin:(noh,eiku sit yk 3 käyntiin!
  6. P

äsken alkoi taas se surullisen tutuksi tullut ruskea tuhruvuoto:(niinkuin aina muutama päivä ennen menkkoja....plaah,pitihän se arvata....:mad:
  7. P

Jiimii mulla on lahjarumba kokonaan vielä edessä,tai no muutama lahja vasta ostettu:whistle: JOka joulu saa hirveellä kiireellä sitten kaupoissa juosta:D Joulukoristelut sitten v.loppuna:)
  8. P

Tervetuloa AJ :)
  9. P

Kiitos kaikille,ehkä sitä vaan piinailen että ei esim.tuo luteaalivaihe jää liian lyhyeksi:) Tyty Joo mäkin oon käynyt katselemassa noita vauvamasukuvia,ja voi että kun oma vauvakuume nousee aina niiiin suuremmaksi,ihana olisikin jo saada liittyä joukkoon mahaisaan:D Mitäs jouluvalmisteluita...
  10. P

Dada oon tosi pahoillani,ihan kamala tilanne!:hug: ON:mulla on jotenki kauheen negatiivinen olo tän kierron suhteen,siis oon ihan varma että menkat alkaa kun on kaikenmaailman samat oireet ku aiemmissakin kierroissa,kovemmin vaan alamassuun sattuu:confused:onko muilla ollut tuttuja...
  11. P

Mulla on aina taukoja palstailussa,on niin paljon muuta ollut että ei oo koneelle kerenny:ashamed: Mä nyt en varma oo oliko mulla se ovis sitten sillo kp 19,eli torstaina...?sillo kyl oli viimenen limapäivä:)no kuiteskin,välillä on ollut menkkamaisia kipuja,viime kierrossakin nippaili koko ajan...
  12. P

Matilda Osanotto:hug: Kellukka Pahoittelut tädistä Täällä pää pyörällä tään kierron kaa:confused:siis kuvittelin oviksen alkuviikost olleen mut eilen illalla rupeskin tulemaan kirkasta ja venyvää limaa,tuli myös semmonen pieni limaklöntti(?)sori tarkat kuvaukset....:ashamed:eli onkohan mulla...
  13. P

Hei kaikille!:)Pitkillä viiveillä käyn kirjoittelemassa kun tää meidän kone on reistaillut: / Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille:( Ja plussapuhuria joulukuulle,nyt paljon paljon joululahjaplussia!=) ON:ovis taisi olla maanantaina kivuista ja limoista päätellen,tänään siis kp 18 ja eikun...
  14. P

Tervetuloa Kuuttis ja onnea myöskin samantien!:) ON:tänään tos tunti sitten tuli plussa ovistestiin,myöhään iltaan vaan menee ennen kun pääsee sen hyödyntämään,toiv.ei liian myöhään mee: / Onko se ihan normaalia että jo plussapäivänä vatsaan koskee,mua jotenkin pelottaa että ovis tuleekin...
  15. P

Hei kaikille pitkästä aikaa,ei ole tullut koneella käytyä:) Onnea plussista Viola ja Lyyli =) Ja pahoittelut Jarenahille:hug: Omaa napaa nyt ei sen pahemmin;tänään taitaa olla kp 14,hyvä vaan kun en oo niin hirveesti miettinyt päivien kulkua,on niin tylsiä nää alkukierron päivät|Onoh ovista...
  16. P

**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Hei kaikille!Ja heti onnittelut Hemarille ihanasta plussasta!:flower::) Ja pahoittelut tädeistä Heidi :( Tylsä tää alkukierto,ku ei viel ees ovistestejä pääse kuluttamaan;) alotin heti kp 1 greippimehun ja multivitan,mut mietin et onko liian myöhästä alottaa ne maitohapot?:Oen tänään varmaa...
  17. P

Ihanaa miten paljon on nyt plussia tullut=)jospa sitä itsekin pääsis plussan makuun tässä kierrossa:p No jos nyt ens alkuun sen plussan ovistestiin sais,sinnekki viel mooonta päivää....: / Menkat jo lopuillaan,yleensä kestää vaa pari päivää,vieläkin vaan silti pyyhkiessä vaaleanpunaista...
  18. P

Mirage Ostin tänään ekaa kertaa sitä greippimehua ja voi helvata kun on pahaa,siis minun makuun:xpakko vaa yrittää kurkusta alas vetästä:) Voi kun ois jo pitemmällä tää kierto,on jotenkin niiiin malttamaton olo ja toisaalta stressaa että miten menee tääkin kierto,että osaanko minä tumpelo...
  19. P

raskaustestistä

testaa parin/muutaman päivän päästä uudelleen,voi olla että viel ei näy testissä,plussaonnea!
  20. P

Vouhis Pahoittelut tädistä:( Teddy Paljon paljon onnea plussasta!!flower:=)ja Marsu varovaiset onnittelut myös sinulle!=) Tervetuloa Viola-85=) Oma napa:tilasin jo uusia ovistestejä,pääsispä jo testailemaan:Dmutta toivon että osaisin ottaa rennosti jatkossa,viime kierto meni vähä liian...

Yhteistyössä