Hakutulokset

  1. R

    KUKAS TIETÄÄ TÄSTÄ KERÄILYSTÄ?

    Pyykinpesuaineen kyljessä on niitä Rölli merkkejä niin mitäs etuuksia niillä saa?
  2. R

    Huono omatunto kiroilusta

    Olen ihan tavallinen,ja kehtaisinko jopa kehua että ihan hyvä perusäippä.Mulla kaksi ihanaa poikaa 3-ja 5 vuotiaat.Nyt olen viime aikoina alkanut huomaamaan itsessäni ärsyttävän piirteen:kiroilun.Kun pojat vaikkapa tappelevat jostain,eivätkä hetimiten osaa lopettaa ja sopia vaikka heille...
  3. R

    Huono omatunto kiroilusta

    Olen ihan tavallinen,ja kehtaisinko jopa kehua että ihan hyvä perusäippä.Mulla kaksi ihanaa poikaa 3-ja 5 vuotiaat.Nyt olen viime aikoina alkanut huomaamaan itsessäni ärsyttävän piirteen:kiroilun.Kun pojat vaikkapa tappelevat jostain,eivätkä hetimiten osaa lopettaa ja sopia vaikka heille...
  4. R

    Huono omatunto kiroilusta

    Olen ihan tavallinen,ja kehtaisinko jopa kehua että ihan hyvä perusäippä.Mulla kaksi ihanaa poikaa 3-ja 5 vuotiaat.Nyt olen viime aikoina alkanut huomaamaan itsessäni ärsyttävän piirteen:kiroilun.Kun pojat vaikkapa tappelevat jostain,eivätkä hetimiten osaa lopettaa ja sopia vaikka heille...
  5. R

    Hyvä ja helppo kanakeiton ohje?

    Niin, ei mitään monimutkaisia ja eksoottisia hömpötyksiä, vaan ihan yksinkertainen ja hyvä ohje, kiitos.
  6. R

    steariini pois takasta?

    Miten olette steariinin puhdistaneet Tulikivi-takan pinnalta?

Yhteistyössä