Hakutulokset

  1. Ljudmila Stalina

    Surullinen internetsivu, älä lue jos herkkä

    Kauhea että tällaistä tapahtuu :( Missing children are victims of abductions, pedophiles, and murder. Kunpa voisi jotenkin auttaa ne :(
  2. Ljudmila Stalina

    Jos sä et suomalainen niin minkä maalaista haluaisit olla?

    Siinä se kysymys :wave:
  3. Ljudmila Stalina

    Mä tunnustan mun synnin!

    Mä innostun jo tänään pakkamaan joululahjoja :D Ihana joulufiilis mulla. Saa katsoa ehtiikö nuo pölyyn ennen joulun :laugh: :snotty:
  4. Ljudmila Stalina

    Hui kun on laihaa :o

    tulee suru kun katsoo :x
  5. Ljudmila Stalina

    Jenni Vartiainen ja uusi video :)

    Kaunis musiikki ja kaunis videokin. Mä ajatella että kaunis nainen myös :heart: Netti-tv | Iltalehti.fi
  6. Ljudmila Stalina

    Liian kauan suomessa :D

    "Olet asunut liian kauan Suomessa, jos... 1. Kadulla vastaan tuleva ihminen hymyilee sinulle. Ajattelet heti: Hän on a)humalassa b) sekopää c)amerikkalainen d) kaikkea edellä mainittua 2. Aikaisemmin Venäjällä huonona pitämääsi mielialaa alat pitää Suomessa hyvänä mielialana. [siis...
  7. Ljudmila Stalina

    Mä sitten kai kipeäksi :(

    Mun kamala olo, kurkku limanen ja olo kylmää. Täytyy kohta otta iso kuppi kuuman kaakaon :snotty:
  8. Ljudmila Stalina

    Kuka arvaa mikä tämä on? :D

    Kuka arvaa? Mä naura ääneen tälle kun mä näin :D
  9. Ljudmila Stalina

    Kuka tulee imuroimaan mun asunnon?

    Kaikki muu kotityöt mä jaksanut tehdä, mutta imuri ei houkuttele. Onko joku vapaaehtoinen? :snotty:
  10. Ljudmila Stalina

    Mistä mä löydän tämän talon hinnan?

    Mä haluan tietää hinnan :D http://www.baltia.kuvat.fi/kuvat/Talopaketit/Kivitalot/Vanaja+550/
  11. Ljudmila Stalina

    Nainen menee naimisiin itsensä kanssa

    On kerrankin hauska uutinen, mä voisin kanssa lähtee häämatkalle mun kanssa :D Nainen menee naimisiin itsensä kanssa | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
  12. Ljudmila Stalina

    Kenen mielestä hiustenpidennykset feikkiä?

    On muutamalla mun tutulla pidennykset ja kauhean usein kuulee että ne feikkejä, jotenkin ei hyviä. Miksi ihmeessä? Onko nainen feikki jos haluaa näyttää kaunis?

Yhteistyössä