Kenen mielestä hiustenpidennykset feikkiä?

Luomu hiukset
Miksi ottaa jatkot jos voi itse kasvattaa omat hiukset? Minulla on pitkät OMAT hiukset ja kuulen aika paljon sanaa feikit! Asia on korjattu sillä,että annan koskettaa hiuksia.
Minusta naisen hiukset on silloin feikit jos antaa ymmärtää,että hiukset ovat omat (itse kasvatetut) vaikka tosi asiassa näin ei olisikaan!

Toiseksi rahallisesti tulee halvemmaksi kasvattaa omat kuin ottaa jatkot omiin hiuksiin!!!!!!!!!!!!
 
Miksi ottaa jatkot jos voi itse kasvattaa omat hiukset? Minulla on pitkät OMAT hiukset ja kuulen aika paljon sanaa feikit! Asia on korjattu sillä,että annan koskettaa hiuksia.
Minusta naisen hiukset on silloin feikit jos antaa ymmärtää,että hiukset ovat omat (itse kasvatetut) vaikka tosi asiassa näin ei olisikaan!

Toiseksi rahallisesti tulee halvemmaksi kasvattaa omat kuin ottaa jatkot omiin hiuksiin!!!!!!!!!!!!
Jos haluaa ne pitkät hiukset heti eikä viiden vuoden kuluttua, niin silloin ottaa pidennykset.
 
Anki Angervo
Miksi ottaa jatkot jos voi itse kasvattaa omat hiukset? Minulla on pitkät OMAT hiukset ja kuulen aika paljon sanaa feikit! Asia on korjattu sillä,että annan koskettaa hiuksia.
Minusta naisen hiukset on silloin feikit jos antaa ymmärtää,että hiukset ovat omat (itse kasvatetut) vaikka tosi asiassa näin ei olisikaan!

Toiseksi rahallisesti tulee halvemmaksi kasvattaa omat kuin ottaa jatkot omiin hiuksiin!!!!!!!!!!!!
Mä haluaisin pitkät hiukset, mutta ei mun hiukset kasva kovin pitkiksi ilman, että latvat kuivuu ja ne näyttää kamalilta. Paksummatkin nämä hiukset saisi olla. Pidennyksillä saisin paksummat ja pidemmät hiukset.
 
"vieras"
Mun mielestä ei naiset tarinoita kertoile että heillä on pidennykset. Moni jopa loukkaantunut kun joku kysyy.
No kysytkö sä joltain että onko toi sun oma tukka? Onko omat tissit? Omat kynnet? Omat ripset? Ootko käyny solariumissa vai ruskettunu rannalla vai käytätkö tekorusketusmömmöjä? Ootko valkassu hampaita? jne. Ei tommosia KYSYTÄ,ellei oo tosi läheinen kaveri tai sisko tms.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22298572]No kysytkö sä joltain että onko toi sun oma tukka? Onko omat tissit? Omat kynnet? Omat ripset? Ootko käyny solariumissa vai ruskettunu rannalla vai käytätkö tekorusketusmömmöjä? Ootko valkassu hampaita? jne. Ei tommosia KYSYTÄ,ellei oo tosi läheinen kaveri tai sisko tms.[/QUOTE]

No kyllä tuollaisia voi mielestäni kyllä kysyä. Paitsi tietysti tuota tissiasiaa, koska mielestäni oletus on, että useimmilla on luomut ja muutenkin tissien koko on aika henkilökohtainen asia (ja vähän sama noiden hampaidenkin kohdalla). Hiukset, kynnet tai rusketus on mielestäni ihan arkipäiväisiä asioita ja kyllähän niitä muutenkin kommentoidaan (onpas sinulla paksut hiukset, pitkät kynnet, oletpas ruskettunut vs. sinulla on kyllä isot rinnat, onpas sinulla keltaiset hampaat)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22298613]No kyllä tuollaisia voi mielestäni kyllä kysyä. Paitsi tietysti tuota tissiasiaa, koska mielestäni oletus on, että useimmilla on luomut ja muutenkin tissien koko on aika henkilökohtainen asia (ja vähän sama noiden hampaidenkin kohdalla). Hiukset, kynnet tai rusketus on mielestäni ihan arkipäiväisiä asioita ja kyllähän niitä muutenkin kommentoidaan (onpas sinulla paksut hiukset, pitkät kynnet, oletpas ruskettunut vs. sinulla on kyllä isot rinnat, onpas sinulla keltaiset hampaat)[/QUOTE]

No emmä kyllä ihan keneltä tahansa menis kysymään. Jossain ravintolan vessassa nään naisen jolla on paksut ja pitkät hiukset,niin emmä hihkase että "heeeei,onks sulla peruukki?" :D
 
no jaa
Itselläni luonnostaan pitkät hiukset, ja tuuhennuksen vuoksi sinetit lisänä. Enemmänkin ihmetystä herättää hiusten luonnollinen pituus kuin niitten tuuheus, joka ei kyllä kovin kummoinen ole lisäkkeistä huolimatta ;)

Feikiltä NÄYTTÄÄ kyllä, jos pidennykset on huonosti laitettu, sinetit erottuu tms.
 

Yhteistyössä