Hakutulokset

  1. D

    yhden viikon vaikutus vauvan keuhkojen kypsymiseen?

    Otsikossahan se tärkein tulikin, mutta vähän vielä taustaa.. Viikot on tarkalleen nyt 36+3, ja minulla on täysin kohdunsuun peittävä etinen istukka. Vähän ennen äitiyslomalle jäämistä oli pari vuotojaksoa, joiden syyt kävin selvittelemässä aina polilla. Mitään hälyttävää ei kummallakaan kerralla...
  2. D

    Aivan loistavaa palvelua suomivaunulla :) (raskaana olevan hehkutusta)

    :flower:Sori, pakko hehkuttaa loistavaa palvelua kun kerrankin homma toimii!! :flower: Tilasin eilen ehkä jo tällä viikolla syntyvälle vauvallemme rattaat kotiinkuljetuksella, homma toimi loistavasti, ja puhelimitse hoidettu osamaksusopimus järjestyi kivuttomasti. Tänään aamuna matkahuollosta...
  3. D

    Etinen istukka -muita

    Heippa, Olen uusi täällä, neljäs lapsi olisi tulossa. Olin eilen rakenneultrasta jossa havaittiin, että istukka on aivan kohdunsuulla, näytti siis menevän ihan kohdunsuun yli. Onko kellään kokemusta tästä tai siitä, että rakenneultrassa näin ja sitten kontrollissa olisikin kohdun kasvaessa...
  4. D

    Etinen istukka rakenneultrassa -sektio edessä, kokemuksia?

    Heippa, Olen uusi täällä, neljäs lapsi olisi tulossa. Tulin juuri rakenneultrasta jossa havaittiin, että istukka on aivan kohdunsuulla, näytti siis menevän ihan kohdunsuun yli. Onko kellään kokemusta tästä tai siitä, että rakenneultrassa näin ja sitten kontrollissa olisikin kohdun kasvaessa...

Yhteistyössä