Hakutulokset

  1. T

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Minut voi myös siirtää sinne plussanneisiin. Viiva on vahvistunut sen verran, ettei epäilystäkään. Tänään pitäisi menkkojen alkaa, mutta tuskimpa alkavat, :) Onnea myös muille plussanneille! Ja onnea ja plussatuulia muille!
  2. T

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Kyllä sieltä viiva tuli näkyviin testiajan sisällä. Ei mitenkään vahva vielä, mutta näkyvä. Jopa mies näki viivan. Nyt sitten pelätään muutama päivä kemiallisen mahdollisuutta ja sitten vasta aletaan oikeasti uskoa, että tulipa se helposti se kolmas..
  3. T

    Kuvia plussatesteistä

    Tinjamin, kyllä siinä paketin päällä luki, että pregnancy test. Tosin saman firman ovulaatiotestit ovat kyllä saman näköisiä.. Ei oo Mammaksin testi, oon nimittäin rapakon toisella puolella. :) (tai mistä sen tietää, jos mammaksin testit ovat tilattu täältä..).
  4. T

    Kuvia plussatesteistä

    Pica, kiitos. :) Kristen, jokin herkkä testi, oiskohan Early Detection. En oikeastaan tiä. :D
  5. T

    Kuvia plussatesteistä

    Pakko minunkin. Eli näkeekö silmäni harhoja?? Nyt 26/28 dpo 12.. Aijaa.com - 7088516.jpg
  6. T

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Olin malttamaton ja testasin. Nyt voin pahoin. :D Testissä kummittelee haamunen. Eli huomenna uutta testiä ja nähdään, onko haamunen vahvistunut. Hieman on sekavahko olo..
  7. T

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Neamma, onnea! :) Kerran vielä, kiva kuulla, että pojan operaatio meni hyvin. :) (.) Ei yhtään mitään uutta. :)
  8. T

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Synnyntyksistä ollut puhetta.. Ensimmäinen alkoi spontaanisti yöllä ja sairaalaan päästyä sainkin alkaa lähes heti pukkaamaan esikoista ulos. Luomuna lähes mentiin. Sen verran repesin, että nukutuksessa paikattiin. Toinen käynnistettiin, ettei tulisi niin isoa lasta. Vaan sama lopputulos...
  9. T

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Kerran vielä, voi kakka. Ja onnea synttäreiden järjestämiseen! sinunhan pitäisi plussata vasta kolmen kierron jälkeen, niin kolmonenkin saisi samaan syssyyn syntymäpäivänsä. :) Toivotaan silti, että se plussa tulisi aiemmin. :) Niisku-Rouva Toivottavasti kävi noin kivuttomasti. Onnea! :)...
  10. T

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Äiti88, pietään peukkuja. :) Miuski, haluaisikko lisätä miulle yhen päivän lisää? Eli nyt ois kp 6. Ovistikkuja odottelen tulevaksi, pääsee testailemaan. :)
  11. T

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    Mulle vois päivittää kp2/28.. Mimsen kuvassa näyttäis ykllä viiva olevan. :) Kiva, että Miuski on palannut. :)
  12. T

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    Leo81, kyllä tuossa näyttäis tosiaan ohut viiva olevan. Mutta onko nämä nyt niitä testejä, jotka antavat noita ohuita viivoja ilman syytä, ja vasta sellanen paksu viiva ois oikea plussa? Eli tuliko sulla sellanen paksumpi viiva vai vain tuo minun näkemäni ohut? Toivottavasti ois plussa. :)
  13. T

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    Ihanaa Rixutin ja Muumi!! :flower: Toivottavasti saatte paljon seuraa kesällä odottajiin. :) Tänne ei mitään uutta. Odottelen, että kierto numero kaksi alkaisi viikon päästä. :)
  14. T

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    Säännöllisesti käynyt lukemassa, mutta kun omassa olotilassa ei ole ihmeellisempää (en jaksa oireita ihmetellä tai muutakan) niin on jäänyt vaan lukemisasteelle täällä käynti. En myöskään usko, että tästä kierrosta plussaisin, niin oottelen vaan seuraavaa kiertoa. :) Ihanasti plussia täällä...
  15. T

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    Kiitos tervetulotoivotuksista. Meillä tosiaan menossa ensimmäinen kierto. Vieläkään ei ole oikein ymmärtänyt, että yritys on alkanut, mutta olen silti laskeskellut, että ovis vois olla ylihuomenna.. :D Eka pilleritön kierto ko näyttää olevan mulla aina 24 päivää.. Negapahoittelut kaikille...
  16. T

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    Jospa tunkisin itteni tälle listalle, jos sopii? Olen lueskellut ketjua jo jonkin aikaa, joten tuntuu jotenkin luonnolliselta liittyä joukkoon. En välttämättä tule olemaan niitä aktiivisimpia kirjoittelijoita kun en vielä itsekään tajua, että kolmannen yrittäminen on totta. Mutta yritän...

Yhteistyössä